Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi kuitenkin sun tilanne vaikuttaa nyt hyvältä kuitenkinTilannepäivitys nyt vielä, siellä neuvottiin odottamaan maanantaihin ja käymään sitten labrassa. Voi myös käydä päivystyksessä jos vointi heikentyy tai tilanne arveluttaa..
Ihana juttu, ihailtavan lunkisti osaat ottaa.@Loddde Mulle tuli tosi helpottunut olo itse asiassa! Vaikka maha on välillä aikas kipeä yms., ja vaikka en oo saanu edes varmistusta tai lääkekuuria vieläMenen huomenaamulla vasta käymään päivystyksessä, ja sitten mennään miehen vanhemmille isänpäivän viettoon.
![]()
Tervetuloa tänne!Täällä kolmatta odottava odottaja!
Tuntuu että mieli kaipaa vertaistukea, en ole ennen tämmöisellä keskustelupalstalla jutskaillut. Täällähän on käyty jo monenlaista keskustelua. Huomenna alkaa vko 6.
Toiveikkaana ollaan että hän pysyy matkassa.
Mitä muille kuuluu tällä hetkellä, mikä vointi?
Ite oon oviksesta laskenut tosin sen mukaan 5+1 ja kuukautisista laskettuna 5+0 joten ei toisaalta hirveä ero ole. Mutta luulen että varmaan että kannattaa varhaisultrassa miettiä tota ovulaatiosta laskettua aikaa.Ootteko muuten laskeneet oviksesta viikot jos ootte testaillu ovista? Ku neuvolassa taitavat laskea kuitenkin sitten edellisistä kuukautisista?Kun itellä ovis oli myöhään tässä kierrosta ja siitä laskettuna olis tänään just 3+5 mut sit kuukautisist laskettuna 4+4. Mietiskelin tässä vaan et kannattaa varmaan tulevaa varhaisultraa miettiä just oviksest laskettujen viikkojen mukaan?
Meillä neuvolassa laskevat aina aluksi aiemmista kuukautisista ja taitavat usein mennä vielä sen 28 päivän kierron mukaan. En ole ihan varma, koska mulla kierto on 28 päivää ja ovis aina suht keskellä kiertoa, joten olen se average Jane tässä asiassa. Nyt kyllä tikutin oviksen ihan mielenkiinnosta, sillä halusin tietää onko kierto palautunut (olisin sen kyllä osannut sanoa jo oireistakinOotteko muuten laskeneet oviksesta viikot jos ootte testaillu ovista? Ku neuvolassa taitavat laskea kuitenkin sitten edellisistä kuukautisista?Kun itellä ovis oli myöhään tässä kierrosta ja siitä laskettuna olis tänään just 3+5 mut sit kuukautisist laskettuna 4+4. Mietiskelin tässä vaan et kannattaa varmaan tulevaa varhaisultraa miettiä just oviksest laskettujen viikkojen mukaan?
Mä lasken oviksesta, mulla sama kuin sulla, eli menkoista laskettuna olisin viikon pidemmällä. Oon kuitenkin testannut oviksen ja seurannut lämpöja, niin sen ajankohta on varma. Neuvolassa laskevat menkoista varmaan NT-ultraan asti, se ei niin haittaa kun sen voi tehdä viikoilla 11-13, ja tuntuu että se aina ajoitetaan suunnilleen 12 viikolle, niin ei tuu liian aikaisin, vaikka onkin viikon vähemmän viikkoja sit ultrassaOotteko muuten laskeneet oviksesta viikot jos ootte testaillu ovista? Ku neuvolassa taitavat laskea kuitenkin sitten edellisistä kuukautisista?Kun itellä ovis oli myöhään tässä kierrosta ja siitä laskettuna olis tänään just 3+5 mut sit kuukautisist laskettuna 4+4. Mietiskelin tässä vaan et kannattaa varmaan tulevaa varhaisultraa miettiä just oviksest laskettujen viikkojen mukaan?
Voi että miten ihania uutisiaVoisin päivittää vielä kuulumisia sen verran, että vuoto on tyrehtynyt ja nyt on jo levollisempi mieli taas. Ei ole ollut mitään normaalisti poikkeavia kipujakaan.![]()
Mahakipuja ei oo vielä tuntunut mutta eiköhän ne päivän mittaan palaa. Käyn antamassa pissanäytteen huomenna sen vti:n tarkistamiseksi. Mulla on ollut vti useita kertoja ja se oireilee joskus kovasti ja joskus lievemmin. Mistäpä tästä nyt tietää..
Anoppi aikoi antaa karpalomehua tänään mukaan kun käydään siellä, ihanan huolehtivainen 
Voikun jäisi nyt oireet taakseen ja saisit nauttia isänpäivästäTervetuloa @Marjukkainen
@AstarteDream, onpa ihana juttu että tilanne rauhoittui!!
Mulla on sellanen tilanne että en taida lähteä päivystykseen, en tunne itseäni niin kipeäksi. Siellä on varmasti ihmisiä jotka tarvivat oikeasti akuutisti apua niin parempi etten mene sinne jonoja kasvattamaanMahakipuja ei oo vielä tuntunut mutta eiköhän ne päivän mittaan palaa. Käyn antamassa pissanäytteen huomenna sen vti:n tarkistamiseksi. Mulla on ollut vti useita kertoja ja se oireilee joskus kovasti ja joskus lievemmin. Mistäpä tästä nyt tietää..
Anoppi aikoi antaa karpalomehua tänään mukaan kun käydään siellä, ihanan huolehtivainen
![]()
On tullut!Siis onko muille tullu vielä selkeästi mitään hormonijuttuja?
Mulla oli eilen ensimmäinen ihan hassu juttuItketti vähän kaikki ja oli semmonen ihan höpsö olo muutenkin. En edes kehtaa sanoa mille asioille tuli tirahdutettua
Ja turvottaa ihan hirveesti! Mutta muistelen että tää laskee kyllä vielä
Puoliso sanoi ihanasti että ai niin joo tämmöstäki sulla oli aiemmissakin, että onpa hassua ja suhtautui niin lämpimästi
Onko täällä jo olemassa se yksityinen ryhmä?
Mullakin oli vti heti raskauden ihan alkuviikoilla, mutta sain kuurin digiklinikan kautta koska oon kärsinyt usein aiemminkin ja tunnistin oireet varmaksi niin saman päivän aikana sain kuurin, ilman mitään että tarvi pissailla purkkiin. Parani onneksi heti kuurilla sitten eikä pahentunut. Jos teillä on käytössä digiklinikka ja sulle tuttu vitsaus niin sieltäkin varmaan uskaltaa kyselläTervetuloa @Marjukkainen
@AstarteDream, onpa ihana juttu että tilanne rauhoittui!!
Mulla on sellanen tilanne että en taida lähteä päivystykseen, en tunne itseäni niin kipeäksi. Siellä on varmasti ihmisiä jotka tarvivat oikeasti akuutisti apua niin parempi etten mene sinne jonoja kasvattamaanMahakipuja ei oo vielä tuntunut mutta eiköhän ne päivän mittaan palaa. Käyn antamassa pissanäytteen huomenna sen vti:n tarkistamiseksi. Mulla on ollut vti useita kertoja ja se oireilee joskus kovasti ja joskus lievemmin. Mistäpä tästä nyt tietää..
![]()
On tullut!en itke helposti mutta tuli tippa linssiin töissä yhtäkkiä hassusta asiasta
mistä ei todellakaan muuten tulisi. Hassua kyllä
On olemassa![]()
Luin tuolta ohjeesta, että pitääkö tietty määrä viestitellä tänne ennenkuin sinne pääsee tms?Pitääpä käydä kertaamassa
Ihana kuulla että muillakin tulee hormonaalisia muutoksia jo nyt! En muistanut yhtään että näin alussa
![]()