Vuodot...

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja HeMaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Momwoc, tää on niin väärä että aluksi tollaset uutiset ja sitten saakin uutta toivoo ja iloa ja sit se otetaan pois :( olen tosi pahoillani! Voimia koko perheelle :(
 
Voimia kaikille huonojen uutisten kanssa :( tuo on kyllä niin kamalaa ettei siihen sanojakaan osaa löytää...
 
Voimia teille jotka saaneet huonoja uutisia! :Heartred Itse olin viime vuonna samassa tilanteessa.
 
Momwoc.. <3

Tuo mitä ootte saaneet kokea on aivan uskomattoman raastavaa :( toivon koko sydämestäni teille voimia ja paljon kaikkea parantavaa teidän sydämiin. Surkaa, itkekää, käpertykää peittojen alle ja toistenne syleihin. Ottakaa kaikki se aika, minkä se vie, että jaksaa taas hymyillä, uskoa, toivoa ja luottaa. Muistakaa, että te menetitte teille rakkaan, oman ja mittaamattoman arvokkaan vauvan. Suruun on lupa ja se ei millään mittapuulla ole vähäinen menetys, vaan todella iso.

Ootte mielessä.
 
Noh, ei täälläkään näköjään kovin hääppöstä. Alkoi vuoto äsken ja ei mitään tiputtelua vaan kunnolla kastu pikkuhousut ja paperiin tulee kunnolla. Pitää lähtä käymään päivystyksessä, ku kova käsikipu alkoi illalla ja ei ota loppuakseen..

Sykkeitä en löytäny dopplerilla :(

Rv 10+2
 
Noh, ei täälläkään näköjään kovin hääppöstä. Alkoi vuoto äsken ja ei mitään tiputtelua vaan kunnolla kastu pikkuhousut ja paperiin tulee kunnolla. Pitää lähtä käymään päivystyksessä, ku kova käsikipu alkoi illalla ja ei ota loppuakseen..

Sykkeitä en löytäny dopplerilla :(

Rv 10+2
Eihän tää enää ole edes tottakaan! Täällä on kädet kyynärpäitä myöten ristissä, et kaikki olis teillä hyvin :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Kiitos kauniista sanoista ja osanotoista kaikille teille, on lämmittänyt mieltä haikean olon keskellä <3 Näin parin päivän sulattelun jälkeen olen jotenkin hyväksynyt asian ja elämä jatkuu... vielä ei ole kohtu tyhjentynyt ja loppuviikosta sitten tyhjennystoimenpiteet ellei tässä mitään ennen sitä tapahdu. Ihanaa raskausaikaa kaikille ja nauttikaa täysin siemauksin ainutlaatuisesta ajasta! Ja kuka tietää vaikka ehdittäisiinkin vielä olla raskaana samaan aikaan kaikkien teidän kanssa :)
 
Noh, ei täälläkään näköjään kovin hääppöstä. Alkoi vuoto äsken ja ei mitään tiputtelua vaan kunnolla kastu pikkuhousut ja paperiin tulee kunnolla. Pitää lähtä käymään päivystyksessä, ku kova käsikipu alkoi illalla ja ei ota loppuakseen..

Sykkeitä en löytäny dopplerilla :(

Rv 10+2

Voi ei, sielläkin huoli jatkuu :( Kävitkö päivystyksessä?
 
Kävin. Onneksi kaikki oli hyvin. Ainoastaan verta näkyi kohdussa, joten sieltä sitä vuotaa ja tulee vuotamaan..

Mutta oon kyl koko ajan pelko mielessä tällä hetkellä. Pelottaa että eilinen verenvuoto oli vaan alkusoittoa ja siitä se veri määrä sit kasvaa ja vie pienen mukanaan. Ultrassa oli ihanaa nähdä vauvan kasvojen sivuprofiilin. Näenkin sen koko ajan mielessäni ja haluan saada hänet syliini, mutta en vielä moneen kuukauteen.

Kaikkea hyvää sulle jatkoon!

Rv 10+3
 
Kävin. Onneksi kaikki oli hyvin. Ainoastaan verta näkyi kohdussa, joten sieltä sitä vuotaa ja tulee vuotamaan..

Mutta oon kyl koko ajan pelko mielessä tällä hetkellä. Pelottaa että eilinen verenvuoto oli vaan alkusoittoa ja siitä se veri määrä sit kasvaa ja vie pienen mukanaan. Ultrassa oli ihanaa nähdä vauvan kasvojen sivuprofiilin. Näenkin sen koko ajan mielessäni ja haluan saada hänet syliini, mutta en vielä moneen kuukauteen.

Kaikkea hyvää sulle jatkoon!

Rv 10+3

Ihanaa että kaikki oli hyvin! Käsittääkseni jos vuodon alettua kaikki on ultrassa hyvin, on suuri todennäköisyys että,raskaus jatkuu normaalisti ja vuoto on vaaratonta! Ymmärrän että vuoto huolestuttaa silti. Mahdollisimman stressitöntä odotusta sinne <3
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Noniin. Minäkin tähän ketjuun. Ilmeisesti se on ihan vakio että jossain kohtaa raskautta tulee jonkunlaista veristä vuotoa :/ Minulla se nyt liittyi sitten seksiin. Kun heti sen yhteydessä kirkasta/hailakkaa vuotoa tuli. Näin on käynyt aiemmissakin raskauksissa ja tällöin on ollut ohje olla sitten touhuamatta. Eikäpä tee enää mielikään vuodon pelossa.
Ilmeisen monella jostain syystä jonkunlaista vuotoa...
Minulla 2010 vikat 3kk hulahteli verta aika ajoin ihan kunnolla. Olin osastollakin. Levossa. Syynä oli istukassa pieni repeämä ylhäällä. Veri jotenkin hyytyi matkalla ja välillä vaan holahti vaikka olisi levossa ollut yli yön.
Kyllähän siitä jäi semmoinen pieni "peikko" että nyt en mitään riskejä ota nostelujen ym fyysisen suhteen. Tai yritän...
Tuolloin oli toki mulla toinen lapsi alle 1v jota kannoin sylissä ym. Kunnes tuli kielto nostaa jne.
Nyt on työ melko liikkuvaa ja fyysistä.
Välillä tuntuu että on niin häilyvä se raja miten kannattaa varoa ja olla.
 
Takaisin
Top