Yleinen keskustelu

Joo, täälläkin aletaan uskomaan et energinen keskiraskaus on taruolento. Toivottavasti tulee edes joku paniikkienergiapiikki ennen synnytystä et saa vauvelin vaatteet ja hoitopöydän kuntoon ennen h-hetkeä.
 
Hep! Ilmottaudun mukaan väsymyksestä kärsiviin, toki yöllä nukunkin edelleen huonosti sen ekan wc reissun jälkeen mut tää on kauheeta. Ja kun et saa päivälläkäännukuttua kun sen 30min. Nyt oon saikulla tän viikon ollut ja oikeesti vaan maannut, hyvä et ruokaa jaksaa laittaa. Ihan kauhea laiska ja saamaton fiilis tulee😓
Otan tän puheeks ens viikolla lääkärin kanssa.
 
Liityn väsyneiden kerhoon. Monena päivänä on töissäkin työkaverit maininneet ääneen, että kylläpä vaikutat väsyneeltä.
 
Neuvolassa on hemppaa mitattu, seuraava neuvola parin viikon päästä.
Mutta eihän ne ferritiiniä ala mittamaan, kun hemoglobiini ok 😏
Enkä yksityiselle nyt kyllä raaski.

Eiköhän tää väsymys ole ihan vaan raskaudesta johtuvaa. Oon koko tän 40vk ihan saamaton ja väsynyt. Ei tuu mulle koskaan sitä energistä keskiraskautta 😏

Mä oon käynyt välillä puhdin kautta, kun on edullisempi. Oliskohan siellä
Joku bf tarjous vielä?
 
Täällä myös väsymys painaa edelleen 🙋🏼‍♀️ öitä saan jo välillä nukuttua paremmin, mutta välillä tuntuu, että heräilen tunnin välein 🙈
 
Neuvolassa on hemppaa mitattu, seuraava neuvola parin viikon päästä.
Mutta eihän ne ferritiiniä ala mittamaan, kun hemoglobiini ok 😏
Enkä yksityiselle nyt kyllä raaski.

Eiköhän tää väsymys ole ihan vaan raskaudesta johtuvaa. Oon koko tän 40vk ihan saamaton ja väsynyt. Ei tuu mulle koskaan sitä energistä keskiraskautta 😏
Eipä tainnut olla mullakaan sellaista, tai ainakaan ei oo mieleen jäönyt...
Ferritiinin kotitestin voi tilata esim Olo apteekista hinta muistaakseni alle 10€. Yksityinen labra taitaa ottaa n 25€, niihinhän pääsee ilman lääkärin lähetettä.
 
Koska oon unohtanut koko keskustelufoorumin niin pitää saada 5 viestiä menemään....
 
Onko salaisella puolella edelleen keskustelut menossa vai onko ne hiipumaisillaan?
 
Takaisin
Top