Viimeisin neuvolakäyntisi

Keskustelun 'Kesäkuiset 2020' aloitti Vargynja, 17 syys 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme.
  2. twisted Naimisissa foorumin kanssa Kesä-äidit 2020

Tänään ensimmäinen neuvola 13.30 :) Tuun postaa käynnin jälkeen oleellisimmat jutut :love017
    • Tykkää Tykkää x 5
  3. Tiiti1 Tuttu foorumilla Kesä-äidit 2020

Minulla ensikäynti tarkoituksella vasta ultran jälkeen. Olen kerennyt kahdesti käydä ensikäynnin "turhaan".
    Muuten olen ollut tiiviisti yhteydessä neuvolaan ja kysellyt milloin mitäkin.
  4. AZ Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020

Mä varsin tänään ajan neuvolaan ja se on kans vasta ultraan jälkeen eli 4.11. :)
  5. twisted Naimisissa foorumin kanssa Kesä-äidit 2020

Meidän kunnassa tehdään niin, että nyt lasketaan mun viikot menkkojen mukaan ja tänään olisi 8+3. Ultra varataan kuten varattaisiin niskapoimuseulontaultra ja varasin sen 30.10. Sitten kun sinne menen ja huomataan, että viikot ei täsmää, niin meen sitten vaan uusiksi niiden oikeiden viikkojen mukaan. Tuntuu hassulta, kun nyt mun pitää käydä eka viikkoa aiemmin verikokeissa ja sitten sitten ultraan ja kun tiedän jo ettei viikot voi olla tuota, niin silti kaikki tehään uusiks.

Vaihtoehto olisi itse ollut maksaa yksityisellä alkuraskauden ultra ja olisin voinu mennä sinne ensi viikolla, mutta no, opiskelijana ei ole nyt sellaiseen varaa, kun Pirkanmaalla ei ole yhtään edullista paikkaa.

Sinäänsä harmi, koska viikoissa eroa on 2viikkoa, niin menen sinne vasta viikolla 9+ jotain joka on toisaalta aika myöhään "varhaisultraksi" :D

Eipä se asia muutu veivaamalla, joten tähän tyydytään :) Meän kunnassa on luovuttu tyystin gynekologin tekemästä varhaisultrasta joka tehtiin ennen heti viikolla 7+

Neuvolassa kaikki kontrollit kunnossa ja oli kiva saada sama neuvolantäti kuin kuopuksesta. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. AZ Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020

Ei täälläkään pääse kunnallisella varhaisultraan neuvolan kautta. Me kun kerettiin jut lapsettomuuspolin asiakkaiksi niin siksi päästää ultraan, mutta sekin on kyllä vasta kolme viikon päästä.

Mutta hyvä että oli kiva käynti neuvolassa. :happy:
  7. Pulla-ulla Peruskäyttäjä

Varasin vasta tällä viikolla. Sain neuvola ajan 30.10. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Plussapallo2 Tuttu foorumilla Kesä-äidit 2020 Elomammat 2017

Varasin eilen neuvolan ja on 22.10.:happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. RanaRidibunda Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020 Heinämammat 2018

Mulla sama kuin Pulliksella. (Pulla-Ulla :grin). Ei jaksais odottaa... mulla ei ole yhtään mitään oireita nyt. :bored:
  10. Tiiti1 Tuttu foorumilla Kesä-äidit 2020

Täällä sama tilanne kuin RanaRibibundalla. Ei oireen oiretta. :banghead:
  11. Haaveilija993 Aloittelija

Meillä kans ensimmäinen käynti 22.10 ☺️
  12. annsofi Tuttu foorumilla Kesä-äidit 2020

Mulla eka käynti ensiviikolla tiistaina 15.10 :happy: Jännittävää!
  13. Cipri Peruskäyttäjä Kesä-äidit 2020

Mulla on neuvola 25.10.
    Odotan kyl varhaisultraa paljon enemmän kuin neuvolaa. Jännittää kyl hiukan, mitä siellä neuvolassa jutellaan ja pitäiskö miestä valmistella sinne :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Mini2 Peruskäyttäjä

Minulla olisi vasta 22.10 ensimmäinen neuvola, en oikein odota mitään koska esikoisen ajasta on niin lyhyt aika
  15. nmg Tuttu foorumilla Kesä-äidit 2020

Noniin, eka neuvola varattu 24.10. ja ultra menee johonki marraskuun kolmannelle viikolle. Hirveen jännittävää oli soittaa neuvolaan :woot:
    • Tykkää Tykkää x 3
  16. Haaveilija993 Aloittelija

Mulla tulee olemaan ensimmäinen neuvolakäynti koskaan ja mietiskelinkin et oisko pitäny ekan neuvolan yhteydenoton yhteydessä jo varata se ultrakin vai varataanko se vasta sit siellä ekalla neuvolakäynnillä? Vai vaihteleeko kunnittain :) ei nimittäin neuvolaan soittaessani kukaan puhunut ultrasta mitään.
  17. AZ Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020

Nt-ultra varataan sitten siellä ekalla neuvolakäynnillä. :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. nmg Tuttu foorumilla Kesä-äidit 2020

Mullekkaan ei th maininnut itse mitään, mutta kysyin ja olisi voinut sen heti siinä varata, mutta kun menee tosiaan sen verta pitkälle niin varaan sit ens viikolla neuvolakäynnillä, kun mies saa sen ultraviikon työvuorot toivottavasti siihen mennessä.

Ja eka neuvolakäynti koskaan tulossa minullekin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Mini2 Peruskäyttäjä

Meille tuli esikoisen aikana vaan kutsu ultraan sairaalasta, ei sitä varattu o_O neuvolasta varmaan laittanut lähetteen kylläkin että osasivat kutsua.
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. -mimosa- Naimisissa foorumin kanssa Kesä-äidit 2020 Toukomammat 2018 Huhtimammat 2017

Riippuu kunnasta. Meillä pks tulee vain kutsu kotiin.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu