Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanat! Mistä langasta teit?Me ei osteta vauvalle vielä mitään, kun takana on useampia menetyksiä. Aloin kuitenkin hetken mielijohteesta neuloa pienelle omia villahousuja ja sain ne tänään valmiiksi. Nyt pitää toivoa, että pöksyt saisivat toukokuussa käyttäjän![]()
KiitosIhanat! Mistä langasta teit?
Tekis mieli itsekin tehdä jotain vauvalle. En oo himoneuloja, mutta osaan tehdä sukkia ja uskallan yrittää joskus jotain hurjempaakinKiitoskäytin tässä Dropsin Air-lankaa. Super pehmeä eikä ainakaan omaa kättä vasten kutittanut
![]()
voi vitsi, oon vähän kade tosta haukkailusta.Me oltiin tarjous haukkoja ja ostettiin jo yhdistelmärattaat sekä turvaistuin.![]()

Me oltiin tarjous haukkoja ja ostettiin jo yhdistelmärattaat sekä turvaistuin.![]()
Emmaljungan nxt 90, outdoor rungolla ja navy blue kangas.Millaiset vaunut teille valikoitui?![]()
Meillä ois myynnissä yhdellä talvivauvalla käytetyt tosi hyväkuntoiset Nordbabyn Active Plus yhdistelmävaunut. On siis ominaisuuksiltaa mielestäni lähes täysin vastaavat Britax Smile 3 vaunujen kanssa, jos en ihan väärin muista, kun vaunukaupassa vertailtiin. Jos siis kiinnostaa...Nyt kun NIPTistäkin tuli hyviä uutisia, niin kai se on kohta uskallettava ruveta miettimään hankintoja. Olen Torista yrittänyt rattaita katsella. Vaatteista varmaan saan työkavereilta ison osan. Kunhan niille kerkiää kertomaan. Oma vanha pinnasänky onkin porukoilla..
Lastenhuoneajatuksenakin vähän hassu ruveta sellasta sisustamaan.
Minä niin nään itseni riehaantumassa nettikaupoissa kun alkuun pääsen. Vaikka kovasti ajatus on käytettyä hankkia mahdollisimman pitkälle![]()
Meillä ois myynnissä yhdellä talvivauvalla käytetyt tosi hyväkuntoiset Nordbabyn Active Plus yhdistelmävaunut. On siis ominaisuuksiltaa mielestäni lähes täysin vastaavat Britax Smile 3 vaunujen kanssa, jos en ihan väärin muista, kun vaunukaupassa vertailtiin. Jos siis kiinnostaa...
Voin ottaa tänään kuvia. Vaunukoppa on säilössä mun vanhemmilla. Ja kunto on siis tosi hyvä ja täysin ehjät. Heijastintarrat oon lisänny runkoon, kun oli muuten jotenki niin synkät. Väri on harmaa, ei tumma eikä vaalee. Ja sijaitsevat Turun seudulla, mutta kulkeutuvat tarvittaessa Porin suunnalle tai Nummela/Kirkkonummi alueelle Uudellamaalla.Mua kyllä kiinnostais!väri, kunto, hintapyyntö ja missä päin
![]()
Täytyy varmaan tyytyä odottelemaan ensimmäisiä tuntemuksia, josko se sitten menisi perille minullakin että kyllä se vauva sieltä on tulossa, kun nyt se on vielä niin epätodellista/kaukaista :)Heh, itsellä oli vähän sama. Kävin hakemassa Baby boxia Lastentarvikkeesta ja samalla ajattelin, että voisi silmäillä vähän vaunuja sun muuta kaikkea siellä. Samantien tuli kyllä sellainen olo, että en tajua näistä mitään ja onks tätä kaikkea pakko hankkiaIte ei oikein ole saanut vielä mitään hankintoja tehtyä. Kävin Tampereen Wauvakaupassakin sitä varten viime viikolla, josko sieltä saisi jotain hyviä vinkkejä esim vaunujen suhteen, mutta edelleen tulee se fiilis, että 'mitä hittoa mä täällä ees teen?'Täytyy varmaan tyytyä odottelemaan ensimmäisiä tuntemuksia, josko se sitten menisi perille minullakin että kyllä se vauva sieltä on tulossa, kun nyt se on vielä niin epätodellista/kaukaista :)

Haha, hyvä etten oo ainoa!Heh, itsellä oli vähän sama. Kävin hakemassa Baby boxia Lastentarvikkeesta ja samalla ajattelin, että voisi silmäillä vähän vaunuja sun muuta kaikkea siellä. Samantien tuli kyllä sellainen olo, että en tajua näistä mitään ja onks tätä kaikkea pakko hankkia![]()
eiköhän me keretä vielä mukaan!ToivotaanHaha, hyvä etten oo ainoa!eiköhän me keretä vielä mukaan!
Niitä käytiin lykkimässä Wauva-liikkeessäkin jo.