Täytyy kommentoida, vaikka en enää tuossa tilanteessa olekaan.
Muutama vuosi sitten huomasin olevani raskaana keskellä erittäin p***maista eroa, tilanne oli kyllä ihan järkyttävä, joten I feel you!! Vaikka meillä ei lapsia ennestään ollut ja lasta olisin kovasti toivonut, päädyin keskeyttämään raskauden heti alkuunsa. Muutaman viikon mietin ja pää meinasi seota oikeasti. Unelmieni mies oli juuri paljastunut petturiksi ja valehtelijaksi, erotilanteessa uhkasi minua fyysisesti ja käyttäytyi muutenkin niin törkeällä tavalla, etten voinut nähdä tilannetta, että olisin häneen lapsen kautta sidoksissa enemmän tai vähemmän loppuelämäni. Ihan eri asia olisi ollut, jos hän olisi ollut päästään terve. Kyllä minä olisin voinut yh:na elää jos olisin tiennyt, että hän kantaa vastuunsa eikä häiritse minun elämääni. Mutta päädyin toisenlaiseen ratkaisuun, vaikka se oli elämäni raskain. Asia on ollut minulle vaikea ja olen tarvinnut ammattiapua sen käsittelemiseen, mutta osaan elää sen kanssa. Ja nyt minulle on tulossa erittäin toivottu esikoinen oikeasti ihanan ja luotettavan miehen kanssa. <3 Toki myös tämä toinen enkelilapsi pysyy sydämessäni aina.
Toivon sinulle kovasti voimia ja onnea odotukseen! Elämä on niin ennalta-arvaamatonta välillä, että ihan pyörryttää. :)