Hei, kiitos teidän viesteihin ja reaktioihin❤ Piti reagoida tai kommentoidakin, mutta en heti pystynyt
Mutta täällä onkin tilanne nyt sellanen, että viime perjantaina löyty varhaisultrasta pikkuinen ja sydän löi hurjana
❤❤ Vastasi täysin mun 27pvä kiertoa ja oli tuolloin 7+6 ❤ Nyt ollaan 8+4❤ Tai toivon että vielä mukana on.
Olisin halunu heti ilmottaa tänne, mut sit pelko tuli ja päätinki olla hetken hiljaa.
Mulla siis alko su 10.12 iltana verenvuoto ja tuli viel maanantaina ja muuttui iltaa kohden ruskeaksi. Soitin neuvolaan ti ja sain sieltä puhelimeen vastaajalta hoitajalta tuomion et selkee keskenmeno ja tee testi 4vko pääst. Sit keskiviikkona soitti toinen hoitaja mun kilpirahastuloksista ja tää edellinen hoitaja ei ollutkaan kirjannu mun keskenmeno soitosta mitään. Onneksi koska, kun kerroin tälle mun oireet (edelleen kauhee pahoinvointi) ja vuodot niin hän oli niin lämmin ja kannustava ettei nyt viel luovuteta! Ja laitto mulle lähetteen raskaustestiin verikokeeseen. Menin seuraavana päivänä ja pe soitti heti aamul tulokset. Ne kuullessani sanoin "joo liian matalat näihi viikkoihin" (koska tottakai olin googlannu niitä
) ja sit hän alkoi nauraa ja sanoi "hups sanoin väärin!" Ja ne oliki tosi korkeet
Sit mun oli pakko varaa heti aika ultraan, kun en enää kestäny sitä ahistusta onko siel joku vai ei
ja olin oikeesti yllättynyt, kun näin pikkusen❤ Mies oli ollut luottavainen ja ei halunu uskoo keskenmenoon❤
Ruskeaa vuotoa on tullut tähä päivää asti mutta toosi vähän ja ultraaja näytti kohdan kodusta mistä vuoto todnäk. On tullu ja on yleistä alkuraskaudessa. Jos en olis vuotanut ei olisi sanonut siitä kohdasta mitään ettei huolestuisi turhaan
Nyt edelleen oon tosi varpaillani ja toivon että pysyy pieni mukana ❤ Enkä halua kokea nyt kahta kertaa näitä keskenmeno tunteita.