Äh pahoittelut siinä tapauksessa tuplatiedosta!Joo valitettavasti tuo prosessi on tuttu, kun on jo kolmessa lasketun ajan ryhmässä höpötellytPitää keräillä rohkeutta ja koittaa näpytellä taas
![]()
Mutta toivon mukaan kaikki menee tällä kertaa hyvin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äh pahoittelut siinä tapauksessa tuplatiedosta!Joo valitettavasti tuo prosessi on tuttu, kun on jo kolmessa lasketun ajan ryhmässä höpötellytPitää keräillä rohkeutta ja koittaa näpytellä taas
![]()
Ethän sä sitä voinu tietää, kiva vaan kun jaat tietoaÄh pahoittelut siinä tapauksessa tuplatiedosta!
Mutta toivon mukaan kaikki menee tällä kertaa hyvin!![]()
Mulla alkaa primaspan 12+0 ja jatkuu 36+0 asti. Eli ens viikolla aloitan. Mulle ei puhuttu seurannasta mitään joten oletan, että "seuranta" tapahtuu neuvolakäynneillä.Moikka! Onko jollain muulla Primaspan -lääke käytössä? Ultrassa sanottiin terveiset, että lääkäri käskee aloittamaan sen 100 Mg/vrk koska aikaisempi lapsi syntyi pienikokoisena viikkoihin nähden. Luin pakkauksesta, että käyttö vaatisi jotain seurantaa. Onko kenelläkään kokemuksia?
Mulle sanottiin neuvolassa että vaikka primaspanissa eli mini asa:ssa pakkausselosteessa lukee ettei suositella raskaana niin siitä ei pidä välittää. Kun siihen on ne tietyt kriteerit miksi se aloitetaan niin neuvola varmaan hoitaa "seurannan".Moikka! Onko jollain muulla Primaspan -lääke käytössä? Ultrassa sanottiin terveiset, että lääkäri käskee aloittamaan sen 100 Mg/vrk koska aikaisempi lapsi syntyi pienikokoisena viikkoihin nähden. Luin pakkauksesta, että käyttö vaatisi jotain seurantaa. Onko kenelläkään kokemuksia?
Onhan se viisas kun sitä vaan muistaa kuunnellaOmanapailen lisää kun olen niin ihmeissäni. Miten ihmisen keho voi olla viisas. Eiliseen saakka kovat päivittäiset alavatsa krampit ja kivut. Nyt tämä päivä niska hartia jännityksestä johtuvaa päänsärkyä lukuunottamatta täysin kivutonta, sekin meni hieromalla ohi. Lantio on ollut hirveessä jännitys tilassa kun miettinyt onko kaikki ok. Voi siis olla että olen jännittänyt lantiolla.
Tervetuloa mukaan!Mä lueskelen pikkuhiljaa palstaa ja yritän kerätä (spämmätä) viestejä salaiseen ryhmään pääsyynViikot 13+2 ja nt-ultra takana, mutta vieläkin hyyyyvin varoivaisesti odottava fiilis… Mutta terve vaan siis kaikille!
![]()
Oon käynyt peukuttelemassa sun viestejä kun seurailen vielä kaikkia ketjuja vaikka suurin osa viesteistä onkin nykyään salaisen puolella! 

Joo, hiljaista vaikuttaa olevan täällä ja tää onkin tämmöstä yksinpuhelua, kun yrittää viestit saada täyteenTervetuloa mukaan!Oon käynyt peukuttelemassa sun viestejä kun seurailen vielä kaikkia ketjuja vaikka suurin osa viesteistä onkin nykyään salaisen puolella!
Toivon mukaan tällä kertaa menee kaikki hyvin!Mäkään en oo varma että missä kohdassa uskallan huokata helpoituksesta, ehkä tiistain NT-ultran jälkeen kun tulee 13+0 täyteen, tai sitten esim. 14+0. Mutta mitään en ole vielä esim. uskaltanut hankkia tätä tulevaa esikoista varten
![]()
Tervetuloa mukaan!Heippa! Liityn hyvin jälkijunassa teidän seuraan. Mulla on menossa nyt raskausviikko 15. Ihan alkuraskaudessa kaikki tuntui jotenkin niin epävarmalta ja ajatukset pyörivät jo muutenkin niin paljon raskauden ja sen jännittämisen ympärillä, että kielsin itseltäni kaikkien foorumeiden seuraamisen.Nyt olo alkaa tuntua varmemmalta ja rauhallisemmalta, ja huomaan kaipaavani vertaistukea samassa tilanteessa olevilta. Kommentoin nyt tänne kaikkiin ketjuihin mitä keksin ja toivottavasti pääsen piakkoin tuonne salaiselle puolelle
Tuntuu mukavammalta jakaa vasta siellä enemmän
Tervetuloa mukaan!Mä siirryin nyt tuolta toukokuisista tänne. Oli tänään np-ultra ja la vaihtui huhtikuun puolelle