Vuodatus!!

Kyllä se näin on että suku on kaikista pahin... Musta nyt on kääritty suvun musta lammas Ja ei kyllä haittaa yhtään.. Onneks en oo samanlainen ku he.. ( siis äidin puolelt.. Isän puoli on taas maailman ihanimpia niinkuin isäkin.. äidin kanssa mulla ei ole mitään tekemistä) .. Eli veljeni ja hänen tyttöystävän sukset meni ristiin kesällä 10 vuoden yhteiselon jälkeen.. Niille kerkes syntyy 2 lasta , poika joka on nytten 5v ja tyttö joka on 1v.. (veli oli uskoton vuosien varrella useamman kerran) .. Joten ymmärrän miksi muija otti ja lähti.. Minä taas olen erittäin hyvää ystävää mun veljen exän kanssa aina oltu tullaan aina olemaan ja siittä se soppa synty ku en halunu sitten liittyä tähän paskanjauhajien joukkoon ja alkaa hyökkimään tyttöparkaa kohti joka ei tehnyt mitään väärää vaan kuunteli omaa sydäntä.. Nyt sitten äidin mun veljen ja tädin mielestä mulla on joku salaliitto meneillään tämän mun veljen exän kanssa ja yritän ottaa lapset pois mun veljeltä vaikka se sen niin itte tyri.. ja itte se sano ettei niitä muksuja ota ja sit itkee kylillä ettei exä anna hänen nähdä lapsia.. Mun veli oli jopa sanonu pojalleen et isi menee nyt metsään ja tappaa itsensä sulla ei ole enään isää ja kaikki on sun äidin syytä... En minäkään antais lapsia tuollaiselle miehelle... (rumasti sanottu omasta veljestä mutta silti) .. Nyt sitten juoksentelevat pitkin kyliä ja puhuu mun suulla asioista joista en tiedä mitään eli mustamaalaa minut.. Kaikesta pahinta on et veli on alkanu seurustelemaan mun miehen pikkuserkun kanssa kenen kanssa en ollenkaan tule toimeen koska se yritti iskee mun miestä AJATELKAA otti kiinni jalkovälistä ja alko kiehnätä.. Mun mies meni ihan paniikkiin et mitä hel tuo akka tekee joten otin rinnuksista ja pyöräytin sitä lehmää hieman.. Tällä lehmällä on alle vuoden ikäinen lapsi toisen miehen kanssa jota se petti mun veljen kans.. Kumminkin muijalla oli niin pokkaa kysyy et voisinko kattoo sen tenavan perään uutenavuotena et he pääsevät veljen kanssa ryypylle ja ku kieltäydyin niin sit sain kuulla kunniani kuinka huono ihminen minä olen kun en huolehdi ventovieraasta lapsesat :D kyllä oikeasti niin naurattaa tää koko tilanne.. Ja ei siinä kaikki äitihän teki musta ilmoituksen sosiaaliin jonka tähden jouduin oikeuteen taistelemaan mun lapsen huoltajuudesta ja nyt mun isäpuolella on pokkaa sanoo mulle et mun täytyis äidiltä pyytää anteeksi.. jaa ja mistäköhän syystä?? ja viel kehtasivat kysyy jos tyttö saisi tulla sinne talvilomalla.. Voin vaan sanoo ettei tartte unta nähdä.. Niin ja tämä kyseinen täti se vasta kunnon martta onkin.. Se omistaa erään kaupan jossa se puhuu ja puhuu ja puhuu kaikista paskaa jokaiselle asiakkaalle.. kaikki on narkkareita juoppoja ja varkaita :D Minä kuulemma kuulun niihin varkaisiin vaikka en sen kans ole tekemisis enkä edes siellä käy vaan ostan tuotteeni muualta :D Ja tää täti on tuo kyseisen serkun äiti joka haukku mua läskiks jonka takia aloitin tän vuodatus keskustelun... Mun ei tartte kauniita ja rohkeita töllöstä kattoo ku nään sitä ihan livenä :D en voi muuta ku nauraa... Noilla ihmisillä  ei oikiasti ole päässä muuta ku paskaa joka tekee patoja ja kusi joka virtaa :D mut minkäs sille voi ku ei ole kaikki muumit laaksossa.... Onneks tää on pieni paikka ja tietävät minkälaisia nuo ovat niin ei ne niin vakavasti jaksa niitä ottaa edes...
 
Kiitos teille<3 : )
Ukkeli teki osotteen muutoksen ja käy hakemassa kamppeet ensviikonloppuna ilmeisesti. koitin vuodattaa hänelle viellä kuin tämä ratkasu tuntuu pahalta ja että en haluais asioiden menevän näin. eipä tuo mitään ole vastannu. Tää menee vaan niin väärin. Kova yritys skarpata ja jaksaa mut tuntuu että jokanen potku jonka tunnen masussa tekee pahaa kun isukki ei ole enää vierel pitämäs kättä masulla.
Hitto.. kyl tää viel varmaa tästä joku päivä viel iloks muuttuu : )
 
Toivottavasti sulla on joku jolle voit purkaa mieltä kun on paha olla ja haukkua miestä livenä (koska se kuuluu asiaan). :)
 
Takaisin
Top