Viimeisin neuvolakäyntisi

Mulla oli tammikuussa sokerirasitus, radihan sieltä napsahti. Nyt oon kotona seurannut sokereita.
 
Kela neuvola takana. Nyt oli painoakin tullut aika hyvin itelle. Yhteensä koko raskauden aikana noin 4,5kg. Nyt tais olla +600g ja risat. Kaikki hyvin. Hb vielä 120. Pissa puhdas ja verenpaineet ok :)
 
Mulla oli tammikuussa sokerirasitus, radihan sieltä napsahti. Nyt oon kotona seurannut sokereita.

Mie kävin perjantaina rasituksessa ja tänään tuli neuvolasta soitto että kaksi arvoa kolmesta oli mennyt yli rajojen, eli radi täälläkin. Jännittää, vaikka olinkin henkisesti jo vähän varautunut siihen, että näin käy. Olisin kyllä pärjännyt ilmankin tämmöstä lisärasitusta ja stressin aihetta. :sorry:
 
Mulla oli tänään sokerirasitus. Omakantaan oli tullu tulokset paasto 4.6, 1h arvo 3.5 ja 2h arvo 5 [emoji16]
 
Eilen oli neuvola ja pojannaskalilla kaikki asiat hyvin. Painonnoususta tuli noottia ja uuteen sokerirasitukseen pitäisi aikaa varata. Lisäksi hb-arvot olivat taas pudonneet muutamalla asteikolla.
 
Tänään taas lääkärissä ja proteiinit hurjassa nousussa. Ikäväkyllä näyttää siltä ettei enään montaa päivää ole jäljellä :sad001 selviämismahdollisuudet hyvin pienet :dummy:
Magnesium vaihdettiin jälkeen vahvempaan ja annosta nostettiin jos sillä saisi päiviä lisää. Aiheuttaa vaan todella ikäviä sivuvaikutuksia ja mikään ruoka ei oikein pysy sisällä. :oops:
Alkaa olemaan aika luovuttanut fiilis...
Kurja kuulla toivottavasti kaikki menisi hyvin! Miten oot nyt voinu???
 
Kurja kuulla toivottavasti kaikki menisi hyvin! Miten oot nyt voinu???
Huomenna alkaa vuorokausi virtsan keräys koska proteiinit virtsassa heittelee suht paljon, niin halutaan tietää mitä se oikeasti on.
Magnesium aiheuttaa edelleen haittavaikutuksia ja paino itsellä edelleen pudonnut :sad001 vauva voi hyvin, kasvaa ja liikkuu runsaasti.
Huomenna rv 26 joten nyt aletaan olemaan ns. Hyvillä viikoilla jo:rolleyes: edelleen elättelen toiveita että päästäisiin toukokuuhun asti.Kaikki nyt riippuu tuosta keräyksen tuloksesta. Istukka tällähetkellä toimii vielä hyvin ja sen puolesta ei ole tullut lisäongelmia, onneksi.
Verenpaineet tosin hiukan nousussa, mutta kuitenkin vielä ovat suht normaalit 140/80 ( normaalisti 110/60)

Pitää vaan yrittää olla tyytyväinen niin kauan kuin vauva voi hyvin, oma olo kerkiää sitten korjaantua raskauden jälkeen. Kunhan vaan saataisiin vauva terveenä ja elävänä joskus kotiinkin asti.
 
Huomenna alkaa vuorokausi virtsan keräys koska proteiinit virtsassa heittelee suht paljon, niin halutaan tietää mitä se oikeasti on.
Magnesium aiheuttaa edelleen haittavaikutuksia ja paino itsellä edelleen pudonnut :sad001 vauva voi hyvin, kasvaa ja liikkuu runsaasti.
Huomenna rv 26 joten nyt aletaan olemaan ns. Hyvillä viikoilla jo:rolleyes: edelleen elättelen toiveita että päästäisiin toukokuuhun asti.Kaikki nyt riippuu tuosta keräyksen tuloksesta. Istukka tällähetkellä toimii vielä hyvin ja sen puolesta ei ole tullut lisäongelmia, onneksi.
Verenpaineet tosin hiukan nousussa, mutta kuitenkin vielä ovat suht normaalit 140/80 ( normaalisti 110/60)

Pitää vaan yrittää olla tyytyväinen niin kauan kuin vauva voi hyvin, oma olo kerkiää sitten korjaantua raskauden jälkeen. Kunhan vaan saataisiin vauva terveenä ja elävänä joskus kotiinkin asti.

Okei. Toivottavasti siitä selviää mikä on.
Joudutko olemaan vuodelevossa?
 
Okei. Toivottavasti siitä selviää mikä on.
Joudutko olemaan vuodelevossa?
En ole vuodelevossa, mutta kotona sohvalla makoilen. Teen mitä jaksan ja muut jätän tekemättä. Tosin meillä 8 viisiviikkoista koiranpentua joten niiden kanssa touhua piisaa.
Rauhallisesti olen koko raskauden ottanut, onneksi ei ole tarvinnut töistä stressata on vaan saanut olla kotona rauhassa.
 
Mulla oli tänään sokerirasituskoe... kylläpä sitä juomaa olikin paljon... :yuck: onneks ei kuitenkaan tullut huono olo, muuta kuin juodessa. Huomenna saan neuvolassa tulokset.
 
Vitsit, mun lääkäri neuvola peruuntui huomiselle, harmittaa kun olisi ollut kyllä ihan asiaa. No jospa saisi uuden ajan vielä tälle kuulle, täällä niin huonosti saa muutenkin aikoja lääkärille..
 
Täällä myös puhtaat paperit, ei radia :happy:. Ens viikolla lääkärikäynti, ainut käynti mitä täälläpäin on koko raskauden aikana.
 
Viime torstaina oli Neuvola, eipä mitään erikoista, hemoglobiini 138. Vatsaongelmia ollut, jos jatkuu niin uudelleen lääkäriin.
Itsellä on kuukauden välein neuvola, toinen lapsi tulossa.

Kuinka usein teillä on neuvola jotka synnyttäneet aiemmin?
 
Täällä myös toinen lapsi tulossa ja kuukauden välein käynnit. En sen useammin kyllä kaipaisikaan, vaikka tuntuukin käyntiväli harvalta esikoisen odotukseen verrattuna.


Lisäys: Tai jos tarkkoja ollaan niin osittain vielä harvemmin: neuvolat olleet siis rv 7, rv 9 (neuvolalääkäri), rv 17 ja rv 24. Rv 13 oli NT-ultra ja rv 21 rakenneultra.
 
Meille on tulossa viides, käynnit samat ku uudelleen synnyttävillä.
Neuvola rv 9+4
Np ultra rv 11+6
Neuvola 16+0
Rakenneuä rv 21+5
Neuvola 23+2
Tulossa lääkärikäynti jossa myös pikainen terkalla käynti rv 26+1
Aika harvakseltaan neuvoloita nyt ku oikeen kattoo noita viikkoja.
 
Eilen oli neuvola ja siellä kaikki ok. Vauva oli raivotarjonnassa. Vielähän tuo mahtuu vaikka kuperkeikkaa tekemään mutta hyvä olisi kun pystyisikin pää alaspäin :) sf mitta hiukan yli yläkäyrän.
 
Takaisin
Top