Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ens viikon ke uus ultra. Kaikki muuten ok ja keltuaispussi oli, mut sikiökaiustaveibollit varma, sanonet viikot ois 5+jotain ni ens ke pitös näkyä syke josnkaikki ok🙈
Kiva, että sait heti ensi viikolle uusinta ultran 😊 toivotaan, että siellä näkyy syke 😍🌈

Ens viikon ke uus ultra. Kaikki muuten ok ja keltuaispussi oli, mut sikiökaiustaveibollit varma, sanonet viikot ois 5+jotain ni ens ke pitös näkyä syke josnkaikki ok🙈
Ihanan nopeaan tulee tuo uusi ultra! Jospa siellä sitten pieni sydän löisi ❤️

Mä kaivoin tänään dopplerin esille. Kauan sai etsiä, mutta kahdesti löysin pieneksi hetkeksi sykkeet kunnes karkasi alta. ❤️ Olin varma, ettei vielä löytyisi kotidopplerilla ja yllätyin kyllä iloisesti 😊🥰

Mä kaivoin tänään dopplerin esille. Kauan sai etsiä, mutta kahdesti löysin pieneksi hetkeksi sykkeet kunnes karkasi alta. ❤️ Olin varma, ettei vielä löytyisi kotidopplerilla ja yllätyin kyllä iloisesti 😊🥰
Milläs viikolla olet nyt?

Pitääkin itsekin vielä kokeilla!😍 Mikä doppleri sulla on? Itse kokeilin viikonloppuna, mutta en kovin kauaa jaksanut etsiä😅

Pitääkin itsekin vielä kokeilla!😍 Mikä doppleri sulla on? Itse kokeilin viikonloppuna, mutta en kovin kauaa jaksanut etsiä😅
Mulla on Angelsounds Jpd-100B! Mä selasin puhelinta samalla ja yhtäkkiä löytyikin äänet, sain sitten äänitettyäkin niitä kun oli sopivasti luuri kädessä. Sitten mini jo karkasikin alta 😂

Mulla on Angelsounds Jpd-100B! Mä selasin puhelinta samalla ja yhtäkkiä löytyikin äänet, sain sitten äänitettyäkin niitä kun oli sopivasti luuri kädessä. Sitten mini jo karkasikin alta 😂
No mulla on käytännössä sama on vaan jpd-100S😂. Just äsken kokeilin etsiä uudestaan, mutta en löytänyt. On kyllä vielä niin pikkuruinen että kohdalle osuminen on varmaan ihan tuurista kiinni😅🫣

Mulla tuo sama 😊 täytyykin yrittää sit uudestaan lähipäivinä jos on löytyäkseen jotain 🤞🏻

Jospa ne sykkeet alkaisi vähitellen tässä viikkojen kertyessä kuulumaan itse kullakin 😍🥰 sain taas äsken kuulumaan, mutta nyt jouduin etsimään TOSI kauan 😅

Meillä oli tänään eka neuvola! Sokerirasitusta pukkaa taas tässäkin raskaudessa, kiitos sukurasitteen 🤢 Edellisissä kolmessa raskaudessa arvot olleet onneksi priimaa 😊 Neuvolassa ei hirveästi mitään uutta, neljäs lapsi tosiaan tulossa ja kaikissa ollut sama terkka, niin kaikki sillai tuttua juttua 😊 Lähetteet laitettu eteenpäin ja sitten pääsee varailemaan ultraan aikaa 😍

Jospa ne sykkeet alkaisi vähitellen tässä viikkojen kertyessä kuulumaan itse kullakin 😍🥰 sain taas äsken kuulumaan, mutta nyt jouduin etsimään TOSI kauan 😅

Meillä oli tänään eka neuvola! Sokerirasitusta pukkaa taas tässäkin raskaudessa, kiitos sukurasitteen 🤢 Edellisissä kolmessa raskaudessa arvot olleet onneksi priimaa 😊 Neuvolassa ei hirveästi mitään uutta, neljäs lapsi tosiaan tulossa ja kaikissa ollut sama terkka, niin kaikki sillai tuttua juttua 😊 Lähetteet laitettu eteenpäin ja sitten pääsee varailemaan ultraan aikaa 😍
Niin oliko se niin, että nt-ultraan varataan aika itse? Olen unohtanut jo😅 Jännittää ehtiikö sitä ultraa saada vaikka itsenäisyysviikolle (neuvola varattu 24.11.), niin voisi sitten kertoa vauva-uutiset itsenäisyyspäivänä🥰

Yritin eilen (9+5) löytää sykettä dopplerilla, mutta en saanut vielä kuulumaan. Pitää kokeilla joskus myöhemmin uudestaan. No viikon päästä on taas terveystarkastus ja silloin jälleen katotaan pikkuisen vointi ultralla.

Meillä täällä Keski-Suomen alueella neuvola laittaa lähetteen äitiysyksikköän sairaalaan ja sieltä tulee aika NT-ultraan. Oliskin näppärää, jos sen saisi ite varata, mutta ei. 😅

Niin oliko se niin, että nt-ultraan varataan aika itse? Olen unohtanut jo😅 Jännittää ehtiikö sitä ultraa saada vaikka itsenäisyysviikolle (neuvola varattu 24.11.), niin voisi sitten kertoa vauva-uutiset itsenäisyyspäivänä🥰
Joo, sain tänään lähetteen ultraan ja nyt illalla tuli ajanvaraustiketti Maisaan ja sieltä pystyi itse varaamaan ajan. Se järjestelmä antoi varata rv12 eteenpäin ultraan ajan. Näin siis täällä Helsingissä 😊
Mikä rv sulla on tuolla itsenäisyysviikolla? Toivottavasti onnistuu 😍

EDIT. Niin ja mä siis varasin ultraan tänään ajan ja ajan sain 24.11 ja se oli aikaisin vaihtoehto. Mutta Maisa ilmeisesti tarjoaa aikaisimman ajan 12+0 kohdalle 😊

Takaisin