Viimeisin neuvolakäyntisi

Minulla ei auttanut tens laite ekassa synnytyksessä juuri ollenkaan, mutta veikkaan että johtui siitä, kun käynnistettiin ja oksitosiinisupistuksia piti kestää melkein kolme vuorokautta ja ne ei olleet mitään ihan kevyitä
 
Minulla ei auttanut tens laite ekassa synnytyksessä juuri ollenkaan, mutta veikkaan että johtui siitä, kun käynnistettiin ja oksitosiinisupistuksia piti kestää melkein kolme vuorokautta ja ne ei olleet mitään ihan kevyitä

Kuulemma ne oksitosiinisupistukset on paljon rajumpia kuin "luomut", joten voin kuvitella et varmaan oot ollut aika nuutunut niiden jäljiltä. Ite en oo sietänyt suparivaiheessa mitään hierovaa tms liikettä, joten tens-laite jäänyt testaamatta, lämmin kauratyyny ollut ihan paras (ennen kuin on saanut ilokaasua). Aqua-rakkulat on kyllä sellainen et never again:yuck:
 
Kävin tänään neuvolassa, ja oli kyllä hienoa saada kuulla jälleen pienen sykkeet. Jostain syystä itsellä tulee tasaisin väliajoin niitä epäuskon hetkiä, kun vielä ei tunnu liikkeitä eikä raskausmahakaan ole mitenkään erityisen selvästi esillä. Mutta ihana saada varmistus ja tieto että kaikki on edelleen hyvin.
Huvittavinta oli ehkä se, että rauta-arvot oli jopa paremmat kuin ekalla käynnillä :wideyed: .. yleensähän nuo tuppaa laskemaan raskauden edetessä.

..kun luin edellisiä tekstejä tuossa, niin tuli elävästi mieleen esikoisen synnytys. Mulla käynnistettiin oksitosiinilla ja niihin supistuskipuihin ei kyllä sitten tepsinyt oikein mikään. Ilokaasulla mentiin lopulta melko pitkälle, mutta epiduraali oli sitten lopulta ainoa jonka avulla ei ihan taju mennyt. :D ..toivon todella että tällä kertaa tulis ihan luomuna nuo supistukset.
 
Hei onko jollain ollut pissassa proteiinit koholla? Itsellä oli yhden plussalla ja mietin et enteileekö viimeiselle kolmannekselle ongelmia
 
Hei onko jollain ollut pissassa proteiinit koholla? Itsellä oli yhden plussalla ja mietin et enteileekö viimeiselle kolmannekselle ongelmia

Mulla oli yhden plussalla kesäkuun alussa, eli alkuraskaudessa, ei ilmeisesti mitään sit löytynyt erillisestä pissanäytteestä. Viime käynnillä n.3 viikkoa sit oli taas kaikki normaalisti!
 
Takaisin
Top