Yleinen keskustelu

Mille viikoille olette saaneet ensikäyntiajan äitiysneuvolaan? Meillä sen voisi itse varata, mutta en löytänyt vapaita aikoja juuri niille viikoille, kun ohjataan se varaamaan (vko 9-10). En nyt sitten uskaltanut sitä varata itse, soittelen varmaan sinne ajanvaraukseen sitten ensi viikolla...

Mille viikoille olette saaneet ensikäyntiajan äitiysneuvolaan? Meillä sen voisi itse varata, mutta en löytänyt vapaita aikoja juuri niille viikoille, kun ohjataan se varaamaan (vko 9-10). En nyt sitten uskaltanut sitä varata itse, soittelen varmaan sinne ajanvaraukseen sitten ensi viikolla...
Menkoista laskettuna 9+5, ovulaatiosta 8+5. Olisivat antaneet mieluusti jo edelliselle viikolle kun laskevat menkkojen mukaan. Mutta ei olla täälläpäin niin ei onnistunut. :)

Mulla taitaa olla menkoista laskettuna 8+6 ensimmäinen neuvola. Ultran mukaan silloin 8+3.

On kyllä ollut tosi huono olo ja hajut tosi pahoja. Nyt kuitenkin päivän ollut vähän parempi olo, niin heti sitä kuvitteee että joku on huonosti. Viimeksi kun sain keskenmenon, oireet hiipuivat pari vk sitä ennen...

Mä olin tiistaina ekassa neuvolassa. Sillon oli 8+3 viikkoja. Sain myös varattua meille nt-ultraan ajan jo. 😍

Vähän kyllä ahdistaa kun tässä ollu haasteita oman kuvan kanssa ja sairastaa mm. syömishäiriötä ja paino muka noussu 1,5kkssa 15kg. Toki oon myös muihin mt-ongelmiin syönyt tässä saman ajan yhtä lääkettä minkä haittavaikutuksena mm. painonnousu. Hoitaja lupasi selvitellä lääkäriltä josko ois vaihtoehtoista lääkettä tilalle. Ennemmin kärsin sitten unettomuudesta kun lihoan aivan tolkutonta vauhtia.

Mä sain ekan neuvola-ajan 8+4 🙂 Siis menkoista ja keskimääräisestä kierrosta laskettuna, voi muuttua kun meen varhaisultraan vajaan parin viikon päästä.

Moikka, ajattelin liittyä joukkoonne! 😊 Marraskuinen olisi toinen lapsemme, mutta takana on valitettavasti keskenmeno, kun elokuisen raskaus meni kesken juuri toiselle kolmannekselle siirtyessä. Se oli suuri suru ja vähän traumaattistakin, joten tätä ylläriraskautta varjostaa pieni jännitys, mutta samalla tuntuu jotenkin siltä, että nyt tullaan pääsemaan maaliin asti ❤️ Kivaa myös päästä juttelemaan muiden kanssa, kun ei näin varhaisessa vaiheessa vielä ihan hirveästi melua julkisesti pidetä 😄 Muuten täällä joukossa pyörii 2-vuotias touhutaapero ja vähän nelijalkaisia, ja itse opiskelen tässä samalla lääkiksessä, joten menoa riittää!

Takaisin