Mitä käytätte? Mulla donaferty ollut käytössä puoli vuotta ja nyt ostin omega kolmosta nestemäisenä sekä mama multivitamiinit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä syön myös multivita raskaus ja imetys tabletteja. Mikä tuo omegalive raskaus on? Kuulostaa mielenkiintoiselta!Multivita raskaus & imetys, Multivita omegalive raskaus, kalsium 500 mg sekä Puhdistamon tripla magnesium käytössä täällä.
Minä syön myös multivita raskaus ja imetys tabletteja. Mikä tuo omegalive raskaus on? Kuulostaa mielenkiintoiselta!
Pitääpä tutustua!Se on kalaöljyä :)
Syön normaalistikin Veg1 monivitamiinia sekä D:tä. Myös rauta ollut tässä jo jonkun aikaa käytössä alhaisen ferritiinin takia. Nyt aloin ottamaan lisäksi vielä folaattia ja kalsiumia. Mulla on edellisestä raskaudesta ravitsemusterapeutin ohje syödä mieluummin tota Veg1 kun mitään raskausvitamiineja, koska siinä tulee paremmin vegaanin tarpeet täytettyä.
Pitäisiköhän sit itsekin pysytellä Veg1 eikä vaihtaa raskausvitamiiniin.. En muista, et mulle ois ravitsemusterapeutti suositellut Veg1 tai et oltais aiheesta muutenkaan sillon puhuttu. Toki käynnistä on niin kauan, että en ihmettele jos on vaan unohtunut.
varmaan sit ainakin jos lopettaa Veg1 niin pitäs erikseen kattoo, että tulee jostain muusta valmisteesta sit B12, jodi jne :)