Vinkkejä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Papuska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itsekin hain Babyboxin maanantaina ja siinä oli Pampersin 1koon vaippoja 22 kpl pakkaus, kosteuspyyhkeitä, Philips Aventin tutti ja tuttipullo, sekä Viaplay 2 kuukaudeksi.

Eli ei Emman tutteja ja tuo kapea Pampers laatikko puuttu myös. Sinällään ei haittaa kun haluan muutenkin ottaa käyttöön jotain luonnonkumisia tutteja ja oon aina jostain syystä inhonnu Pampersia :D toki kaikki mitä ilmaiseksi saa, menee käyttöön.

Mä oon säästäny esikoisen kaikki tutit ja tuttipullot.... riittäkös niissä vain pesu ja kiehautus ennen uudelleen käyttöä? Tietenkin tarkistan että ovat vielä hyvässä kunnossa muuten!

Mäkin oon tota tuttijuttua miettiny.. kaikki tuttitutit olen heittänyt esikoiselta pois, mutta tuttipullon tutit on tallessa. Voikohan niitä edes käyttää enää, vaikkei niitå ole kovin paljoa käytetty? Melkein 3v. tulee ikäeroa siis.

Mistään päiväyksistä ei ole mitään hajua.

Ajattelisin että vanhat tuttipullon tutit ja tutit ylipäänsä haurastuu, joten ne kannattaa vaihtaa uusiin. Pullot itsessään varmasti ovat käytettävissä useammallakin lapsella.

Ajattelisin että vanhat tuttipullon tutit ja tutit ylipäänsä haurastuu, joten ne kannattaa vaihtaa uusiin. Pullot itsessään varmasti ovat käytettävissä useammallakin lapsella.

Samaa mieltä! :)Pullo-osat käyttöön mutta ostaa vain uudet tuttiosat, niitähän on muutenkin hyvä vaihdella tasaisin väliajoin..

Repo ja Taikapilvi, näin ittekin ajattelin :thumleft

Kyllä ne varmasti haurastuu, vaikkei mitään näkyvää olisikaan. Liekö niistä vanhoista sitten irtoaa jotain haitallisia aineita..

Takaisin