Viimeisin neuvolakäyntisi

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Kävin neuvolassa eilen jo viikoilla 5+4, koska minulla on geenivirhe joka altistaa veritulpille ja piti saada lähete lääkärille, että saan käyttöön veritulpan estolääkkeet. Neuvolakäynti meni hyvin ja hirveästi kaikkia lippulappusia sain mukaani :D Tunnin verran sielä olin, hirveästi uutta tietoa ei kuitenkaan tullut, koska olen aika ahkerasti tässä raskautta yrittäessä ja alkuraskauden aikana googlaillut :D
 
Mulla myös ensimmäinen neuvola varattu tänään ja aika myös 15.6 :happy: jännittävää! Ei malttais odottaa!!
 
Mulla oli tänään eka neuvola, joka toteutettiin puhelimitse koronan takia...:shifty: Olin kyllä vähän pettynyt. Tuntuu, että tässä jää nyt monesta asiasta paitsi koronan takia :sad001
 
Mulla oli tänään eka neuvola, joka toteutettiin puhelimitse koronan takia...:shifty: Olin kyllä vähän pettynyt. Tuntuu, että tässä jää nyt monesta asiasta paitsi koronan takia :sad001
No onpas tosiaan tylsää. Kyllähän ny neuvolaan on voinu mennä vaikkakin yksin.:eek:
 
Minulle tuli postia sähköiseen asiointiin, että haluanko käydä paikan päällä vai hoitaa puhelimessa ensimmäisen neuvolakäynnin? Ajattelin mennä kyllä paikan päälle? Huomenna aamusta aika
 
Minulle tuli postia sähköiseen asiointiin, että haluanko käydä paikan päällä vai hoitaa puhelimessa ensimmäisen neuvolakäynnin? Ajattelin mennä kyllä paikan päälle? Huomenna aamusta aika

Huomenna aamulla mullakin neuvola-aika ja paikanpäälle menen. :) Nyt kyllä jännittää niin ettei meinaa uni tulla. :hilarious:
 
Mä sain ekan ajan 9. pv perätysten esikoisen 10kk neuvolan kaa! :joyful:
 
Mä varasin kans ekan neuvolan, sain 2.7. :) sitten onkin jo pian NT-ultran aika
 
Mä varasin kans ekan neuvolan, sain 2.7. :) sitten onkin jo pian NT-ultran aika
Eiks ekasta neuvolasta laiteta lähete nt-ultraan. Sitä ajatellen niin onks toi vähän myöhään. Ja jos haluu osallistua seulontoihin niin täytyy käydä verikokeissa ~rv10+0, niin saako siihenkin lähetteen neuvolasta.
En tiä mikä käytäntö muualla on mut meillä tulee nt-ultra-aika postissa sit kun neuvola on laittanu lähetteen. Toiset taas varailee ite sitä.
 
Huomenna aamulla mullakin neuvola-aika ja paikanpäälle menen. :) Nyt kyllä jännittää niin ettei meinaa uni tulla. :hilarious:
Toivittavasti ensimmäinen neuvola oli mukava kokemus. Itselläni ainakin tänään oli todella mukava terkkari ja opiskelija hänen kanssaan. Harmittaa vaan kun sanoi että NT ultra menee just vissiin juhannuksen jälkeen. Olin toivossa, että juhannuksena voisi perheelle kertoa asiasta.
 
Eiks ekasta neuvolasta laiteta lähete nt-ultraan. Sitä ajatellen niin onks toi vähän myöhään. Ja jos haluu osallistua seulontoihin niin täytyy käydä verikokeissa ~rv10+0, niin saako siihenkin lähetteen neuvolasta.
En tiä mikä käytäntö muualla on mut meillä tulee nt-ultra-aika postissa sit kun neuvola on laittanu lähetteen. Toiset taas varailee ite sitä.
Meillä se varataan neuvolassa suoraan samllain ku muut neuvola-ajatki. Ja lähetteet laitetaan kans normisti. Muistaakseni noista verikokeista varattiin ihan aika valmiiksi esikoisen aikaan! Kysyttiin vaan mihin labraan haluu mennä. Ku täl alueella noita labroja on kymmeniä.. :joyful:
 
Eiks ekasta neuvolasta laiteta lähete nt-ultraan. Sitä ajatellen niin onks toi vähän myöhään. Ja jos haluu osallistua seulontoihin niin täytyy käydä verikokeissa ~rv10+0, niin saako siihenkin lähetteen neuvolasta.
En tiä mikä käytäntö muualla on mut meillä tulee nt-ultra-aika postissa sit kun neuvola on laittanu lähetteen. Toiset taas varailee ite sitä.
Täällä riittää että käy labroissa 11+5 mennessä, mulla on neuvola 11+2. Lupaa laittaa labralähetteen valmiiksi niin voi käydä myös edellisellä viikolla. Neuvolasta laitetaan lähete sit NT-ultraan, jonne aika tulee postissa.
 
Toivittavasti ensimmäinen neuvola oli mukava kokemus. Itselläni ainakin tänään oli todella mukava terkkari ja opiskelija hänen kanssaan. Harmittaa vaan kun sanoi että NT ultra menee just vissiin juhannuksen jälkeen. Olin toivossa, että juhannuksena voisi perheelle kertoa asiasta.

Oli kyllä mukava kokemus. Ihan turhaan jännitti etukäteen. Onneksi ei mitannu verenpainetta heti sinne mentyä. :hilarious: Ois varmaan ollu syke katossa. Mahtaa olla meilläki ultra vasta jussin jälkeen. Jospa sitä jotenki malttas ootella. :nailbiting:
 
Eka neuvolakäynti takana, oli kaikin puolin positiivinen kokemus! LA aikaistui neuvolan laskutavan myötä 7.1., mutta luulen sen olevan muutaman päivän liian aikainen kuitenkin kun kierto sen 32-34 päivää. Pelkäsin turhaan, että omasta painosta tulee sanomista, ei siis ainakaan vielä. Th laittoi lähetteen verikokeisiin ja nt-ultraan eteenpäin, labra-ajan varaan itse johonkin 11.6. jälkeen ja ultrasta tulee ilmoitus kotiin, tod näk tulee olemaan juhannuksen jälkeisellä viikolla. Mies ei ainakaan näillä näkymin pääse mukaan tuohon ultraan, mutta jos kaikki menee ok ja tämäniltainen varhaisultra-kokemus Perhe-Artesta osoittautuu hyväksi, niin saatetaan mennä sinne ylimääräiseen ultraan, jotta mieskin saa nähdä pikkutyypin.
 
Muokattu viimeksi:
Eka neuvolakäynti takana, oli kaikin puolin positiivinen kokemus! LA aikaistui neuvolan laskutavan myötä 7.1., mutta luulen sen olevan muutaman päivän liian aikainen kuitenkin kun kierto sen 32-34 päivää. Pelkäsin turhaan, että omasta painosta tulee sanomista, ei siis ainakaan vielä. Th laittoi lähetteen verikokeisiin ja nt-ultraan eteenpäin, labra-ajan varaan itse johonkin 11.6. jälkeen ja ultrasta tulee ilmoitus kotiin, tod näk tulee olemaan juhannuksen jälkeisellä viikolla. Mies ei ainakaan näillä näkymin pääse mukaan tuohon ultraan, mutta jos kaikki menee ok ja tämäniltainen varhaisultra-kokemus Perhe-Artesta osoittautuu hyväksi, niin saatetaan mennä sinne ylimääräiseen ultraan, jotta mieskin saa nähdä pikkutyypin.

Mulla ainaki pelkkiä hyviä kokemuksia Perhe-artesta, sekä Hgin että Lahden toimipisteistä :happy:
 
Mä oon kans kuullu Perhe-Artesta pelkkää hyvää. :) Sinne menisin, jos menisin ylimääräiseen ultraan tai muulle käynnille. Viime synnytystä varten vuokrasin sieltä TENS-laitteen ja siltä reissulta jäi myös pelkkää hyvää mieleen - saatiin hyvä ja perusteellinen ohjaus laitteen käyttöön ja opstava kätilö oli tosi kiva.
 
Mä oon kans kuullu Perhe-Artesta pelkkää hyvää. :) Sinne menisin, jos menisin ylimääräiseen ultraan tai muulle käynnille. Viime synnytystä varten vuokrasin sieltä TENS-laitteen ja siltä reissulta jäi myös pelkkää hyvää mieleen - saatiin hyvä ja perusteellinen ohjaus laitteen käyttöön ja opstava kätilö oli tosi kiva.

Oliko sulla TENSsistä apua? Mä vuokrasin kanssa sen mutta se jäi sitte käyttämättä, kun kätilö sanoi kun kävin synnärillä antamassa streptonäytteen, et siitä ei oo hyötyä jos kivut tuntuu mahan puolella. Et auttais vaan jos supistukset tuntuu selässä. Miten sulla oli?
 
Takaisin
Top