• Foorumilla on huoltokatko, joka on alkanut 30.5. klo 21.00 ja päättyy 31.5. klo 5.00.

VIIMEISTÄ KOLMANNESTA VIEDÄÄN:-)

mä niin tiedän miltä anelsesta nyt tuntuu..nuo on niin tuskaa nuo supparit..koita jaksaa ja ei voi enää kauaa mennä.
 
hei miten noi jutut tuolla huhtikset2010 ryhmässä menikään? eli kuka näkee ja mitä? jotenki käsitin että vain ryhmän jäsenet näkee sinne laitetut kuvat ja muut...[8|] kun nyt ne kuvat näkyy myös kai facebookin "etusivulla" eli kaikille kavereilleni ja luulin et ne ne näkyis vaan teille..höh ihan pihalla oon[:-].
 
Täällä jatkuu supparit alle kymmenen minuutin tahdilla ja soittelin tossa jo äsken synnärillekin ja kirosin jo tätä monta päivää jatkunutta tilannetta. Sanoin vaan että nyt supparit tulee ihan eri tuntusina kun se ihme menkkajomotus. Alaselkä on ihan tulessa supparin aikana. No sieltähän tuli ne ohjeet mitä odotinkin, särkylääkettä, mahd. pitkään kotona blaa blaa. Olis pitänyt vaan marssia sisään. Vittu kun välillä on niin vaikee ees erottaa mistä edellinen loppuuu ja seuraava alkaa. Välillä tuntuu ettei oo väliä ollenkaan. ja välillä taas ihan selvä huokasutauko. Suihkussakin oon jo käynyt ja ehkä auttoi vähän rentoutumaan. Kai tästä täytyy vaan yrittää johonkin lähtee ruokaa hakee ja kattella tilannetta. Vieläkin jaksan olla hyvin pessimistinen tästä tilanteesta, mut onpahan taas jotain ´ohjelmaa´ päivässä[:D][:D] Voi perkele sentään[:'(]

Hei illil kiitos linkistä, tossa olikin hyvältä vaikuttavia asentoja. Jää nähtäväksi, että mistä sitä puikkasee sen nyytin ulos, edestä vai takaa[:D][:D]

Joo serafiina niinkun jo kerran sanoin, niin ei tässä kohta tarvi kun pierasta , niin vauva on pihalla[:D]Kyllähän ne paikat onneks oli lähteny jo hyvin aukeen sillon viime viikolla. Toivotaan, että sun tunne on oikeassa[;)]Mut hei olis se hassua, jos se oikeesti tänään tulis pihalle, siis täsmällisesti laskettuna aikana.

embu musta kyllä tuntuu, että se tuntuu asennossa ku asennossa, ettei sitä saa pihalle[:D][:D][:D]

Ja mä niin tiedän, että te jotka oireettomuutta valittelette, niin lähtö voi olla vaik ens yönä. Sen jos jonkun oon tässä oppinut, että aina ei merkit takaa nopeeta lähtöö[:D]
 
Hei mipsu, joo se ryhmä on suljettu eikä muut näe kun ryhmän nimen ja kuvauksen. Mäkin ensin pelästyin, kun huomasin profiilissani, että mä oon kommentoinut sen ja sen kuvaa meitin ryhmässä ja teidän nimet näky mun sivuilla. No käskin miehen mennä omilla tunnuksillaan tarkistaan, että näkeekö se mun profiilisivuilta noi samat jutut, niin ei siellä mitään näy. Elikä ne näkyy tavallaan ittelle, vaik näkyiski siinä etusivulla. Se etusivuhan on tavallaan itteä varten ja jokaisella näkyy siellä omien asetusten sallimat jutut.Eli ei niiden pitäis näkyä sun kavereille, vaik ne siinä etusivulla oliskin sulle näkyvissä. Vai onko sun joku kaveri sanonut nähneensä ne??
 
illil voi sinä ja sylikyykyt[:D][:D]Luuletkos oikeesti, että a) tää 93 kiloinen hippo pääsis tohon asentoon ja ISO B) mun mies jaksais pitää mua siinä asennossa[:D][:D][:D]Mutta oikein huvittavaa ajatella ja kuvitella mut siinä ukon jalkojen välissä roikkumassa ja kiroomassa[:D]Toinen siinä viimesillä voimilla pitää kiinni ja verisuoni pullottaa päästä, voi raukkaaa..
 
Anelse. Ensi yönä sitten synnärille[;)], kun on noin hyvin sulla noi supparit.

Huominen päivä oliski niin hyvä syntymäpäivä lapselle. 22042010. Siitä tulee numero 11, mikä on mestariluku. Huomiselle syntyneillä on ihan erityinen tehtävä maailmassa.

Mahan ympäryskin on suorastaan maaginen: 121cm[:D]. Näistä 20 kilosta jos joku päivä pääsen eroon, niin ihme on. Huomenna vasta neuvola, ja sielläkin sijainen, blaah.
 
Hirmuisesti onnea kaikille vauvautuneille![:)]

Ja tsemppiä kaikille vielä masuvaiheessa oleville!!!! Ei varmasti ole enää herkkua kellään se odottaminen.

Täällä opetellaan vauva.arkea ja ollaan ihan lumoutuneita tuosta pienestä prinsessasta!? Tänään oli eka neuvola ja paino oli lähtenyt nousuun, maito siis riittä.[:)]

Palautuminen on ollut aika nopeaa, maha on enää pieni sileä pömppö, kiloista lähti puolet, eili 5 vielä jäljellä. Kaipa ne lähtee kun pääsee vauvan kanssa ulkoilemaan! Haava (tuola haarovälissä) on vielä arka, mutta ei oikeastaan kovin kipeä. Istumaankin pystyy jo hyvin.

Nyt kutsu kuului.[:D]
 
Anelse ja illil. Siis numerologia perustuu uskomukseen, että kun ihminen syntyy jonain päivänä, niin hänelle voidaan laskea numero sille päivälle. Numero voidaan laskea myös nimestä. Joskus Elleissä oli sellainen laskuri, johon kun syötti koko nimen ja pystyi syöttämään myös syntymäaikansa, niin sieltä sitten tuli tulos, että mikä on esim. elämäntehtävä ja miten ihminen toimii elämässään. Siis sellaista huuhaa-juttua, mutta ihan mielenkiintoista. Mä ainakin löysin itseni niistä analyyseista. Harmi kun en löytäny nyt sitä Ellien sivua, liekkö poistunut. Ajattelin nimittäin testata sillä sitten eri nimivaihtoehtoja lapselle[:D]

Yksi linkki täs: http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia
Tää nyt ei oo parhaimpia sivuja, mutta jotain tutkiskeltavaa, kun ei täs ootellessa oo väliin parempaakaan tekemistä[;)]

Edit: mitähän mä laitan väärin, kun ei se mene tuolla...
Edit 2: näköjään siirtämällä meneeki...
Edit 3: nyt löytyi se linkki, mitä ajattelin alunperin ja ainakin siirtämällä toimii:
http://mediatiedot.kuvalehdet.fi/numerologia/Default.aspx
 
Jumalauta tää selvis yhdellä supistuksen välillä auton ratin taakse ja päräytti talla pohjassa mäkkiin. Seuraavalla kerkes tilaan ja saamaan sapuskat ja viimosella ajoin takas kotiin. Aika hyvin ajotettu[:D]
Voi voi kun nyt iltaa kohden vähän tulisivat vielä tiuhemmin, niin voitais lähtee hakeen nyyttiä kotiin.
Alapäässä paine on kyllä järkyttävä[&:]

Serafiina kuulostaa mielenkiintoselta[:)]Joo meidän poika syntyykin siis huomenna ja hänestä tuleekin spesiaali tapaus[:)]Eihän huomiseen oo ees montaa tuntia...

lootus kiva kuulla, että arki lähtenyt mukavasti luistamaan[:)]Sulla meni kyllä jotenkin niin järjestelmällisen kuulosesti toi synnärille lähtö ja koko synnytys, ett ihan kateeksi käy[;)]Aika sissi oot. Alapäällekin pikaista paranemista!!!
 
täälläkin ollu neuvola päivä tänään!
Kaikki arvot ok [:)] RR koko raskauden huidellu n. 110/70. Painoa tullu nyt 17kg, jota ei tarttis tulla kyllä enempää [:)] Ite oon kuitenkin aikasta pieni kokonen. Neuvola täti vaan tuumas kun kokeili vauvan asentoa, että on kiinnittyny ja paino on tällä hetkellä n3kg [;)] Sf-mitta laskenu hiukan päälle 2,5cm (melkeen 3cm) joten toivotaan että ei enään kovin kauaa. [;)] Supistuksia kyllä tosin on tullu nyt parinapäivänä aikalailla, mutta aina kun on ehtiny "innostua", niin ne on loppu kun seinään. Ehkäpä siis täytynee elää niin kun niitä ei itse huomaiskaan [:D]  Silti olo mitä mahtavin. Hassua?!? Olikos se muuten niin että oman lapsen syntymä menis aika samoin kun ite on syntyny? Jos näin oli, niin tää patukka olis täsmällinen ja tulis laskettuna [;)][:D] Niin ja onnea teille muille jotka huitelette jo "Yli-ajalla". Onneks tälle raskaudelle on keksitty se para
 
anelse: Sie oot kyl uskomaton! Yks vaan jaksaa painaa, vaik kuinka supistaa![:D][:D][8|] Itse oisin varmaan jo ihan kuollu noihin kipuihin, enkä ainakaan uskaltais lähtä minnee kotoa![:D] Ei se pieni kyl enää kauaa siel vitkuttele, jos tänää ei tuu, ni huomenna jo luulis tulevan! Ei se paljon tosiaan luulis yli lasketun menevän enää![:)]

illil: No toivotaan, että terkka ois oikeessa![:)] Ehkä se tosiaan siullaki alkais niinku essillä, et ilman mitään isompia ennakkoja, ni se onkin yhtäkkiä menoa vaan!!

Meil ei muuten neuvolatäti enää ees sf-mittaa katsonu..[:-] En ees aatellu sitä siel neuvolassa, mut nyt tuli mieleen kun asiasta mainittiin.. Maanantaina olis sit se vika neuvola täällä! Tosin jos Mosse tajuis ennen sitä tuolta tulla, ni ois kyl toooooosi ihanaa!![:D] Mut eipä taida olla paljoa siitä toiveita..

Tänää kyl iski taas ihan ihme ahdistusmasennusuupumus! Ei oikeesti huvita enää yhtään mikään, ei jaksa ees toivoo et toi tulis ennen käynnistystä pihalle. Oon niiiiiiin kyllästyny tähän oleiluun ja lepäilyyn, kun sitä ja tätä EI sais tehdä ja toisaalta taas PITÄIS tehdä sitä ja tätä, et synnytys saattais käynnistyy.. ja koko ajan joku on utelemassa et jokojokojokojoko?????[:@] Tekis vaan mieli olla vastaamatta mitään noille kyselijöille! ääääh.. Hyväähän ne tietty tarkoittaa, eikä sitä ehkä itsekään osais ajatella, kuinka ärsyttävää toi kyseleminen voi tässä vaiheessa olla.. ja pitäis varmaan vaan olla iloinen, että kaikkia kiinnostaa tää asia.. mut kun ei vaan jaksa yhtään noita!!

Pitäis ehkä leipoo jotain suklaaherkkua, ni jos sit tulis parempi mieli, kun sais ees herkutella tääl yksiksee![&:][:)].. Hirvee makeannälkä taas vaihteeksi! Pitipä avautua, mut ku ei oo miestäkään kotona kuuntelemassa! Ehkä toisaalta ihan hyvä, ettei oo kotona, ni pääsee mies vaihteeks helpommalla.. Ehkä huomenna ois jo parempi päivä taas vaihteeks!
 
Väliaikatiedotusta: Nyt on parin tunnin ajan tullut viiden minuutin välein perkeleen tiukkoja suppareita, että kyllä tää nyt sitä taitaa tietää, että vastaanotolla lähdetään illan aikana käymään tarkistuttaan tilanne. Kassinkin tossa pakkailin varmuuden vuoksi valmiiksi, jos sinne jäädään. Supparit tuntuu kyllä tosi ikävästi selässä ja jalat on jo muusina[&:]Mut muuten kipu on jotenkin hieman huumaavaa, ainakin vielä tässä vaiheessa[:D]Tietää, et jotain tapahtuu vaik sattuu pirusti. Kaurapussi ei kauheesti oo auttanut, mutta suihkuun taidan kohta raahautua, jos se sais rentoutuun. Panadolia ei aio ottaakaan, kun siitä ei ikinä oo mitää apua mihinkään. Piikkiä vaan persuksiin[:D] Ukolle sanoinkin äsken, että jos synnärille asti päästään, niin minä en sieltä enää poistu[:D]Oven karmeissa aion roikkua ja turvamiehet saavat soittaa, jos musta meinaavat eroon päästä[:D]
 
voi että anelse! toivotaan että pikkunen päättäis nyt tulla ja näyttäytyä [;)] Paljon paljon onnea sinne suuntaan!!
 
Anelselle tsemppiä, tiedän miltä tuo tuntuu, mutta onneksi se kaikki johtaa ihanaan lopputulokseen! [:D]

Eli täällä oli niin täsmällinen vauva, että lauantaina laskettuna päivänä syntyi.. Ja mistä sie illil tiesit et tyttö tulee?! [:-] Kaikista poikamerkeistä ja sykkeistä huolimatta äidinvaisto oli oikeassa, tyttö syntyi 17.4 klo: 21.20, paino 3445g ja pituus 49 cm.. ?

Lauantai-aamuna kävin vessassa, ja pyyhkiessä jäi paperiin aivan minimaalinen määrä vaaleanpunertavaa limaa. En ensin kauheasti innostunut, mutta kun pääsin takaisin sänkyyn niin alkoi selkeästi kellotettavat supistukset. Miehän sitä olin pelännyt, että miten sitten ne real-deal supistukset tunnistaa.. No, eipä tarvinnut pelätä ei.. [8|] Sanoin miehelle, että tänään taitaa tulla lähtö, mies vain nyökkäsi että mikäs siinä. Se olikin sitten viimeinen rauhallinen osuus, pian supistukset muuttuivat niin kivuliaiksi ettei mitenkään päin ollut hyvä ja tuskanhikeä pukkasi koko ajan. Paremman synnytyskertomuksen kirjoitan vielä, mutta pääpiirteet olivat että synnytys kesti 13 h, joista 1½ h ponnistusvaihetta.. Oli niin traumaattinen kokemus vaikkei suurempia ongelmia ollutkaan, että piti monen kätilön kanssa keskustella siitä sitten jälkikäteen. Onneksi sain puhuttua asiasta, sehän se oli tärkeää asian käsittelemisen kannalta. Eikä siitä enää sen jälkeen jäänyt niin paha mieli, aluksi vain oli hyvin tiukka "ei ikinä enää"-olo.. Mutta tässä sitä nyt kotona ollaan, ja vauva-arkea opetellaan koko ajan. Opettelemista tää onkin vielä, kaikki on niin uutta ja outoa. [:)]

Kiitokset muuten Lumialle tuosta Oinas-lapsen horoskoopista! Saa nähdä miten hyvin pitää paikkansa, ainakin jo tällä hetkellä neidillä on hyvin tiukka temperamentti ja oma tahto. [&:]

Ja onnittelut myös muille vauvansa jo saaneille! Ja supparisäteitä niitä kaipaaville.. [;)]
 
Onnea matkaan anelse! Pidä vaan pintas ja tuut kotiin vasta nyytin kanssa. [:)]

Meillä oli tänään talon lopputarkastus eikä tullut mitään huomautettavaa. Juhlan kunniaksi mies toi töistä tullessaan upeat suklaaleivokset! Nam, kun olikin hyvää!

Minä tänään jatkoin sitkeästi haravointia. Nyt se tuntui ekaa kertaa himan inhottavalle.. joka paikkaa vähän kolotti. Lopetinkin melko lyhyeen ja sisälle tultuani supisteli oikein kivasti ja liitoskivut on olleet koko illan ihan järkyttävät... mutta eipä tästäKÄÄN taida yhtään mitään voida päätellä. Supistukset loppui ja olo on kohentunut eli ei päästy me tänäänkään nyytin hakureissulle. [:@]
 
illil: Ei sitä tiedä vaik siekii poksuisit mikä tahansa päivä.. [;)] Miekii vielä perjantaina vannoin ettei tästä ikinä mitään lähtöä tule, tuolla se vauva masussa pysyy maailman tappiin asti. Mieskin on jälkikäteen sanonu, et niihä sitä vielä edellisenä päivänä kaupungillakin hoidettiin vaikka mitä asioita, ei siis mieskään olisi uskonut seuraavana päivänä tapahtuvan. [:D]
 
Arwen: Paljon onnea pienestä prinsessasta!! :) Mielenkiinnolla jään odottelee synnytyskertomusta [:)] ihan senkin takia kun keskari kutsuu täälläkin sitten hamaassa tulevaisuudessa [:D] Tuuhan siekii tonne facebook ryhmään meijjän kanssa!! [:)]

anelselle onnea matkaan [:)] meidän juippi ei ymmärrä lasketuista ajoista mitään vaikka kerkeehän tässä vielä..[:D]

Kävin sit tänään vähän "piristäytymässä" kaupassa [:D] äkkiä sieltäkin kotiin kun selkää särki ja maha meinas tippuu..tuli todettua ettei tässä enää kykene kun koirat kusettaa nopeesti pihalla.. ja jos tätä vapun yli jatkuu niin mielenterveyttä koitellaan aika lailla [>:]
 
Takaisin
Top