Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei vitsit, hormonien nousuko tekee tämän olon, että pinnaa kiristää ja tekisi mieli raivota vain koko ajan? 🤯 Oon onneksi saanut hillittyä itseni pääosin. Nälkä tulee myös aivan jäätävänä ja korostaa tuota tuntemusta. Ja väsyttää... 😴
Juu mulla ihan sama ollut jo pari viikkoa tuon raivon ja pinnan kiristyksen suhteen, tänään tosin lähempänä normaalia jo. 🤔 Yllättävää ja huolestuttavaa sinänsä. Tosin ehkä keho alkaa tottua hormoneihin?? En tiedä... Huolestuttavaa kyllä siltikin koska ei mitään muita oireita nyt ole myöskään enään. 🤨

Neuvolasta soitettiin tänään. Sieltä tehdään nyt lähete varhaisultraan. Terveydenhoitaja oli vähän erikoinen, kysyi koska mulla on viimeks ollu menkat ja se oikeestaan siinä. Ei mitään edellisistä raskauksista tms. Toki tuolle hoitajalle en halunnut jatkossa, niin samapa tuo. Varattiin myös ensikäynti joulukuun puoleen väliin. ☺️

Neuvolasta soitettiin tänään. Sieltä tehdään nyt lähete varhaisultraan. Terveydenhoitaja oli vähän erikoinen, kysyi koska mulla on viimeks ollu menkat ja se oikeestaan siinä. Ei mitään edellisistä raskauksista tms. Toki tuolle hoitajalle en halunnut jatkossa, niin samapa tuo. Varattiin myös ensikäynti joulukuun puoleen väliin. ☺️
Oho, olipa omituinen puhelu. Mutta kiva, että pääset varhaisultraan! Mäkin toivon, että pääsisin neuvolan kautta kuten viimeksi, tai oikeastaan katsottiin siellä ensikäynnillä. Saitko valita hoitajan, jolle aika varattiin? Vai sanoitko vain, että kuka muu tahansa, paitsi sinä.. 😂

Täällä on oksutautipotilas ja töissä oli täysi kaaos jo valmiiksi. 😬 Nyt sitten nesteytetään potilasta ja jännätään, sairastuuko itsekin ja pitäisi sumplia kaikki huomiset palaverit, että miten hoituu vai siirretäänkö.. Ja tietää että saa yrittää juosta karkaavia kärryjä kiinni sitten, kun pääsee taas töiden pariin.. Ei yhtään särkymävaraa ja tässä se nyt sitten näkyy.. Ihanaa.

Oho, olipa omituinen puhelu. Mutta kiva, että pääset varhaisultraan! Mäkin toivon, että pääsisin neuvolan kautta kuten viimeksi, tai oikeastaan katsottiin siellä ensikäynnillä. Saitko valita hoitajan, jolle aika varattiin? Vai sanoitko vain, että kuka muu tahansa, paitsi sinä.. 😂

Täällä on oksutautipotilas ja töissä oli täysi kaaos jo valmiiksi. 😬 Nyt sitten nesteytetään potilasta ja jännätään, sairastuuko itsekin ja pitäisi sumplia kaikki huomiset palaverit, että miten hoituu vai siirretäänkö.. Ja tietää että saa yrittää juosta karkaavia kärryjä kiinni sitten, kun pääsee taas töiden pariin.. Ei yhtään särkymävaraa ja tässä se nyt sitten näkyy.. Ihanaa.
Tää kenelle halusin ensikäynnin, vastas mun puheluun silloin helmikuussa kun soitin ensikäyntiä ja ultraa. Joka sit olikin kohdunulkoinen.
Mutta tästä terveydenhoitajasta jäi niin ihana kuva puhelimessa, että halusin nyt sille varata taas ajan. 🥰
Mä asioin täällä hyvaepn alueella,ainakin sillon helmikuussa kun soitin, niin sai valita kenelle menee? Sielä olis ollut tarjolla sellainenkin terkkari joka hoiti mua 12 vuotta sitten. 😂 Mutta joo, outoa ettei kysynyt mitään edellisistä raskauksista yms..

Tsemiä sinne sairastuvalle! 😬 Toivottavasti säästyt tartunnalta ja menis nopee ohi!

Tää kenelle halusin ensikäynnin, vastas mun puheluun silloin helmikuussa kun soitin ensikäyntiä ja ultraa. Joka sit olikin kohdunulkoinen.
Mutta tästä terveydenhoitajasta jäi niin ihana kuva puhelimessa, että halusin nyt sille varata taas ajan. 🥰
Mä asioin täällä hyvaepn alueella,ainakin sillon helmikuussa kun soitin, niin sai valita kenelle menee? Sielä olis ollut tarjolla sellainenkin terkkari joka hoiti mua 12 vuotta sitten. 😂 Mutta joo, outoa ettei kysynyt mitään edellisistä raskauksista yms..

Tsemiä sinne sairastuvalle! 😬 Toivottavasti säästyt tartunnalta ja menis nopee ohi!
Hei mä oon kans hyväep:n alueella!🤗 Voi mä tiedän heti, että toivon samaa terkkaria kuin viimeksi oli, jos se onnistuu.. 😍

Kiitos, toivotaan. ☺️

Ei vitsit, hormonien nousuko tekee tämän olon, että pinnaa kiristää ja tekisi mieli raivota vain koko ajan? 🤯 Oon onneksi saanut hillittyä itseni pääosin. Nälkä tulee myös aivan jäätävänä ja korostaa tuota tuntemusta. Ja väsyttää... 😴
Kuulostaa ihan tutulta ❤️🙈

Taidan liittyä odottajien joukkoon, jännää! Kierukka oli melkein 13v. 2.10 kävin poistattamassa, silloin epäili poistaja, et mulla oli ehkä menkat. Sit kuitenkin mielestäni menkat alkoi su 19.10. Tiedä nyt sitten. :D odotin menkkoja sitten alkavaksi jotakuinkin viime su 16.11. Ei näkynyt ja keskiviikkona eli 4+3 ehkä sit plussasin hienosti. ❤️ Taidan kyl ens maanantaina soittaa neuvolaan, et onkohan nyt varmasti tuo viikko, eikä pidemmällä jo. Jännittävää on. ❤️ Toivottavasti pieni pysyy matkassa. Oireita ei juuri muuta ku vähän tissit kipeet ja palelua ajoittain.

Liitteet

• IMG_20251119_162427.jpg
    IMG_20251119_162427.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 27
Minäkin taidan nyt vihdoin uskaltaa liittyä mukaan. Tein plussan jo 2 viikkoa sitten, nyt neuvolan laskujen mukaan 5+5, itse ehkä ajatuksella 5+6. Laskettuaika olis about 23.7. Mutta jotenkin hirveän vaikea uskoa, että tää olis oikeesti totta. Mulla oli dpo5 lähtien vaaleenpunasta valkkaria silloin tällöin, ja menkkojen alkupäivänä tuli ihan kunnon vuotoa, minkä jälkeen vielä vaaleenpunanen valkkari jatkui n. Dpo15-16, nyt onneks ei ole ollut mitään, mutta pelko jäi näistä. 😅 kävin yksityisellä verikokeissa, missä hcg oli hyvin noussut ja 5+3 digitesti näytti tältä🥰🥰IMG_4850.jpeg

Milloin ootte ajatellut kertoa raskaudesta muille? ❤️ Mies kertoi jo yhdelle kaverillensa. Mietittiin, että kerrottaisiin mun äidille tällä viikolla ja isoimmille lapsille jo... Vähän jännittää, jos raskaus menisikin kesken. Mun äiti on iäisyyden jo odottanut, josko tekisin toisen lapsen, ni en oikein malttaisi odottaa kertomista. 🙈 Isot lapsetkin ehkä ymmärtäisivät.

Takaisin