Vuodatus!!

mom83

Näppärä viestien naputtelija
Eli tänne voi purkaa sydäntään oli se sitten hyvää tai pahaa...

Itse tänään en saanu ku paskaa niskaani kun olin laittanut FB:n statukseks et viel 15 viikkoo ja nytten jo vaikia nukkua selkäkipujen takia..

Päätti sitten serkku kulta haukkua mua siellä julkisesti läskikisi ja turha mun narista selkäkivuista ku ei kellään "normaalipainoisella" odottajalla ole sellasia vaivoja noissa viikoissa (rv25)..

Et kyllähän sen kuulee ja näkee etten muuta kirjoittele sinne ku ruokareseptejä ettei tuo ole terveellistä.. Kuulemma eläisin ihan hyvin koko raskaus ajan jos vetelisin vain rautalääkkeitä ja aamupalaa..

Voi S..T.N. Mä sanon.. Olen meinaa ammatiltani kokki ja muutamien ystävien kanssa tosiaan jaetaan reseptejä.. SE EI KUITENKAAN TARKOITA ET TEEN JOKA PÄIVÄ KAIKKI RUUAT.. Ja pakkohan joka päivä on syötävä muutakin kuin paahtoleipää aamiaiseks :( ... Tuli niin paska fiilis

Olin suunnitellu itelleni vaikka mitä aktiviteettejä tälle päivälle, mut meni maku kaikkeen.. Muutenkin kärsiny masennuksesta ku ei ole ollu itelläni mikään mahtava nuoruus..

Ja vihdoin kun on monen vuoden hoitojen jälkeen päässy jaloilleen niin tulee joku saatanan lahna potkimaan päähään.. (Anteeksi minun sanavalintani) Mut potuttaa niin kybällä..

Mä ku niin oon iloinnut tuota vauva masua ja nyt en voi kattoo edes itteni peilistä ilman et tulee paha mieli :,(
 
Ole huoleti mom83, täällä et saa paskaa niskaan. Me muut selkävaivaset kyllä tiedetään miltä se tuntuu ja niitähän ON, vaikka minäkin olen normaalipainoinen. Lihasten venymisestähän se johtuu enimmäkseen tässä tilassa.

oon huomannu, et minäkään en voi ihan mitä tahansa fb:hen laittaa, kun arvostelijoita riittää kun on niin erilaisia "kavereita" siellä. No, niiden häpeä.

Jaksamista ja alkukevään piristystä sulle. emoticon