Yksin odottavat

Onnea molemmille pojista!! :) Mä yksin sitten edustan tätä tyttösukupuolta! :D 
Olikos teillä muuten ultrassa kaikki hyvin?

Mulla alkaa kyllä olemaan välillä niin epämukava olo jo nyt tässä vaiheessa kun tuntuu että vaikka tuo vatsakumpu ei niin kauheen iso oo, niin välillä se kyllä tuntuu olevan niin tiellä.. :D Onko teillä mitään oireita? Mulla on kyllä niin turvotusta ja kolotusta aina välillä että tuntee ittensä niin vaivaseks, kauhulla välillä mietin niitä tulevia kuukausia... :D
 
Tervetuloa mukaan MissSun ja onnea tuplista (:

Ultrassa oli kaikki hyvin, olin siellä normaalia pidempää koska poitsu oli niin itsepäinen että ei sitten millään suostunu vaihtaa asentoa. Oli ihan kippurassa siellä (: Loppujen lopuks ultratäti sai sitten mitattua ja tarkastettua että kaikki on hyvin!

On ollu niin oireeton alkuraskaus ja nyt kun alkaa tulla kaiken maailman kolotusta pikkuhiljaa ni säikähdän aina jotenki ihan hirveesti! Selällään en voi kauaa olla esim illalla kun lehtiä lukee sängyllä kun en siitä enää pääse vaihtamaan asentoa, ala selkä niin hiton kipee... tuo kipu säteilee välillä myös kankkuihin ja lonkkiakin kolottaa välillä :D saa nähä miten oikeesti vaikka 2 kk päästä pärjäilen kun nyt jo vihottelee niin pahasti :D Onks teillä ollu pahaa selkäsärkyä jo nyt ja mikä siihen auttais?
 
Tervetuloa joukkoon MissSun! :)

Mulla on kyllä kans tosi pahaa selkäsärkyä aina välillä, mutta johtuu kyllä pitkälti että on ennestäänkin ongelmia selän kanssa, kun on alaselässä spondylolyysi (nikamasiirtymä), niin kipuja on paljon..
Liikunta auttaa mulla aika paljon, kylmää laitan paljon myös kipukohtiin esim. jotain kylmäpussia tai muuta ja joskus otan panadolia mutta se ei aina kyllä hirveesti auta.. Ja sitten ostin itelleni 140cm pitkän vartalotyynyn että saan yöllä kunnon asennon, kun tuntuu että nukkuminen alkaa välillä kans olemaan niin hankalaa..
 
Onneja tuplista! :) ja tervetulloo joukkoo. Tiälläkkii on alaselkä jotennii männy vähä kippeeks, mutta jospa tuo tuosta :) Ultrassa ol kaikki hyvi ja meiläkkii mäni melkeinpä tunti kun poeka potki ultralaitetta ja riehu ja pyöri ympäriinsä. Eikä ihme että potkuja on tuntunu varmaan viikolta 15 asti kun on istukka takana tai niinkun ultratäti sano "patjana" vauvalla :D
 
Hei! Huutelen tuolta kesäkuisten puolelta. Jos löytyy kiinnostuneita liittyjiä Facebookissa olevaan salattuun ryhmään yksinhuoltajille ja -odottajille, niin laittaakaa minulle yksityisviestiä :)
 
Taas on yksi neuvolakäynti takana, ja masuasukilla kaikki hyvin, mulla taas todettiin nyt anemiaa ja saa ruveta rautaa syömään, kovasti on kyllä väsyttänytkin.. Mitenkäs te ootte voinut?

Niin ja tänään tilattu netin kautta Skidi; Herkules 3in1-vaunut, ja nyt ootellaan kovasti, että millon pääsee niitä matkahuollosta hakemaan! :) Parissa lastentarvikeliikkeessä niitä kattellu ja ihaillu, päätin ne tilata kun Babytownilla oli niin hyvä tarjous, että siihen oli pakko tarttua!! :)) Ei vaan malta oottaa että pääsee kasaamaan ja testailemaan kuinka ne toimii! :)
 
Hihii. Mieki just tännään käväsin neuvolassa ja kaikki ol hyvin :) hemoklobiini (vai miten se kirjotetaan) oli vähän allaalla ja pitäs rueta syömään rautavitamiini juttuja, pyh sanon mie :D ostin maksamakkara pötkön :) mie en oo mitään poijalle vielä hommannu, sen verran katoin että jossain hmllä oli separdi tutteja :D ja huomenna kelan paperit postiin, sit oottelemmaan mammapakettija :D
 
Mulla on neuvola viikonpäästä taas, siellä kans noi kelan paperit täytellään:) kuinkas nopeesti sen äitiyspakkauksen saa kun paperit sinne vie?

Vitsi mäkin haluisin uuden vaunut ostaa! Sain tosi halvalla tutulta, mutta on ne sit sen näkösetkin että on käytetyt. Ei niissä mitään vikaa oo, mutta jotenkin haluisin ihan uudet ja hienot :D Ei oo vaan mitään halpaa...

Täällä menee hermot tuon selän kanssa on niin pirun kipee:/
 
Selekä jumppoo vuan, sain jonnii jumppa lappusen just neuvolasta ettei tuu selkäkipuja :o mulle tuo neuvola täti sano että suattaa kestee kuukauden käsittely ja pari viikkoo siitä päätöksestä pitäs tulla pakkaus.
 
Nannuna, elä kovin syö sitä maksamakkaraa ku sitä ei sais syyä korkean A-vitamiini pitoisuuden takia.. :)
 
Mäkin eilen tein Kelanhakemuksia ja neuvolassa sanoivat että ei pitäisi kovin kauaa mennä kun sen äitiyspakkauksen saa hakea. :) Sitä odotellessa!! 
En mäkään oo kyllä hirveesti ostellu mitään vauvalle, pari potkupukua on tullu ostettua mutta eipä sen enempää.. :)
 
Tänään oli neuvola! Kaikki vaikutti olevan hyvin ja sain noi kelan papert ja oon nyt ihan hukassa niitten kanssa... noh pitää ajan kansssa nyt sitten niihin paneutua...
 
Takaisin
Top