Minäkin asun Kanta-Hämeessä! Täällä pikku-kunnalla ultrataan ekan neuvolan yhteydessä yleensä.En viitsi tarkkaa paikkakuntaa sanoa, mutta Kanta-Hämeessä.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäkin asun Kanta-Hämeessä! Täällä pikku-kunnalla ultrataan ekan neuvolan yhteydessä yleensä.En viitsi tarkkaa paikkakuntaa sanoa, mutta Kanta-Hämeessä.![]()
Mulla oli ihan samoin, että tyttöä odottaessa oli aamusta iltaan huono-olo ja oksensin kerran, mutta poikia odottaessa oli vain iltaisin huono-olo enkä oksentanut kertaakaan. Vielä ei ole selkeästi nyt alkanut huono-olo.Vielä Maisan laskurista: se tosiaan ilmestyy ihan etusivulle aina kun RV vaihtuu! Mutta ei jää pysyvästi siihen näkyviin, jos painaa "selvä". Tänään 6+0 ja vauva herneen kokoinen![]()
Mulla esikoisen raskaudesta ei ollut mitään oireita.. tai no menkat jäi pois ja myöhemmin maha kasvoiMä oon vähän hiljaisempi, koska raskaus tuntuu jotenkin niin epätodelliselta vieläkin. Mietityttää myös onkohan kaikki hyvin kun oireet aika vähäisiä. Muutamasta on yököttänyt vain ja vatsan jomotukset edelleen se suurin oire, sekä jatkuva pissahätä. Toki vasta 6+2 niin ehtiihän tässä tulla vielä kaikenlaista. Toisaalta mietin että ehkä poika tulossa, kun jatkuva pahoinvointi ei ole läsnäPoikaraskaus oli helpompi pahoinvoinnin suhteen kuin tyttöraskaudet. Ja jatkuva nälkä oli myös silloin.
Täytyy varata juhannus reissun jälkeen varhaisultra oman mielenrauhan vuoksi kyllä eikä jahkailla.
Mut kyllä mä ymmärrän ton oireiden puuttumisen ressaamisenOlipa lohduttavaa @iLa lukea ettei sulla ole ollut oireita, kun täällä panikoin niiden puuttumista. Just laitoin tonne oireet-kanavalle siitäpitäis varmaan osata olla kiitollinen ja myös muistaa, että plussasin vasta muutama päivä sitten..
Tää on näitä.. jos ei oo oireita haluaa ja jos on oireita haluaa eroonOireeton raskaus ois kyllä ihana!mun mielestä alkuraskaus on raskauksissa aina pahinta aikaa kun on pahaa oloa, väsyttää, hermo on tiukassa ja sitten joutuu vielä miettimään että onkohan siellä mahassa edes ketään/jatkuuko raskaus loppuun asti.
Mulla on pahoinvoinnin määrä vaihdellut raskauksien välillä vaikka kaikki on ollut samaa sukupuolta tähän mennessä. Nyt ei oo pahaa oloa tullut, jos pientä etovaa oloa ennen ruokailua ei lasketa ja toivon että pysyis tämmöisenä![]()
Samaa mieltä siitä, että alkuraskaus on noista mainituista syistä ehdottomasti kamalinta aikaa koko raskaudessa.Oireeton raskaus ois kyllä ihana!mun mielestä alkuraskaus on raskauksissa aina pahinta aikaa kun on pahaa oloa, väsyttää, hermo on tiukassa ja sitten joutuu vielä miettimään että onkohan siellä mahassa edes ketään/jatkuuko raskaus loppuun asti.
Mulla on pahoinvoinnin määrä vaihdellut raskauksien välillä vaikka kaikki on ollut samaa sukupuolta tähän mennessä. Nyt ei oo pahaa oloa tullut, jos pientä etovaa oloa ennen ruokailua ei lasketa ja toivon että pysyis tämmöisenä![]()
Mä oon miettinyt että missä vaiheessa pitäis tuo 3+ saada siihen digii.. että koska uskallan kokeillaHei! Vähän varovaisin mielin aattelin liittyä mukaan keskusteluun. Täällä olis kolmas mahdollisesti tulossa. Nyt ehkä 4+4. Yhtään mitään oireita ei ole, mutta aika alussahan tämä on. Vähän pohdin, että pitäisikö tehdä viikkodigitesti mutta ehkä säästelen sitä ja vaikka viikon kuluttua, jos sitten toivottavasti saisi 3+ siihen.![]()
Alkio on hyvin suojassa, enkä usko et kuvaamasi tärähdys vaikuttaa tässä vaiheessa.Noniin, eka kunnon huolenaihe tähän raskauteen.Istuin pihalla puutarhakeinussa, lapsi antoi vauhtia, ja sitten keinun kiinnitysliitos petti ja keinu putosi maahan, minä mukana. Tärähti ikävästi. Pudotus ei ollut iso, ehkä 40 cm ja keinun alla hiekkaa joten pehmeä alusta, mut hitto et stressaa.
Ei suuria kipuja, pientä jomottelua. Kaiken järjen mukaan ei pitäisi nyt olla mikään katastrofi (tänään 6+1) mutta silti stressaa.
![]()
Mä kaaduin esikoista odottaessa melkein suoraan mahalleni joskus rv 18 tai 19. Pelästyin hirveästi ja soitin Naikkarille. Puhelimessa rauhoittelivat, että noilla viikoilla sikiö tosi hyvin suojassa. Ja kaikki tosiaan oli okNoniin, eka kunnon huolenaihe tähän raskauteen.Istuin pihalla puutarhakeinussa, lapsi antoi vauhtia, ja sitten keinun kiinnitysliitos petti ja keinu putosi maahan, minä mukana. Tärähti ikävästi. Pudotus ei ollut iso, ehkä 40 cm ja keinun alla hiekkaa joten pehmeä alusta, mut hitto et stressaa.
Ei suuria kipuja, pientä jomottelua. Kaiken järjen mukaan ei pitäisi nyt olla mikään katastrofi (tänään 6+1) mutta silti stressaa.
![]()
Ei varmasti ole mitään huolta vielä tässä vaiheessa tuossa tilanteessa!Noniin, eka kunnon huolenaihe tähän raskauteen.Istuin pihalla puutarhakeinussa, lapsi antoi vauhtia, ja sitten keinun kiinnitysliitos petti ja keinu putosi maahan, minä mukana. Tärähti ikävästi. Pudotus ei ollut iso, ehkä 40 cm ja keinun alla hiekkaa joten pehmeä alusta, mut hitto et stressaa.
![]()