Vuoden 2016 äitiyspakkaus

nasunasu

Vasta-alkaja
Hei niin kovasti kuin porukka aina odottaa uuden äitiyspakkauksen julkistamista, niin ajattelin vain ilmoittaa että silmiin osui netissä pari kuvaa pakkuksesta. Kela oli ilmoittanut julkistavansa pakkauksen perjantaina klo 9.30, mutta lieneekö niillä vahingossa päässyt kuvia julki :D. Makuupussi on ihan kivan näköinen.
 
Toi makuupussi on aivan upea! :love017 Meillä käytettiin makuupussia taannoin paljon ja pitkään, tämän vuoden makuupussista olisi tullut kyllä lemppari! Ja tosi kiva, että pakkauksesta löytyy myös unilelu.

VAUn juttu äitiyspakkauksesta löytyy nyt täältä>>! :wink
 
Tykkäsin enemmän viimevuotisen äitiyspakkauksen väreistä ja kuoseista. Tuo vuoden 2015 pakkaus oli paras moneen vuoteen, ja onneksi saimme juuri sen.
 
Vuoden 2015 pakkaus oli väreiltään ja kuoseiltaan kivempi. Tosin mekin saatiin 2015 syntyneelle poitsulle vuoden 2014 pakkaus. Se unipupu olis saanut olla jo silloin mukana. Meillä on itse ostettu unipupu riepu ollut pojan suosikki alusta asti.
 
2016 pakkaus oli mielestäni pettymys... Kovin on "poikamaista" väriä, vaikka kyllähän sininen tytöllekin käy mutta en noista vaatteista montaa tytölle pukis. Makuupussi ok ja keltaiset housut kivat :) Tonttuhousut ja -sukat erikoinen valinta... o_O 2015 pakkaus mielestäni paras ikinä, sen ajan toista lasta toivottu mutta luonto päätti toisin :sad001 Nyt jos lapsi saa viimein alkunsa 2016 pakkauksen aikana niin jää varmasti ottamatta jos tyttö tulee, pojalle voin harkita.

Äitiyspakkaus on kyllä sellainen että jakaa mielipiteitä, kaikkia ei voi miellyttää. Silti toivoisin vähän vaaleampia värejä ja neutraalimpia kuoseja, itse en tykkää yhtään eläinkuvioista, yksiväriset kivoja.
 
Oli mukavan näköinen pakkaus, aika paljon mun silmää miellyttäviä värejä oli kyllä. Vieläkin värikkäämpi sais olla! Miellyttää ruskea, vihreä, sininen, punainen, violetti... Ja tietty eläinkuviot! Itelle tuli toi 2015 pakkaus, joka on kyllä sekin tosi hyvä. Pöllöistä tykkään ja jotkut vaatteet olivat sellaisia että kaupassa nähdessä oisin voinut kyllä ostaa, esim. ruskea potkari, vihreät bodyt jne. Muutama valkonenkin tuolla meille tulleessa pakkauksessa oli ja ne ovat tylsiä, valkosesta kun en pidä. Mutta sekä tämä uusi että viimevuotinen ihan onnistuneita pakkauksia :)
 
Kivan näkönen pakkaus on. Ensimmäisenä kiinnitin huomiota beigeen toppapukuun, joka on erittäin kiva kun on neutraalivärinen! Makuupussin väri ja kuosi iski myös, aivan täydellinen :)
Itse olisin pitänyt viilentävää purulelua käytännöllisempänä kuin unipupua, vaikka se söpö onkin :)
Värit ja kuosit on muuten oikein kivoja ja varmasti tulisivat vaatteet olemaan kovassa käytössä täällä. Ruskea on kiva, samoin keltaset, punaset ja harmaat housut, vaikken harmaata ole ikinä vauvojen väriksi mieltänyt.
Sitä kyllä mietin hurjasti ett miten tuon dinosaurusbodyn yhdistäisi että saisi siitä tyttömäisen jos haluaisi pukea tytöt tyttöväreihin ja pojat poikaväreihin? :eek: :D itellä varmaan jäisi dino vaan kotikäyttöön jos tyttö tulisi, jos tulisi poika niin varmaan olisi yksi käytetyimmistä, koska tykkään siitä kyllä :D
Toivon kyllä että saan tämän vuoden pakkauksen, ihan vaan koska toppahaalari on niin neutraali (muuten en osaisi päättää kumpi kivempi -2015 vai tämä uusi ja siten olisi ihan sama kumman saan) :)
 
Ihan kiva pakkaus. Miun mielestä sopivasti tyttöä ja poikaa. JA KYLLÄ, miun ajatusmaailmassa on yhä poika- ja tyttövärit ja kuosit :hilarious:
 
Tykkäsin 2015 vuoden pakkauksesta enemmän, oli niin hyviä värejä ja kuvioita. Onneksi ehdin saamaan vielä sen pakkauksen, aika poikamainen oisi tämän vuoden pakkaus ollut. Mutta on tämänkin vuoden pakkauksessa kivoja juttuja, dinobody ja ne keltaiset housut yms. :happy:
 
Unilelu pakkauksessa on kiva, ois saanut olla jo aiemminkin :) Mielestäni pakkaus sopii tytölle että pojalle, molemmille pukisin tottakai. makuupussi on kyllä aika upea :) Aina on ollut yhtä kiva saada pakkaus ja fiilistellä :)
 
2016 paketti yritetään saada, vaikka oli toki mukana vaatteita, jotka ei miellyttäneetkään. Vähiten se toppapuku ja hailakat siniset ja ruskeat potkupuvut.

Yllättävän poikamainen kaiken kaikkiaan.

Vertailin pakkausta usean aikaisemman vuoden versioihin ja tämä oli tosi rikkonainen. Tuntui, että bodyt ja housut ei oikein sovi keskenään väreiltään ja kuoseiltaan yhteen, vaikka yksinään olisivatkin kivoja. Mutta itsehän voi ostaa sopivasti täydennystä.

Monet ihanat värikkäät vaatteet oli myös mukana, petair kivat, unipupu söpö. Makuupussi oli myös kiva kuvioltaan.
 
Tykkään eniten makuupussin, kevyttoppapuvun ja kuolalapun kuosista. Muut ei niin täysin mieleen, mut mulle on lopulta aivan sama minkä väristä pikkuvauvalla on päällä, kunhan on ehjät ja siistit vaatteet :) Toki alusta asti on kiva pukee poikaa poikamaisiin ja tyttöä tyttömäisiin vaatteisiin, mut kyl muut asiat menee vaatteiden värien edelle. Oon aina pitäny äitiyspakkausta mahtavana apuna perheille enkä oo ikinä ajatellu ottavani avustuksen mieluummin rahana. Se kun ei rahallisesti vastaa valmiiksi valikoitujen tuotteiden arvoa ja sitä vaivaa hankkia pakkauksen sisältämät tuotteet.
 
Aivan ihana pakkaus! Iloinen olen siitä, että saadaan se ja että Suomessa on tällainen systeemi. :gen014 Pidän väreistä, vaikka onhan ne toki enemmän pojan päälle istuvia. En ole vielä ihan varma kumpaa sukupuolta pikkuinen on. Käyttöön tulevat vaatteet joka tapauksessa. Ruskea haalari on suloinen! Erityisen hieno on myös makuupussi!
 
Ihana pakkaus! Värikäs ja monipuolinen. Itselle tuli vuoden 2014 ja siitäkin pidin paljon. 2014 vuoden toppapuku oli kuitenkin ehdottomasti paras, mikä on aikoihin ollut - valkoinen, missä mustalla ja vihreällä tekstiä. Itselle beige ei oikein uppoo, vaikka käyttöön olisi toppapuku mennyt, olisi sitten ollut minkävärinen vaan.
 
Mä oon joskus miettinyt että ois kätevä jos ois ns tietty summa rahaa jolla sais koko äpakkauksen, mutta vois "shoppailla" sisällöstä miellyttävät tuotteet ja loput sais rahana. Toki vois olla joku tietty minimi% määrä mikä on otettava että saa loput rahana (jos ei halua mitään niin ois edelleen se pienempi rahasumma vaihtoehto). Lisäksi voisi olla joistakin tavaroista sitten vaihtoehtoinenkin kuosi. Tai sitten kotivärjäys matskut että saa vaikka harmaa-valkoraidallisesta bodystä vihreä - harmaan tms.
Saakohan kukaan mun ajatuksesta kii
 
Mä tykkäsin tossa uudessa pakkauksessa makuupussista ja pussilakanasta. Jotkut vaatteet oli ihan kivoja ja kuosit toimii mutta kyllähän tuo on aika poikamainen kokonaisuutena. Jos kolmas olisi tulossa niin ottaisin pakkauksen taas, jos tulisi tyttö niin voisi olla että aika monet noista vaatteista jäisi käyttämättä. Erityisesti tuo toppapuku on blääh. Molemmista lapsista olen ottanut pakkauksen ja makuupussit, kevyemmät haalarit, huppupyyhkeet, lakanat ja hygieniajutut on tullu käyttöön. Osa vaatteistakin on ollut käytössä. Hieno asia että tälläinen meillä Suomessa on. :)
 
Takaisin
Top