Kastehelmi_
Jostain jotain jo tietävä
Mä syön Mama-vitskuu, satunnaisesti otan kalkkia ja rautaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rautaa sitten myös illalla C-vitamiinin kanssa ja yritän pitää ruokavalion mahdollisimman monipuolisena vielä kun ruoka toistaiseksi maistuu hyvin! 
Aikamoista kyllä, että oot jaksanut vielä tuollaisenkin vääntää työpäivän päälle!Huh aika tuhti setti oli kun työpäivän jälkeen raapasin 1700 sanan esseen kasaan. Tuli kyllä aika surkea mutta opetellaan tässä samalla armollisuutta ja perfektionismista poismiltei sorruin pyytämään työlle lisäaikaa mut onneksi tein, se olis kuitenkin huomenna ollut edessä.
Tää raskaus kyllä maadoittaa kivastitäytyy keskittyä olennaiseen ja elää hetkessä. Toivottavasti sielläkin on ollut kiva maanantai!
Toivottavasti tämä nyt nappaisi!Laitoin kuvan plussa ketjuun jo sittenkin mutta en ole varma vielä kuulunko tänne koska kaiken kokemani jälkeen ei yhtään luottavainen olo.Tuntuu että vääriä positiivisia tai kemiallinen taas. Sori et ekat mun viestit (toivottavasti ei vikat) näin masentavia täällä.
Pelkään niin että ei ole totta tai jotain menee pieleen. Taustalla keskenmeno ja kaksi kemiallista tapahtuneet kaikki tänä vuonna sekä muutaman eri merkin testillä tullut luultavemmin vääriä positiivisia.![]()
Mä en ole uskaltanut koska todella epävarmaa vielä. Soitin kyllä äitiysneuvolaan eilen muusta syystä, kysyäkseni pääsenkö hcg mittaukseen mutta en päässyt koska sanoi että testaa uudestaan kun kuukautiset myöhässä. Olisi varmaan pitänyt valehdella ja sanoa että joo joo on myöhässä pari päivää....Tänään varasin ekan neuvolan. Joko joku muu on varaillut?Ja siinä yhteydessä laskettu laitettiin 2.6. niinkuin vähän epäilinkin. No ero on onneksi vain muutaman päivän, joten olkoon noin. Tuolla menen jatkossa kunnes toisin käsketään. Eli sen myötä onkin jo rv 5+1
![]()
Toivotaan että saat pian selvyyden ja toivon tietysti että se selvyys on iloinen. Mulla on niin vähän kokemusta varhaisesta testaamisesta etten oikein edes tiedä miltä testien pitäisi tuossa vaiheessa näyttää. Kerran testasin varhain enkä ollut raskaan ja oli ihan valkoinen. Muuten oon aina testannut noilla epäherkillä ja vasta joskus dpo 14->Mä en ole uskaltanut koska todella epävarmaa vielä. Soitin kyllä äitiysneuvolaan eilen muusta syystä, kysyäkseni pääsenkö hcg mittaukseen mutta en päässyt koska sanoi että testaa uudestaan kun kuukautiset myöhässä. Olisi varmaan pitänyt valehdella ja sanoa että joo joo on myöhässä pari päivää....![]()
No juu en itsekkään ole varma koska kolmessa raskaudessa vasta myöhemmin näyttäneet plussaa ainakin selkeästi. Tosin ei varmaan paras vertailukohta koska kesken meni kaikki kolme.Toivotaan että saat pian selvyyden ja toivon tietysti että se selvyys on iloinen. Mulla on niin vähän kokemusta varhaisesta testaamisesta etten oikein edes tiedä miltä testien pitäisi tuossa vaiheessa näyttää. Kerran testasin varhain enkä ollut raskaan ja oli ihan valkoinen. Muuten oon aina testannut noilla epäherkillä ja vasta joskus dpo 14->
Onneksi ei ole toivottavasti enää montaa päivää piinailua sulla jäljellä![]()