Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saako antaa aineettomia vinkkivitosia? Mä haluaisin vinkata imetystä suunnitteleville Imetyksen tuki ry:stä. Se pelasti mun esikoisen imetyksen, kun neuvolasta ei meinannut saada tarpeeksi asiantuntevaa apua. Oon vieläkin niin kiitollinen, että silloin keskellä imetyskriisiä joku tuttava tajusi ohjata mut heidän pakeilleen. Voi kun oisin tajunnut lukea imetykseen liittyvistä asioista jo ennen vauvan syntymää, olisin säästynyt monelta itkulta. Imetys on harvalla niin helppoa, että se sujuisi vain "tissi suuhun" -periaatteella, vaan se vaatii useimmilta perehtymistä asiaan.
Mistä pääsenkin seuraavan asiaan. Tietääkö kukaan onko mahdollista saada uutta Libero kassia ja Babyboxia tälle pikku kakkoselle? Esikoiselle hommasin ne molemmat....
Tietääkö kukaan onko mahdollista saada uutta Libero kassia ja Babyboxia tälle pikku kakkoselle? Esikoiselle hommasin ne molemmat....
Öljy pehmentää ja kosteuttaa ihoa ja varmaan hierominen parantaa pintaverenkiertoa. Bio-oil oli tokmannilla juuri tarjouksessa!Mun aineeton vinkki on doula, eli synnytystukihenkilö. Suosittelen erityisesti ensisynnyttäjille tai jos on pelkoja tai huonoja kokemuksia. Doulan kanssa voi keskustella siitä, millaisen toivoisi synnytystilanteen olevan ja miten etenevän, ja doula sitten pitää pitää synnyttäjän puolia ja tsemppaa. Ennen synnytystä saa paljon tietoa ja vinkkejä rentoutukseen yms, ja jälkeenpäin voi saada myös tukea imetykseen.
Vähän aikaista vielä, mutta kannattaa pitää muistissa!