Yleinen keskustelu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta mieleen juolahtavasta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!

Uusia ketjuja saa tietenkin kaikki maaliskuiset luoda vapaasti, ihan mistä aiheesta vain haluaa keskustella. 😊 Jokusen ketjun tulen teille raskauden edetessä aloittamaan - ellette ole itse ehtineet tehdä vastaavaa ensin.
 
Mä oon välillä käynyt tätä maaliskuisten keskustelua lukemassa vaikka la on helmikuun puolella. Kaikki aiemmat raskaudet on menneet sen verran yli, että harkitsen liittymistä suoraan tänne maaliskuisiin. Ehkä eka ultra vahvistaa sen että minne ryhmään menen 🤔
 
Mä oon välillä käynyt tätä maaliskuisten keskustelua lukemassa vaikka la on helmikuun puolella. Kaikki aiemmat raskaudet on menneet sen verran yli, että harkitsen liittymistä suoraan tänne maaliskuisiin. Ehkä eka ultra vahvistaa sen että minne ryhmään menen 🤔
tänne vaan sekaan 😊 onko sulla koska ultra?
 
Varasin tänään ensi viikolle hcg-mittauksen niin nähdään miten se arvo on tällä kertaa kehittynyt. Maanantaina viikkoja 5+0 niin arvon kai pitäisi olla jotain tuhansia 🤷‍♀️

Jännittää ja kauhistuttaa että jos se on taas joku liian matala niin tiedän heti että kesken menee 😢 viimeksi arvo oli jotain 970 ja viikkoja oli melkein se 6 kasassa (arvon olisi pitänyt olla lähellä 10 000).
 
Varasin tänään ensi viikolle hcg-mittauksen niin nähdään miten se arvo on tällä kertaa kehittynyt. Maanantaina viikkoja 5+0 niin arvon kai pitäisi olla jotain tuhansia 🤷‍♀️

Jännittää ja kauhistuttaa että jos se on taas joku liian matala niin tiedän heti että kesken menee 😢 viimeksi arvo oli jotain 970 ja viikkoja oli melkein se 6 kasassa (arvon olisi pitänyt olla lähellä 10 000).
Voin vaan kuvitella, kuinka kauhistuttaa ja jännittää, miten nyt käy!❤️ Toivon todella, että nyt raskaus jatkuisi siellä hyvin loppuun asti 🙏 toivottavasti arvo on siis hyvä 🤞

Mulla esikoisen yrityksessä km taustaa ja huomaan kans jännittäväni, että miten käy, ei silleen pysty luottamaan kyllä yhtään 🥺
 
Varasin tänään ensi viikolle hcg-mittauksen niin nähdään miten se arvo on tällä kertaa kehittynyt. Maanantaina viikkoja 5+0 niin arvon kai pitäisi olla jotain tuhansia 🤷‍♀️

Jännittää ja kauhistuttaa että jos se on taas joku liian matala niin tiedän heti että kesken menee 😢 viimeksi arvo oli jotain 970 ja viikkoja oli melkein se 6 kasassa (arvon olisi pitänyt olla lähellä 10 000).

Pidän täällä peukkuja ❤️
 
Takaisin
Top