Vuoden 2015 pikkusisarukset <3

pikkuruusu

Näppärä viestien naputtelija
Heips.
Aattelin luoda tällasen ketjun kun tuolla uusi raskaus ketjussa on jo vähän sitä sun tätä ja nyt taitaa aika monella olla jo pulla taas uunissa. :)
Itse plussasin eilen. Eli laskettu aika olis syyskuussa. Toivottavasti pysyy kyytiläinen matkassa. Laittakaahan muutkin nyt raskaana olevat millon teillä koittaa h-hetki!
 
Mulla 15.6, mut jos muistatte edellisen meiningin, sehän ei merkkaa mun kohdalla yhtään mitään. Hyvä jos toukokuuhun kestää o_O
 
Meitähän on jo aika monta. :) tsemppiä kaikille raskauteen. Mun raskaus oli kyllä yllätys kun esikkoa väsättii vuosi ja tää tarttu melkein heti pillereiden jätön jälkeen. Ehti tulla vaan yhet menkat.
 
Meitsi plussas tänään. En oo piiiitkään aikaan tänne mitään kirjoitellut. Oon käynyt vaan lukemassa.
Esikoisen laskettu aika oli 30.9 ja niin on nyt tän uudenkin jos menkoista lasketaan :) Hedelmöitysajan mukaan menis tuonne 4.10, mutta eikait tuo oo niin päivän päälle :) Jatkossa tarkentuu.
Mutta joo, mun kierto alkoi esikoisen aikaan 24.12 ja nytkin mun viimeisin kierto alkoi 24.12, että samoilla päivillä mennään ja teinpä viimeksi raskaustestinkin 24.1 :D Melkoista sattumaa :)
 
Onnea juuri plussanneille Pikkuruusulle ja Marsille!! :Heartred Ja onnittelut muillekin plussanneille jos en jotakuta ole muistanut aiemmin onnitella :)

Ihanasti tässä tasaisin väliajoin putkahtelee sitten näitä tulevia pikkusisaruksia maailmaan :)

Mä olen toistaiseksi ollut oikein tyytyväinen että näinkin pienellä ikäerolla nämä kaksi tulivat :) Esikoinen kun on ollut ns "helppo" lapsi ja eikä oikein ymmärrä vielä olla mustasukkainenkaan.

Mä tuun saletisti vielä tän vuoden puolella kertomaan tänne että oon taas raskaana :oops: :grin:oops: Siis jos luoja näin suo. Täytyy vaan toivoa että "luonto" hoitaisi vielä tuota ehkäisypuolta niin ettei noita menkkoja hetkeen kuuluisi... Tiedän olevani AIVAN älytön kun mietin kolmatta tässä vaiheessa. Onneksi nämä kaksi lasta pitävät siinäkin mielessä kiireisenä ettei sinne peittojen väliin ihan joka hetkessä kerkeä... :grin:rolleyes:
 
Meidän pieni mies syntyi la 7.3. Klo 22 mitoin 3850g ja 51cm. :) Aivan hurmaava pieni miehen alku! ♡

Synnytys ei mennyt ihan putkeen, vaan samaa kaavaa esikoisen jäljillä. Tällä kertaa käynnistettiin vesien tihkumisen vuoksi, aloiteltiin ballongilla pe 6.3, saliin la aamupäivällä 7.3. oksitosiinitipalle ja koska tilanne ei edennyt ja vedet menneet joitakin päiviä, niin sektioon päädyttiin saman päivän iltana. Kyl oli äiti kipeä, mutta elämä voittaa ja kotiin tänään tai varmaan viimeistään huomenna (riippuen pojan painon kehityksestä ja kui ite pärjään ilman vahvoja kipulääkkeitä). :)
 
Onnea onnea onnea! :happy093 Mua on alkanu jo fiilistyttää synnytyshommat, mut ei mitään kiirettä :D Meen viikon päästä äitiyspolille kohdunkaulan mittaukseen ja toivon oikein paljon senttejä!
 
Oi vitsi että tekin alatte olla jo aika pitkällä! :Heartred

Meillä Elma kasvaa kohisten, nyt 2,5kk iässä painoa on tullut aika tasan 2kg ja pituutta 10cm syntymämittoihin. Ja mikä hurjinta, kaikista ongelmista, hankaluuksista ja imettämättömyydestäkin huolimatta ollaan matkalla kohti täysimetystä! Vastikemäärät vuorokaudessa ovat pudonneet 750millistä noin 200milliin.
 
Takaisin
Top