Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiva, että sait heti ensi viikolle uusinta ultranEns viikon ke uus ultra. Kaikki muuten ok ja keltuaispussi oli, mut sikiökaiustaveibollit varma, sanonet viikot ois 5+jotain ni ens ke pitös näkyä syke josnkaikki ok![]()
No meillä kävi samalla lailla, seuraavalla viikolla näkyikin sitten jo sykeEns viikon ke uus ultra. Kaikki muuten ok ja keltuaispussi oli, mut sikiökaiustaveibollit varma, sanonet viikot ois 5+jotain ni ens ke pitös näkyä syke josnkaikki ok![]()
Ihanan nopeaan tulee tuo uusi ultra! Jospa siellä sitten pieni sydän löisiEns viikon ke uus ultra. Kaikki muuten ok ja keltuaispussi oli, mut sikiökaiustaveibollit varma, sanonet viikot ois 5+jotain ni ens ke pitös näkyä syke josnkaikki ok![]()
Milläs viikolla olet nyt?Mä kaivoin tänään dopplerin esille. Kauan sai etsiä, mutta kahdesti löysin pieneksi hetkeksi sykkeet kunnes karkasi alta.Olin varma, ettei vielä löytyisi kotidopplerilla ja yllätyin kyllä iloisesti
![]()
Pitääkin itsekin vielä kokeilla!Mä kaivoin tänään dopplerin esille. Kauan sai etsiä, mutta kahdesti löysin pieneksi hetkeksi sykkeet kunnes karkasi alta.Olin varma, ettei vielä löytyisi kotidopplerilla ja yllätyin kyllä iloisesti
![]()
9+0 (Varhaisultran mukaan 9+3)Milläs viikolla olet nyt?
Mulla on Angelsounds Jpd-100B! Mä selasin puhelinta samalla ja yhtäkkiä löytyikin äänet, sain sitten äänitettyäkin niitä kun oli sopivasti luuri kädessä. Sitten mini jo karkasikin altaPitääkin itsekin vielä kokeilla!Mikä doppleri sulla on? Itse kokeilin viikonloppuna, mutta en kovin kauaa jaksanut etsiä
![]()
No mulla on käytännössä sama on vaan jpd-100SMulla on Angelsounds Jpd-100B! Mä selasin puhelinta samalla ja yhtäkkiä löytyikin äänet, sain sitten äänitettyäkin niitä kun oli sopivasti luuri kädessä. Sitten mini jo karkasikin alta![]()
Mulla tuo samaMulla on Angelsounds Jpd-100B! Mä selasin puhelinta samalla ja yhtäkkiä löytyikin äänet, sain sitten äänitettyäkin niitä kun oli sopivasti luuri kädessä. Sitten mini jo karkasikin alta![]()
Niin oliko se niin, että nt-ultraan varataan aika itse? Olen unohtanut joJospa ne sykkeet alkaisi vähitellen tässä viikkojen kertyessä kuulumaan itse kullakinsain taas äsken kuulumaan, mutta nyt jouduin etsimään TOSI kauan
Meillä oli tänään eka neuvola! Sokerirasitusta pukkaa taas tässäkin raskaudessa, kiitos sukurasitteenEdellisissä kolmessa raskaudessa arvot olleet onneksi priimaa
Neuvolassa ei hirveästi mitään uutta, neljäs lapsi tosiaan tulossa ja kaikissa ollut sama terkka, niin kaikki sillai tuttua juttua
Lähetteet laitettu eteenpäin ja sitten pääsee varailemaan ultraan aikaa
![]()
Saat varmaan ekassa neuvolassa lähetteen, sitten sen saa sähköisesti varattua.Tietääkö joku miten Varhalla saa ajan nt-ultraan? Pitääkö varata ite ekan neuvolan jälkee?![]()
Joo, sain tänään lähetteen ultraan ja nyt illalla tuli ajanvaraustiketti Maisaan ja sieltä pystyi itse varaamaan ajan. Se järjestelmä antoi varata rv12 eteenpäin ultraan ajan. Näin siis täällä HelsingissäNiin oliko se niin, että nt-ultraan varataan aika itse? Olen unohtanut joJännittää ehtiikö sitä ultraa saada vaikka itsenäisyysviikolle (neuvola varattu 24.11.), niin voisi sitten kertoa vauva-uutiset itsenäisyyspäivänä
![]()