Viimeisin hankintasi vauvallesi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itsellä on ollut niin epävarma olo raskaudesta, että ei olla vielä hommattu mitään. Esikoiselta on myös paljon vielä kaikkea tallessa. Torkkupeiton ajattelin neuloa 😊

Vielä en oo mitään hankkinut. Yksi pussi on lasten serkuilta jo kotiutunut meille odottamaan, itseasiassa jo ennen raskautta :-D ja kun olin ostamassa isommille haalareita talveen, pääsin ainakin fiilistelemään pikkubodyja ja villahaalareita ♥️

Me ei osteta vauvalle vielä mitään, kun takana on useampia menetyksiä. Aloin kuitenkin hetken mielijohteesta neuloa pienelle omia villahousuja ja sain ne tänään valmiiksi. Nyt pitää toivoa, että pöksyt saisivat toukokuussa käyttäjän 🙏
Ihanat! Mistä langasta teit?

Kiitos 😊 käytin tässä Dropsin Air-lankaa. Super pehmeä eikä ainakaan omaa kättä vasten kutittanut 🤗
Tekis mieli itsekin tehdä jotain vauvalle. En oo himoneuloja, mutta osaan tehdä sukkia ja uskallan yrittää joskus jotain hurjempaakin 😁. Ni kiva kuulla vinkkiä mistä langasta vauvalle kannattaisi tehdä :-)

Me oltiin tarjous haukkoja ja ostettiin jo yhdistelmärattaat sekä turvaistuin. 😅
voi vitsi, oon vähän kade tosta haukkailusta. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Pitäis itse myös varmaan alkaa vähän pikkuhiljaa perehtymään näihin. Tai pistää mies perehtymään. Mä oon nyt tsempannut itseäni, että saisin ostettua alesta edes sen raskaustyynyn helpottamaan nukkumista:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Nyt kun NIPTistäkin tuli hyviä uutisia, niin kai se on kohta uskallettava ruveta miettimään hankintoja. Olen Torista yrittänyt rattaita katsella. Vaatteista varmaan saan työkavereilta ison osan. Kunhan niille kerkiää kertomaan. Oma vanha pinnasänky onkin porukoilla..
Lastenhuone 🙃 ajatuksenakin vähän hassu ruveta sellasta sisustamaan.

Minä niin nään itseni riehaantumassa nettikaupoissa kun alkuun pääsen. Vaikka kovasti ajatus on käytettyä hankkia mahdollisimman pitkälle 🤭

Nyt kun NIPTistäkin tuli hyviä uutisia, niin kai se on kohta uskallettava ruveta miettimään hankintoja. Olen Torista yrittänyt rattaita katsella. Vaatteista varmaan saan työkavereilta ison osan. Kunhan niille kerkiää kertomaan. Oma vanha pinnasänky onkin porukoilla..
Lastenhuone 🙃 ajatuksenakin vähän hassu ruveta sellasta sisustamaan.

Minä niin nään itseni riehaantumassa nettikaupoissa kun alkuun pääsen. Vaikka kovasti ajatus on käytettyä hankkia mahdollisimman pitkälle 🤭
Meillä ois myynnissä yhdellä talvivauvalla käytetyt tosi hyväkuntoiset Nordbabyn Active Plus yhdistelmävaunut. On siis ominaisuuksiltaa mielestäni lähes täysin vastaavat Britax Smile 3 vaunujen kanssa, jos en ihan väärin muista, kun vaunukaupassa vertailtiin. Jos siis kiinnostaa...

Meillä ois myynnissä yhdellä talvivauvalla käytetyt tosi hyväkuntoiset Nordbabyn Active Plus yhdistelmävaunut. On siis ominaisuuksiltaa mielestäni lähes täysin vastaavat Britax Smile 3 vaunujen kanssa, jos en ihan väärin muista, kun vaunukaupassa vertailtiin. Jos siis kiinnostaa...

Mua kyllä kiinnostais! 😁 väri, kunto, hintapyyntö ja missä päin 😁

Mua kyllä kiinnostais! 😁 väri, kunto, hintapyyntö ja missä päin 😁
Voin ottaa tänään kuvia. Vaunukoppa on säilössä mun vanhemmilla. Ja kunto on siis tosi hyvä ja täysin ehjät. Heijastintarrat oon lisänny runkoon, kun oli muuten jotenki niin synkät. Väri on harmaa, ei tumma eikä vaalee. Ja sijaitsevat Turun seudulla, mutta kulkeutuvat tarvittaessa Porin suunnalle tai Nummela/Kirkkonummi alueelle Uudellamaalla.

Ite ei oikein ole saanut vielä mitään hankintoja tehtyä. Kävin Tampereen Wauvakaupassakin sitä varten viime viikolla, josko sieltä saisi jotain hyviä vinkkejä esim vaunujen suhteen, mutta edelleen tulee se fiilis, että 'mitä hittoa mä täällä ees teen?' :No Evil Monkey: Täytyy varmaan tyytyä odottelemaan ensimmäisiä tuntemuksia, josko se sitten menisi perille minullakin että kyllä se vauva sieltä on tulossa, kun nyt se on vielä niin epätodellista/kaukaista :)

Ite ei oikein ole saanut vielä mitään hankintoja tehtyä. Kävin Tampereen Wauvakaupassakin sitä varten viime viikolla, josko sieltä saisi jotain hyviä vinkkejä esim vaunujen suhteen, mutta edelleen tulee se fiilis, että 'mitä hittoa mä täällä ees teen?' :No Evil Monkey: Täytyy varmaan tyytyä odottelemaan ensimmäisiä tuntemuksia, josko se sitten menisi perille minullakin että kyllä se vauva sieltä on tulossa, kun nyt se on vielä niin epätodellista/kaukaista :)
Heh, itsellä oli vähän sama. Kävin hakemassa Baby boxia Lastentarvikkeesta ja samalla ajattelin, että voisi silmäillä vähän vaunuja sun muuta kaikkea siellä. Samantien tuli kyllä sellainen olo, että en tajua näistä mitään ja onks tätä kaikkea pakko hankkia :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Heh, itsellä oli vähän sama. Kävin hakemassa Baby boxia Lastentarvikkeesta ja samalla ajattelin, että voisi silmäillä vähän vaunuja sun muuta kaikkea siellä. Samantien tuli kyllä sellainen olo, että en tajua näistä mitään ja onks tätä kaikkea pakko hankkia :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Haha, hyvä etten oo ainoa! :Grinning Face: eiköhän me keretä vielä mukaan!

Me ollaan jo pikkuhiljaa osteltu käytettynä tavaraa, mitä on tullut hyvällä hinnalla vastaan. Esim. Stokken tripp trapp -tuoli ja sleepi-sänky. Myös kirpparilta ja kavereilta on tullut vaatteita.

Vaunuista minäkin olen aivan pihalla, mutta nyt on yksi malli noussut ylitse muiden mietinnöissä. Ystäviltä olen saanut vinkkejä ja mies teki tarkkaa vertailua, mihin itse en jaksaisi alkaa:No Evil Monkey: Niitä käytiin lykkimässä Wauva-liikkeessäkin jo.

Nyt on varmaan kaikki vaatteet joksikin aikaa hankittu, kun kirpparilla on muutaman reissun käynyt. Kirjoja ja jotain vauvan leluja löytynyt myös käytettynä. Ja harsoja, peittoa, lakanoita…

Takaisin