Yöunet

Huppista, meillä ei herätty viime yönä syömään ollenkaan. :wideyed: Poitsu söi illalla puol kasilta ja vähän lisää puol ysiltä, oli täysin unessa yheksältä, neljän aikaan nostin tutin suuhun ja herättiin sit puol seiskalta. Saapa nähä jatkuuko näin. Eipä sillä niin väliä jos poitsu kerran yössä herää syömään niinku tähän asti ollaan menty. Sen jaksaa oikein hyvin.

Hmmm.. ajattelin ensyöksi koklaa Triinan kikkaa antaa "puuroa", jos nukuttais koko yö. Oon kyllä ihan ok, näinäkin hyvinä öinä, et herätään neljätä ja maltetaan sit kans nukkua muutama tunti vielä päälle. Mut kyllä sit noustaan tässä 6-7 välissä... ihan vaan pirteyttään.

Tää vika pätkä (2h) on kyllä turha, nukkuis vaan poikanen koko yön putkeen.. 21-04-06 -> 21-06 :)

Ja ite en oo kans yhtään huolissani tosta unirätistä/harsoista, vaikea kuvitella et poika siihen tukehtuis. Varsinkin ku ei tykkää yhtään et mikään on kasvoilla :)

En mäkään usko tuohon tukehtumiseen. Alusta asti puklutki osannu "tuoda ulos" elikkä kääntäny päätä. Kyllä kait nuo on sen verran fiksuja tyyppejä. :D

Ny on koppa jumis! Poika on ny pari yöt tehny nii et ei jatkakaan yösyötön jälkee unii... Mä yritän tosissas nukuttaa ja toine vaa kyttää mua ja välil yrittää alottaa keskusteluu sanomal "öh?" sillai kysyvää sävyy... :D Iha jees.... Sit ku se nukahtaa viimei ni herää taas tunnin pääst ja sama ralli... En oo tämsee tottunu! Yleens ei edes tarvi nukuttaa lainkaa.

Ihanaa Triina! Sinä jos kukaan ansaitsetkin hyviä kokonaisia öitä :) Toivottavasti teillä alkaa nyt olemaan suurimmat harmitukset takana. Meillä osalla ne on nyt sitten päällä kun alku meni niin mukavasti. Mutta on se hienoa, ettei ole liian tasapaksua tämä elämä ;D

Puuroresepti tänne kiiitooos ja miten annatte sen ? :D
me kun herätään joku 4-5kertaa :O ja aamulla ei nuku ollenkaan enää 6-7aikaa mukava herätä tuohon aikaan ja päikyille käy sit joskus 10 jne

Triina mullekin se puuroresepti? :) vaikka meillä herätään 2-3krt yössä (useimmiten 2krt ja nukutaan 11-12h, 21-02-04-09) niin oli se yhden syötön yö aika luxus ;)

Toki meillä ollaan tissimaidolla pääsääntöisesti, et sehän sulaa nopeammin kuin korvike - eli voi olla toiveet täysistä öistä turhia niin kauan kuin imettää..

Salainen puuroresepti: kaupan päärynäsosetta ja maitoa loraus sekaan :)

Suunnillee puol purkkia sosetta ja ehkä pari ruokalusikallista maitoa (meillä se on sakeutettua maitoa).

En nyt koklannut puuroa, meni eilinen ilta jotenkin sekaisin... (kiitos miehen), mut poika nukku sen tavanomaisen kaavan mukaan, tosin nukahti jo kasin aikaan :D tänä iltana sit kokeiluun :)

Eilen illalla poika tankkasi oikein urakalla. Oltiin kyläilemässä, jossa veti kasin aikaan 150ml maitoa. Tunnin kotimatkan ajan veteli sikeitä ja kotona taas 150ml maitoa ja sosepuuroa puoli purkillista. Nukahti vähän ennen 22, heräsi puol kasi, söi taas 150ml maitoa ja kasin jälkeen takas nukkumaan. Edelleen nukkuu. Taitaa olla kasvupyrähdys?

Mikä lie pyrähdys sitten meillä mutta viime yönä herättiin tasan kahden tunnin välein eikä rauhoituttu kuin tissille. Sen jälkeen jatkettiin kyllä unia sen kummemmin venkoilematta. Pitää ottaa itsekin puurot käyttöön, jos se tämmöiseksi menee.. Meillä muuten on vakiintunut nyt, että kasilta nukkumaan ja aamu kuudelta ylös.. Noh, esikoinen heräisi kuitenkin viimeistään seiskalta niin aivanpa tuo on sama :) Edelleen nukkuu pitkät päiskyt ulkona, nykyisen ne on olleet 3,5-4 tuntia ja sisällä 2-3 lyhyemmät.

Joo mä en myös usko et voi harsoon tukehtua. Meillä iso perus harso, joka on osin peiton alla ja harson kulma on tytön käsien välissä/ kasvojen edessä.

Etanainen, kuulostipas ihanalta, et siellä on lankapuhelimia. :)

Meillä päikkäreitä ei nukuta juuri kuin ulkona. Sylissä tai mun vieressä ottaa pikku torkkuja. Jos on nukahtanut mun viereen, riisun mun paidan ja jätän sen siihen viereen kun itse nousen. Tyttö uein vielä pitää kiinni mun paidasta, joten näin et ainakaan ihan heti herää..

Mietin tuota iltapuuroo että ei varmaan uskalla antaa puolta prk ennenkun ottaa kunnolla sosetta. ? Ja tarviiko tuttipullon missä isompi reikä? Sarjassamme kysymyksiä kokemattomilta... :D

Nonni! Koko yön unet (21-06:30) :D ja tänään 4 kk mittarissa.

En tiiä, miten Triina oot antanut, mut laitoin noin 4 reilua lusikallista sosetta ja mixasin maitoon, tuli siis enempi vellin kaltaista litkua. Noh ei tullut sit kuiteskaan läpi näist meidän käytös olevist pulloista niin kaivoin yhden nelikuisest ylöspäin tarkoitetun, ja toimi hyvin. Yhteensä tais olla tätä puurovelliä semmoset 170 ml.

Olo on aika bueno näin hyvin levänneenä :)

Minä oon siis lusikalla syöttänyt! Mutta meillä toi syökin kaikkee paljon mielummin lusikalla kuin pullosta.

Ja ihanaa ccix, että nukuitte ;)

Pojalla on hirvee yskä, joka valvotti täällä pari tuntia yöllä.

Takaisin