Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta mieleen juolahtavasta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!

Ps. Aloitin teille alkuun vain muutaman ketjun (viime vuoden ja alkuvuoden ryhmissä oli heti alkuun useampi). Aloittakaa itse lisää ihan mistä haluatte keskustella! 😊 Tulen aloittamaan tulevien viikkojen aikana teille lisää ketjuja - paitsi jos olette aloittaneet itse aiheista, joista aloittaisin. Tarkoitukseni ei ole luoda päällekkäisiä keskusteluja.

Voi ei!😱 Onko vuoto runsastunu? Kumpa olisi vain jotain harmitonta. Kovasti tsemppiä epävarmuuteen❤️
Ei oo onneks runsastunut. Vähän varpaillaan oleva olo kyllä on. Eipä se auta kun odottaa ja katsoa. Esikoisen kohalla oli myös lyhyt vuotelu alussa, mutta niin oki myös yhdessä keskenmenossakin.

Ei oo onneks runsastunut. Vähän varpaillaan oleva olo kyllä on. Eipä se auta kun odottaa ja katsoa. Esikoisen kohalla oli myös lyhyt vuotelu alussa, mutta niin oki myös yhdessä keskenmenossakin.
Voi kurjuus! Voimia ja toivoa! Onneksi voi myös olla harmitonta.

Voi ei, toivottavasti ei oo vakavaa ja kaikki menee hyvin. On kyllä kamalaa, kun km taustalla itsekin jokainen vessakäynti jännittää ja aina pelolla tarkistaa että tuliko paperiin jotain.
Yritän vaan iskostaa itelle tuota ajatusta, että nyt en voi asioihin vaikuttaa sen enempää, kuin pitämällä itsestä huolta. Ei tosiaan auta kuin toivoa ja odottaa parasta. Tsemppiä 💖

Heippa kaikille, liityn tänään mukaan 😊 tein eilen ekan haamulaisen ja tänään vahvistuneen, sekä digiin 1-2 😊 tämä raskaus tuli, ei voi sanoa yllätyksenä mutta yllättävän nopeaa! Mulla on 18-vuotiaana diagnosoitu pcos, ja kierrot aina olleet epäsäännöllisiä. Esikoisen syntymän jälkeen söin minipillereitä, mutta niistä tuli niin inhoittavat oireet että lopetettiin lääkärinmääräyksestä elokuun lopussa. Koska raskaustoive oli lähitulevaisuuteen, ei laitettu kierukkaa. Päätettiin tjottailla ja yrittää keskeytettyä yhdyntää (onnistui ehkä kaks ekaa kertaa ja sen jälkeen paristi pääsi uimarit karkuun 😅). Yllättämään pääsi, että tämä alkoi sitten heti 😁 eli niistä harvoista kerroista kun toimintaa oli ja mies sisään tuli, niin tärppäsi 😅

Esikoisen vauvavuosi oli tosi hankala, ja vannoin että haluan neljän vuoden ikäeron. Kummasti mieli muuttui, kun yksivuotiaana tämä alkoi nukkumaan 😅 uusi raskaus ei enää tuntunut mahdottomalta ja kesän aikana jopa alkoi vauvakuume nostaa päätänsä 😁 päätös tjottailusta tuli siis varsin pikaisesti ja nyt ollaan täällä, katsotaan pysyykö tämä pikkuruinen mukana 😊

Onkos muilla lemmikkejä? Täällä on kaksi koiraa, ja eilen jo alkoi kyljessä kihnuttaminen ja nuorempi tunkee kuonoa vatsaani ihan kuin viime kerrallakin 😂😍

Meillä myös kaksi uroskoiraa, niiden käytöksessä ei ainakaan vielä huomaa mitään muutosta😁

Meillä on kaks kissaa ja vanhempi niistä kiehnää ihan yhtä paljon itteään muhun 😆

Soittelin eilen neuvolaan ja sieltä laitettiin verikokeisiin et saahaan tietää millä viikolla mennään. Monen mutkan kautta sain itelleni täksi päiväksi ajan ja nyt jännittää ku pitäs tulla jo illalla tulokset 😍
Maanantaina tai tiistaina sit uudet verikokeet ja sit uudestaan soittoa neuvolaan 😅

Meillä on myös uroskoira, en oo ainakaan vielä huomannut hänen käytöksessä mitään erilaista! :D Nyt vietiin juuri koira hoitoon mun vanhemmille kun ollaan lähdössä tänään syyslomareissulle, katotaan miten reagoi sitten kun haetaan takaisin kotiin!

Saitko @Beltsu jo verikokeiden tulokset? 😍

Mä mietin et soittaisko neuvolaan jo tänään, vai vasta maanantaina 😁 tänään ehkä olis se 4+0 kasassa ja aamuinen viiva oli jo ihan hyvän vahvuinen. Mut toisaalta vois seurailla vklp yli vielä, sit olis ainakin jo hyvin yli sen kuukautisten alkamisajan. Maanantaisin yleensä vaan on enemmän ruuhkaa linjoilla kun kaikki valitsee soittaa maanantaina 😂 ehkä tiistai sitten 😂

Mä yritin äsken chatissa varata aikaa, mut kuulemma hoitaja soittaa mulle tänään, kun tää tyyppi ei tienny millon mulle aikaa varata ku on useampi sairaus 🤔 Ku tarviin joka tapauksessa varhaisultran julkisella puolella.

Meillä on myös uroskoira, en oo ainakaan vielä huomannut hänen käytöksessä mitään erilaista! :D Nyt vietiin juuri koira hoitoon mun vanhemmille kun ollaan lähdössä tänään syyslomareissulle, katotaan miten reagoi sitten kun haetaan takaisin kotiin!

Saitko @Beltsu jo verikokeiden tulokset? 😍
Sain eilen illalla tulokset ja veren Hcg arvo on tällä hetkellä 1621 🙈

Kuinka vaikeeta voikaan olla syödä aamupalaa. Eikä ällötys kaikkea kohtaan helpota aamiaisen valintaa yhtään 😅 oon kesän yli pätkäpaastoillut, eli syönyt 11-18 välissä. Se tulee mulle aika luonnostaan, kuin myös vähähiilarinen syöminen. En haluaisi ottaa viljatuotteita isoissa määrissä takaisin ruokavalioon vatsaoireiden takia, mutta jotain aamupalaa pitäisi keksiä kun mikään ruoka ei houkuta. Täytyy ehkä koittaa jugurttia vähän väkisin saada alas aamuisin, jotta pikkuruisella olis mukavat oltavat (no joo, vastahan hän on pieni solumytty vain, ja mahtoiko olla vielä ruskuaispussin varassa, mutta pakko opetella tämä aamupalan syönti tulevaa varten)

Moikka! Liitynpäs tänne, kun plussasin eilen. Menkoista laskettuna ilmeisesti nyt olis meneillään 4+6, ensimmäistä odottavana vielä hieman pihalla näistä laskutavoista 😄 Mulla oli jo viikko sitten epäily, että nyt tais napata ja keskiviikkona olin jo varma. (Oireista voisin kirjottaa tonne omaan keskusteluun.) Testiä panttasin puolison työmatkan takia eiliseen, et saatiin yhdessä katsoa se.
Yritystä takana puolisentoista vuotta ja hauskasti tärppäs nyt, kun ens viikolla ois ollu ensikäynti lapsettomuuden hoitamisen tiimoilta 😄

Kuinka vaikeeta voikaan olla syödä aamupalaa. Eikä ällötys kaikkea kohtaan helpota aamiaisen valintaa yhtään 😅 oon kesän yli pätkäpaastoillut, eli syönyt 11-18 välissä. Se tulee mulle aika luonnostaan, kuin myös vähähiilarinen syöminen. En haluaisi ottaa viljatuotteita isoissa määrissä takaisin ruokavalioon vatsaoireiden takia, mutta jotain aamupalaa pitäisi keksiä kun mikään ruoka ei houkuta. Täytyy ehkä koittaa jugurttia vähän väkisin saada alas aamuisin, jotta pikkuruisella olis mukavat oltavat (no joo, vastahan hän on pieni solumytty vain, ja mahtoiko olla vielä ruskuaispussin varassa, mutta pakko opetella tämä aamupalan syönti tulevaa varten)
Mulla on yleensä (= alkuraskauden ulkopuolella) tosi hyvä ruokahalu, mutta se on käsittämätöntä miten se ruokahalu voi totaalisesti kadota raskaudessa. Just nyt kun ei vielä ole etovaa oloa, ihmettelen, että miten niin ei tee mitään mieli, mutta just niin siinä käy.

Jogurtti on tosi helppo, munakas vois olla toinen, mutta vaatii laittamista. Entäs smoothiet? Nekin olis viileätä ja helppoa nieltävää?

Huomenna ois seuraava hcg veritestit eikä millään malttais odottaa sinne asti. Maanantaisin on vaan niin huonosti täällä aikoja tarjolla verikokeisiin et tuskin saa aikaa ees kärkkymällä täksi päiväksi 😅 Viikonloppu meni niin nopeasti ku oltiin miehen kanssa viettämässä vuosipäivää kylpylässä niin kaks kokonaista työpäivää ennen verikokeita tuntuu tuskalliselta 😬

Takaisin