Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Taisto2507 Taysissa oli nämä viimeisimmät hoidot. Ja mielelläni jaan kans tarinaa jahka päästään sinne salaiselle puolelle. Toki paljon oon jakanut ihan julkisesti tuolla lapsettomuus-keskusteluissa 😊 Munkin täytyy ottaa nyt joku spurtti näiden viestien kanssa!
 
Oisko jollain vinkkiä hyviin housuihin näin alkuraskaudessa? Mulla on jo nyt ollut turvotusta ja farkut tuntuu todella epämukavilta! Oon pääasiassa mennyt legginsit ja mekko yhdistelmällä, mut joissakin tilanteissa kaipais housuja. Ja siis muitakin housuja kuin verkkareita tai ulkoiluhousuja 😅 Vielä ei viittis ostaa äitiyshousuja, kun maha kuitenkin kasvaa ja sit tarvii varmasti hankkia myöhemmin jotkut äitiyshousut.. Onneks loppuraskaus osuu kesään, niin voi mennä mukavissa mekoissa! 😊
 
Mä oon käyny sovittaa pareja äitiysfarkkuja ja mun mielestä tuntu siltä että ihan hyvin vois nyt jo alkaa käyttää! Mut oli liian jäykkiä / ei istunu hyvin, ni jäi hyllyyn. Mietin et kehtaanko mennä legginseillä / siisteillä verkkareilla koko matkan 😄 tai sit tarvis jostain jotkut kivat hyvin istuvat stretch-äitiysfarkut löytää 🤔
 
Hmm, ehkä täytyy käydä sovittaa jotain äitiysfarkkuja. Joustavia sellaisia! Jos edukkaasti löytäis 🤔 Mut sais olla tosiaan jotkut siistit, mut kuitenkin rennot housut 😅
 
Mulla myös farkut puristaa strechistä huolimatta niin et pitää pitää nappia auki 😅. Tilasin nettikaupan kuvan mukaan sellaiset semi siistit mustat perus housut, ja tänään kun ne tuli ja vedin päälle meinasin tikahtua nauruun; oli ihan kaameat pieruverkkarit mut kaipa ne hyvät on edes kotona kun kupu alkaa kasvamaan 😁
 
Oon yhdet äitiyssukkahousut ostanut, koska iskee huono olo heti kun mahaa painaa joku resori. Näistäkin näköjään on menossa jo kantapää puhki :tears: ajatuksissa on ollut jotkut pitkäkalsarit/legginsit tms vielä talvea varten
 
Surun murtamana täällä, eilen alkoi verenvuoto😭 Tää raskaus meni kesken💔 En olisi halunnut tätä toivoa vauvasta, kun niin monta vuotta jo olin tehnyt surutyötä ja luopumista ettei toista vauvaa tuu😭💔
Hei, kiitos teidän viesteihin ja reaktioihin❤ Piti reagoida tai kommentoidakin, mutta en heti pystynyt😔

Mutta täällä onkin tilanne nyt sellanen, että viime perjantaina löyty varhaisultrasta pikkuinen ja sydän löi hurjana😭❤❤ Vastasi täysin mun 27pvä kiertoa ja oli tuolloin 7+6 ❤ Nyt ollaan 8+4❤ Tai toivon että vielä mukana on.
Olisin halunu heti ilmottaa tänne, mut sit pelko tuli ja päätinki olla hetken hiljaa.

Mulla siis alko su 10.12 iltana verenvuoto ja tuli viel maanantaina ja muuttui iltaa kohden ruskeaksi. Soitin neuvolaan ti ja sain sieltä puhelimeen vastaajalta hoitajalta tuomion et selkee keskenmeno ja tee testi 4vko pääst. Sit keskiviikkona soitti toinen hoitaja mun kilpirahastuloksista ja tää edellinen hoitaja ei ollutkaan kirjannu mun keskenmeno soitosta mitään. Onneksi koska, kun kerroin tälle mun oireet (edelleen kauhee pahoinvointi) ja vuodot niin hän oli niin lämmin ja kannustava ettei nyt viel luovuteta! Ja laitto mulle lähetteen raskaustestiin verikokeeseen. Menin seuraavana päivänä ja pe soitti heti aamul tulokset. Ne kuullessani sanoin "joo liian matalat näihi viikkoihin" (koska tottakai olin googlannu niitä🙈) ja sit hän alkoi nauraa ja sanoi "hups sanoin väärin!" Ja ne oliki tosi korkeet😮 Sit mun oli pakko varaa heti aika ultraan, kun en enää kestäny sitä ahistusta onko siel joku vai ei😢 ja olin oikeesti yllättynyt, kun näin pikkusen❤ Mies oli ollut luottavainen ja ei halunu uskoo keskenmenoon❤

Ruskeaa vuotoa on tullut tähä päivää asti mutta toosi vähän ja ultraaja näytti kohdan kodusta mistä vuoto todnäk. On tullu ja on yleistä alkuraskaudessa. Jos en olis vuotanut ei olisi sanonut siitä kohdasta mitään ettei huolestuisi turhaan😊 Nyt edelleen oon tosi varpaillani ja toivon että pysyy pieni mukana ❤ Enkä halua kokea nyt kahta kertaa näitä keskenmeno tunteita.
 
@Kardulla oi!! Ymmärrän täysin että tuon jälkeen haluaa olla varuillaan ettei uudestaan joudu samaa käymään läpi! ❤️ Mut voi miten ihania uutisia olikin! 🥰❤️ Toivotaan että nyt pikkuinen pysyy kyydissä!
 
voi @Kardulla miten ihania uutisia sitten lopulta 😭❤️ yritä tukeutua mieheesi nyt ja luottaa siihen että pikkuinen pysyy kyydissä! me kaikki täällä toivotaan sitä ❤️
 
voi @Kardulla miten ihania uutisia sitten lopulta 😭❤️ yritä tukeutua mieheesi nyt ja luottaa siihen että pikkuinen pysyy kyydissä! me kaikki täällä toivotaan sitä ❤️
Kiitos ja yritän🥰❤ onneksi hän auttaa paljon, kun itse koen pahoinvointia lähes 24/7🙈❤ vaik tää pahaolo on iha hirveetä ni toivon ettei nyt lopu yhtäkkii ja sit taas saa pelätä😥 nimittäin hellitti tos verenvuodon aikaa, mutta saatto myös olla niin et ite, ku luulin et meni kesken ni loin sit oireeks hyvän olonki päiväksi😅
 
Kiitos ja yritän🥰❤ onneksi hän auttaa paljon, kun itse koen pahoinvointia lähes 24/7🙈❤ vaik tää pahaolo on iha hirveetä ni toivon ettei nyt lopu yhtäkkii ja sit taas saa pelätä😥 nimittäin hellitti tos verenvuodon aikaa, mutta saatto myös olla niin et ite, ku luulin et meni kesken ni loin sit oireeks hyvän olonki päiväksi😅
joo kannattaa kyl nyt kaikki rentoutumisharjoitukset kokeilla ja aromaterapiaa pahoinvointiin ja stressiin, oireet kuriin niillä mutta samalla rentoudut niin ettei lähde kierroksille pelko keskenmenosta vaan saatatkin huomata millaisiin ihmeisiin myös sun keho pystyy 🥰
 
@Taisto2507 Taysissa oli nämä viimeisimmät hoidot. Ja mielelläni jaan kans tarinaa jahka päästään sinne salaiselle puolelle. Toki paljon oon jakanut ihan julkisesti tuolla lapsettomuus-keskusteluissa 😊 Munkin täytyy ottaa nyt joku spurtti näiden viestien kanssa!
Sama täällä, jatketaan siis siellä puolella :)!
 
Hei, kiitos teidän viesteihin ja reaktioihin❤ Piti reagoida tai kommentoidakin, mutta en heti pystynyt😔

Mutta täällä onkin tilanne nyt sellanen, että viime perjantaina löyty varhaisultrasta pikkuinen ja sydän löi hurjana😭❤❤ Vastasi täysin mun 27pvä kiertoa ja oli tuolloin 7+6 ❤ Nyt ollaan 8+4❤ Tai toivon että vielä mukana on.
Olisin halunu heti ilmottaa tänne, mut sit pelko tuli ja päätinki olla hetken hiljaa.

Mulla siis alko su 10.12 iltana verenvuoto ja tuli viel maanantaina ja muuttui iltaa kohden ruskeaksi. Soitin neuvolaan ti ja sain sieltä puhelimeen vastaajalta hoitajalta tuomion et selkee keskenmeno ja tee testi 4vko pääst. Sit keskiviikkona soitti toinen hoitaja mun kilpirahastuloksista ja tää edellinen hoitaja ei ollutkaan kirjannu mun keskenmeno soitosta mitään. Onneksi koska, kun kerroin tälle mun oireet (edelleen kauhee pahoinvointi) ja vuodot niin hän oli niin lämmin ja kannustava ettei nyt viel luovuteta! Ja laitto mulle lähetteen raskaustestiin verikokeeseen. Menin seuraavana päivänä ja pe soitti heti aamul tulokset. Ne kuullessani sanoin "joo liian matalat näihi viikkoihin" (koska tottakai olin googlannu niitä🙈) ja sit hän alkoi nauraa ja sanoi "hups sanoin väärin!" Ja ne oliki tosi korkeet😮 Sit mun oli pakko varaa heti aika ultraan, kun en enää kestäny sitä ahistusta onko siel joku vai ei😢 ja olin oikeesti yllättynyt, kun näin pikkusen❤ Mies oli ollut luottavainen ja ei halunu uskoo keskenmenoon❤

Ruskeaa vuotoa on tullut tähä päivää asti mutta toosi vähän ja ultraaja näytti kohdan kodusta mistä vuoto todnäk. On tullu ja on yleistä alkuraskaudessa. Jos en olis vuotanut ei olisi sanonut siitä kohdasta mitään ettei huolestuisi turhaan😊 Nyt edelleen oon tosi varpaillani ja toivon että pysyy pieni mukana ❤ Enkä halua kokea nyt kahta kertaa näitä keskenmeno tunteita.

Voi kuinka huikeita uutisia! ❤️
 
Hei, uskaltauduin viimein kirjautumaan, vaikka tovin jo olen kirjoitteluja seuraillut. Itsellä pitkä lapsettomuuden tie takana ja tämän vuoksi kovin varovaisesti uskallan luottaa siihen, että vihdoin haaveet toteutuisivat. Hoitoalkuinen täälläkin siis matkassa, huomasinkin että monta muuta samassa tilanteessa olevaa täältä löytyykin jo. 😊
 
Hei, uskaltauduin viimein kirjautumaan, vaikka tovin jo olen kirjoitteluja seuraillut. Itsellä pitkä lapsettomuuden tie takana ja tämän vuoksi kovin varovaisesti uskallan luottaa siihen, että vihdoin haaveet toteutuisivat. Hoitoalkuinen täälläkin siis matkassa, huomasinkin että monta muuta samassa tilanteessa olevaa täältä löytyykin jo. 😊

Mahtavaa, että tulit mukaan. Yleisellä puolella meillä on keskustelu hieman hiljentynyt, mutta salaisella puolella ollaan hyvinkin aktiivisia. Kaikki varmasti mielellään autetaan sinua keräämään 30 viestiä kasaan, että pääset kanssa salaisella puolelle. ❤️

Katsoin, että oletkin jo pitkällä. Ensimmäinen kolmannes jo takana. 😍 Miten olet voinut?
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos, näin arvelinkin että keskustelu on siirtynyt salaiselle puolelle, koetan saada tarvittavat viestit siis pian kasaan.

Olen fyysisesti voinut erittäin hyvin koko ajan, henkisestä voinnista en voi sanoa samaa 🫣
 
Joo, salaisella puolella on tosiaan mukavampi keskustella ja helpompi vähän avoimemmin kertoilla juttuja ❤️ ehottomasti autetaan sinne kaikki halukkaat! Ymmärrän hyvin sen että kun on vaikeampi tie ollut tähän pisteeseen niin voi mennä kauemmin ennen ku uskaltaa luottaa ja uskaltaa liittyä tälläsiin keskusteluihin. Ite päätin poikkeuksellisesti tän plussan kohdalla olla rohkea ja liityin tosi varhain 😅 onnekkaasti tää olikin sit just se mikä on pisimmälle toistaseksi kantanut! Jos ei kauheesti haluais jakaa omia juttuja julkisella puolella niin tuo leikkipaikka on ainakin helppo keino sit pumpata niitä viestejä 😄
 
Takaisin
Top