Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Tahtois uudet vaunut vaikka vanhoissa ei ole mitään vikaa, hieman pienemmät ja vähemmän tilaa vievät olisi unelmat. Edes kerran elämässä jos ostaisi ihan uudet :red-heart:
 
Tahtois uudet vaunut vaikka vanhoissa ei ole mitään vikaa, hieman pienemmät ja vähemmän tilaa vievät olisi unelmat. Edes kerran elämässä jos ostaisi ihan uudet :red-heart:

Mä kans haluaisin uudet, mutta käytettynä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: entiset onki menny mummolavaunuiksi ni pakkoki hommata.
 
Me käytiin ikeassa tossa sunnuntaina ja sieltä lähti lipasto, tikattu viltti ja imetystyyny Pullalle. Kerään sit tavaroita siihen lipastoon, ni ei oo sit ympäri kämppää. Vaunuja oon kattellu todenteolla, koska meen hissi on niiiiin pieni ja asutaan 6. asuinkerroksessa eli 7. maantasalta, ni pakko mahtua hissiin!! Koska kukaan ei kävele 6:tta kerrosta vaunujen kanssa ylös!! Ni pitäs olla mahd. kompaktit vaunut ja mieluusti semmoset jotka menis sit rattainaki, koska en haluu ostaa monii vaunuja ja rattaita tai kantaa kaukaloo ja vaunuja pienessä hississä yksin!!
 
En ole hankkinut vielä mitään, enkä varmaan uskallakaan, ainakaan ennen rakenneultraa. Ehkä sitten kun ollaan niillä viikoilla, että vauvalla on edes teoriassa mahdollisuus selvitä.
 
Alennuksesta olen muutaman vaatteen ostanut sillä ajatuksella että voi antaa kavereiden vauvoille kun keväällä syntyvät. Edellisten kanssa on tullut vähän nuukailtua ja kaikkea halpaa vaan hommattu, mutta ehkä lähtee kesällä lapasesta kun on viimeinen vauva. Nykyään on niin paljon kaikkea ihanaa!
 
Löysin ihanan unipesän, jossa oli kantokahvat eli käy mooses korista:red-heart: Sain myös ystävän lokakuussa syntyneen vauvan äitiyspakkauksen muutamia juttuja ja bodeja lahjoituksena. Tässä vaiheessa vielä otan kaiken vastaan mitä ihmiset haluaa antaa, mut jossain kohtaa saatan sanoo ei.
 
Ostin ekan hankinnan: vauvan muumiaiheisen pussilakanan & tyynyliinan pään alle. Väri on harmaa-vaalanpunainen, niin menee kummalle vaan.
 
Kahden tytön jäljiltä on vaatetta ja tavaraa niin paljon että jotain tarvii laittaa poiskin.
Tuplat pitää hankkia kun kahden nuoremman ikäero tulee olemaan 1,5v ja auto menee vaihtoon, että saadaan kolme lasta takapenkille.
Mitään en siis ole vielä ostanut. Autoihin ja rattaisiin vähän perehtynyt. Ja näistä otetaan suosituksia vastaan!?
 
Kahden tytön jäljiltä on vaatetta ja tavaraa niin paljon että jotain tarvii laittaa poiskin.
Tuplat pitää hankkia kun kahden nuoremman ikäero tulee olemaan 1,5v ja auto menee vaihtoon, että saadaan kolme lasta takapenkille.
Mitään en siis ole vielä ostanut. Autoihin ja rattaisiin vähän perehtynyt. Ja näistä otetaan suosituksia vastaan!?
Emmaljungan double viking 735 -rattaita olen monen kuullut ylistävän, on siis sitä vanhempaa double viking mallia jota ei enää valmisteta. Kapeimpia tuplia joita löytyy. Saa kopan ja istuimen vierekkäin. Naapurissa kaksosilla käytössä, ensin molemmilla koppa ja nyt istuvat vierekkäin. Saa kasvot työntäjään että menosuuntaan päin.

Autoista... Parempi etten suosittele mitään tiettyä kun makuja ja käyttötarkoituksia on niin monenlaista :Grinning Face With Smiling Eyes: Toiset tykkää tila-autoista ja toisilla täytyy ehdottomasti olla tietyn merkkinen, vuosimallista puhumattakaan.
Meidän perheessä ei suosita "uusia" autoja ihan jo niiden huonon korjattavuuden vuoksi, niille kun et voi mitään tehdä itse vaan kaikki täytyy teetättää. Toki jos rahaa löytyy niin miksi ei.
Vanhemmista autoista tilavin taitaa olla 900-sarjan farmari volvo. Mutta kuten kirjoitin, näistä on niin monta koulukuntaa etten lähde suosittelemaan mitään tiettyä. Kokeilemalla selviää parhaiten mikä sopii omiin tarpeisiin.
 
En ole hankkinut vielä mitään, mutta olen miettinyt hankintoja. Meillä on kolmen ensimmäisen koon vaatteita ihan sopiva määrä, muutama body ja housut per koko. Niiden lisäksi tarvii hankkia muutamat sukat ja jumpsuiteja ja ehkä pari yöasua. Taidan mennä ensin siskon vaatevarastolle ja sen jälkeen kirppikselle.

Muita hankintoja meillä tulee olemaan ulkohaalari, töppöset, myssy, turvakaukalo ja tuplarattaat. Vauvan syntyessä nykyinen kuopus tulee olemaan 2v8kk, joten uskon tuplille tulevan käyttöä.

Peitto, makuupussi, vaunuverho, harsoja, itkuhälyttimet, kohinalaite, unipusseja jne löytyy ennestään. Rintapumpun lainaan siskolta. Mitä muuta sitä tarvii…
 
Kahden tytön jäljiltä on vaatetta ja tavaraa niin paljon että jotain tarvii laittaa poiskin.
Tuplat pitää hankkia kun kahden nuoremman ikäero tulee olemaan 1,5v ja auto menee vaihtoon, että saadaan kolme lasta takapenkille.
Mitään en siis ole vielä ostanut. Autoihin ja rattaisiin vähän perehtynyt. Ja näistä otetaan suosituksia vastaan!?
Mäkin olen pohtinut noita vanhoja viking tuplia. Alkuun aattelin pärjätä meidän super viikkareilla, joista saa päällekkäiset tuplat. Ne päällekkäiset vaikuttaa niin purjelaivalta, et mielummin hankkisin vierekkäiset :smiling-eyes:
 
Mulla on kahdella nuorimmalla ikäeroa 1v5kk ja ensin oli Phil&Teds tuplat....en suosittele, jotenkin pienet ja ahtaat enkä tykänny ku vauva oli "piilossa". Ja isompaa ei saanut nukkuma-asentoon päällä kunnolla...

Aika pian hankin Easywalkerin tuplat, vauvalla oli kova koppa ja isompi oli sit ratasosassa. Näistä tykkäsin ihan järjettömästi ja jos olisi nyt tarvetta niin pitäisin ykkösvaihtoehtona. Elokuinen mahtu koppaan hyvin vielä talvitamineissakin. Tosin, en tiedä saako näitä enää edes uutena kun meidän ratasajoista on jonkun verran kulunut aikaa:tears:

Mä olen vähän vaunuja katellut, oon neljän lapsen kanssa ollut varsinainen vaunufriikki...meillä pyörähti yhdet jos toisetkin vaunut/rattaat. Emmaljungan vaunut on olleet ykköset(yhdelle tarkoitetut), mutta nekin niin erilaisia nykyään...asutaan maalla ja mua pohdituttaa eniten se, kulkeeko ne pienet eturenkaat lumessa ja sohjossa...ja kun haluan, että oikeasti koppa ja ratasosa on tilavat..
 
Mulla on kahdella nuorimmalla ikäeroa 1v5kk ja ensin oli Phil&Teds tuplat....en suosittele, jotenkin pienet ja ahtaat enkä tykänny ku vauva oli "piilossa". Ja isompaa ei saanut nukkuma-asentoon päällä kunnolla...

Aika pian hankin Easywalkerin tuplat, vauvalla oli kova koppa ja isompi oli sit ratasosassa. Näistä tykkäsin ihan järjettömästi ja jos olisi nyt tarvetta niin pitäisin ykkösvaihtoehtona. Elokuinen mahtu koppaan hyvin vielä talvitamineissakin. Tosin, en tiedä saako näitä enää edes uutena kun meidän ratasajoista on jonkun verran kulunut aikaa:tears:

Mä olen vähän vaunuja katellut, oon neljän lapsen kanssa ollut varsinainen vaunufriikki...meillä pyörähti yhdet jos toisetkin vaunut/rattaat. Emmaljungan vaunut on olleet ykköset(yhdelle tarkoitetut), mutta nekin niin erilaisia nykyään...asutaan maalla ja mua pohdituttaa eniten se, kulkeeko ne pienet eturenkaat lumessa ja sohjossa...ja kun haluan, että oikeasti koppa ja ratasosa on tilavat..

Meillä Emmaljunga NXT90 rattaisiin ostin isot eturenkaat. Siihen tuli siis sellainen erillinen osa mihin saa renkaat. Vaihdan ne yleensä talveksi. En tiedä saako nyt uuteen malliin, kun malli taisi viime vuonna vaihtua.
 
Uudet vaunut houkuttelisi ostaa, kun 2 aiempaa mennyt samoilla. Mutta katsotaan! Vielä en mitään ostoksia ole tehnyt.
 
Haettiin alkuviikosta ikean lipasto Pullan tavaroille, koska ollaan saatu ystäviltä jo paljon vaatteita, ni on jokin paikka mihin niitä laittaa. Oon myös ostanu jo parit harsot ja pimeessä hohtavat tutit. Lipaston yläpuolelle seinälle hommattiin ihan ihka oikee neon-valo joka on koko meen tulevan perheen etukirjan eli R
 
Meillä on tulossa kesällä vielä muutto toiselle paikkakunnalle ja yritän malttaa jättää hankinnat pääosin vasta sinne. Ehkä jotain pientä, varsinkin jos kirpparilla osuu vastaan, olisi kiva jo keväällä ostaa valmiiksi
 
Mitään en ole vielä hankkinut… pelkään sen tuottavan huonoa onnea jos ostan jotain kun kaikki asiat vauvan suhteen muutenkin ihan auki vielä…

itsekään en ole ostanut vielä mitään, kun kuitenkin vasta melkoisen alussa ollaan. Ehkä sitten rakenneultran jälkeen
 
Takaisin
Top