Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos, näin arvelinkin että keskustelu on siirtynyt salaiselle puolelle, koetan saada tarvittavat viestit siis pian kasaan.

Olen fyysisesti voinut erittäin hyvin koko ajan, henkisestä voinnista en voi sanoa samaa 🫣

Itse oon kanssa päässyt helpolla fyysisten oireiden kanssa, mutta hankalaa on luottaa raskauteen ja varautuu vaan aina pahimpaan, kun on lapsettomuutta takana ja monta pettymystä. ❤️ Mutta se on toisaalta myös tärkeä keino suojella itseä henkisesti eikä siinä ole mitään väärää, kunhan ei anna se vaikuttaa liikaa. ☺️
 
Muokattu viimeksi:
Itse oon kanssa päässyt helpolla fyysisten oireiden kanssa, mutta hankalaa on luottaa raskauteen ja varautuu vaan aina pahimpaan, kun on lapsettomuutta takana ja monta pettymystä. ❤️ Mutta se on toisaalta myös tärkeä keino suojella itseä henkisesti eikä siinä ole mitään väärää, kunhan ei anna se vaikuttaa liikaa. ☺️
Aikamoista henkistä tasapainoilua tämä alku on ollut kyllä, mutta onneksi nyt edes hetkittäin uskallan itseni jo helpommalla päästää kun nt-ultrassa kaikki oli hyvin ❤️
 
Itse oon kanssa päässyt helpolla fyysisten oireiden kanssa, mutta hankalaa on luottaa raskauteen ja varautuu vaan aina pahimpaan, kun on lapsettomuutta takana ja monta pettymystä. ❤️ Mutta se on toisaalta myös tärkeä keino suojella itseä henkisesti eikä siinä ole mitään väärää, kunhan ei anna se vaikuttaa liikaa. ☺️
Täällä ollaan samoilla fiiliksillä kuin sinä ja näköjään myös moni muukin. Kovaa vauhtia yritän kerätä viestimäärän kasaan, jotta salaisen puolen ovet aukenee mullekin 🤗🧡
 
Täällä ollaan samoilla fiiliksillä kuin sinä ja näköjään myös moni muukin. Kovaa vauhtia yritän kerätä viestimäärän kasaan, jotta salaisen puolen ovet aukenee mullekin 🤗🧡

Mahtavaa, että oot liittynyt keskusteluun. ☺️

Tuolla leikkinurkan puolella nopeasti kerää 30 viestiä... :)
 
Täällä yks uus joka vihdoin uskaltautui liittyä. Fyysiset oireet olleet tosi vähäisiä mutta henkiset aivan eri. Täällä myös into päästä salaiseen ryhmään mahd. pian ☺️
Tervetuloa mukaan ja kiva, kun uskalsit. ❤️
 
Moikka! Jos minäkin tulisin kirjoittelee. 42 v ja niin se vaan 3. murunen näyttäis olevan tuloillaan, 12+2 suunnilleen viikot. Eka neuvola käyty, verikokeet ja taudit tsekattu 😁 Vauvaa en ole vielä nähnyt, ekaa ultraa odotellessa.
 
Tervetuloa! Salaisella puolella on huomattavasti aktiivisempaa keskustelua ☺️ iso osa on tainnut tässä vaiheessa jo sinne siirtyä ja vierailee täällä harvemmin
Joo, ymmärrän! Oispa sinne joku pika-avain 😅
 
Joo kyllä nää viestit yllättävän nopeasti saa kasaan. Vaikka just niinku Sibis sanoo et vaikka tuntuu et joka toinen viesti on oma 😁
 
Joo ollaan oltu vähän huonoja keskustelemaan enää täällä, kun ollaan päästy salaiselle puolelle. Oon itse kuitenkin yrittänyt käydä täällä lukaisemassa viestejä kuten varmaan muutkin.... Ja välillä laittanut viestiä noissa leikkinurkan ketjuissa, ettei tarvisi kenenkään itse itselleen vastailla. 😁

Tervetuloa kaikille uusille! Kiva saada teidät mukaan... 😍
 
Tervetuloa mukaan uudet 😍 mäpä koitan kans muistaa käydä nyt tälläkin puolella auttelemassa että saatte viestin kasaan ja pääsette tonne salaiselle puolelle, tosiaan varmaan vähän tylsää yksinpuhella 🙈
 
Yritän täällä kanssa spämmiä joka ketjuun jotain, että pääsee liittymään sinne salaiselle puolelle 😅
Tuli vasta tänään sellainen fiilis, että kaipailisin ehkä muiden samassa tilanteessa olevien keskusteluseuraa 🥹
 
Yritän täällä kanssa spämmiä joka ketjuun jotain, että pääsee liittymään sinne salaiselle puolelle 😅
Tuli vasta tänään sellainen fiilis, että kaipailisin ehkä muiden samassa tilanteessa olevien keskusteluseuraa 🥹
Tervetuloa! 😊 Autetaan sut pikimmiten tuonne salaiselle puolelle 😄
 
Kiitos!
Näin siinä käy kun herää vähän myöhässä tähän(kin) asiaan 😆
 
Takaisin
Top