Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä myös Oran Hertta rattaat ja ihan huiput! Kivan kapeat. Niihin juuri kankaatkin vaihdettu. Ja siis saako noihin tosiaan liitettyä kantokopan? :)Meillä on tällä hetkellä Ora Hertta rattaat ja rakastan niitä. Pohdin että hankinko niihin vaan ton Unto kantokopan kun se käy noihin, mutta toisaalta haluisin kyllä kunnon yhistelmät.
Joo, sen pehmeän Unto kopan saa. Se lukee niiden sivuilla sen kopan tiedoissaMeillä myös Oran Hertta rattaat ja ihan huiput! Kivan kapeat. Niihin juuri kankaatkin vaihdettu. Ja siis saako noihin tosiaan liitettyä kantokopan? :)
Vaunuja en ole miettinyt vielä ollenkaan. Yhdistelmiä ei kuitenkaan tarvita. Seisomalauta varmaan hommataan kans esikoiselle.
Meil oli seisomalauta ja kun vein kävellen muksut päiväkotiin niin 4v kaksoset oli seisomalaudalla ja vuoden ikäinen vaunuissa Mutta en oo ihan varma hankitaanko rattaita. Kantorepussa meni aika paljon kuopus :)Meillä on ikivanhat Emmaljungat, jotka toivottavasti pysyy vielä ehjänä. Seisomalauta vois olla ihan jees, jos esikoisen kanssa pitää talvella kulkea, mutta yleensä mennään niin lyhyitä matkoja, että eiköhän pärjätä.
Itse oon kattonut että emmaljunga nxt90 ehkä ois hyvät.. oon kuullu pelkkää hyvää niist Mutta voi olla kun kauppaan menee kokeilee nii onkin ihan kakkkaa
Eihän se, että onko uudet vai käytetyt oikeastaan merkkaa, kunhan sopii omiin tarpeisiin. Omasta mielestä kannattaa ostaa niin, että pääsee vähän testaamaan miltä tuntuu työntää! Oltiin esikoisen kohdalla tosiaan tutkittu vaihtoehtoja ja Britax Smile oli ehdoton suosikki, mutta sit työntötuntuma ei ollut yhtään sitä mitä odotti. Lopulta sit meidän vaunut valikoitui koon ja just sen työntötuntuman takia eikä merkin.Mun vaunut tulee olemaan käytetyt. Kuten koitan mahdollisimman paljon muutenkin käytettynä hankkia, ihan rahatilanteen vuoksi. En kyllä muutenkaan ole tavaran perään, tai mitenkään merkkitietoinen.