Hei! Mulla kaksi lasta ennestään. Ensimmäisen raskauden olisin voinut elellä tietämättä raskautumisesta mitään, jos minulle ei olisi kasvanut aivan jäätävä maha! Oireeton oli siis lähes koko raskaus. Kunnes sitten alkoi vatsakivut ja vauva päättikin ottaa varaslähön maailmaan kuukausi ennen laskettua aikaa.
Toisessa raskaudessa alkuraskaus kans hyvin oireeton. Lähinnä väsymystä ja keitetyn perunan ajatteleminen teki pahaa
Tämän lapsen synnytys (kaikkien odotusten vastaisesti) käynnistettiin 38+ viikolla. Että näin kahden kokemuksella, oireettomuus ei todellakaan ole pelkäämisen aihe! Nyt olen varma. että kolmatta kertaa en helpolla pääse ja saan jonkun hirveän raskauspahoinvoinnin ja joudun olemaan saikulla puolet ajasta. Jota en todellakaan halua!
Täällä paikkakunnalla ollut mahdollisuus vaan kalliiseen yksityisen varhaisultraan mutta nyt (uskoin tämän olevan selvä tarkoitus kun itse epäilin raskautta) täällä juuri aloittaa kätilö tekemään ultria omina vapaapäivinään edulliseen hintaan! Ihana siis päästä itsekkin varmistamaan raskaus aikaisemmin. Tämä myös sen takia, että haluan kertoa töissäni raskaudesta ajoissa.
Tulipa sepustus! Mille viikoille olette tuon ultran varanneet?/koska olette aikaisemmin käyneet? Tämä
Kätilö suositteli 7+0-> minulla tuo täyttyy juuri kuun viimeinen päivä.