Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Me käytiin eilen vähän kirpparilla. :No Evil Monkey: Mulla on yhdestä blogista otettu lista, että mikä on minimi tavaramäärä millä vauvan kanssa pärjää, koska itsellähän ei ole mitään hajua. No, tuo lista ja kaikki suunnitelmallisuus unohtui mielestä aika nopeasti kun siellä kirpparilla pyörittiin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tosin en mitenkään usko, että meillä nyt vielä on mitään liikaa, koska en myöskään halua, että ihan koko ajan pitää olla pesemässä pyykkiä vain siksi että vaatteita on niin vähän että loppuu. Eikä me ostettu kuin 10 vaatetta, hintaa näille tuli yhteensä 15€ :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Itsekin ostin esikoiselle alkuun pari säkkiä vaatteita, säkin sisältö oli kuvattu ennen säkittämistä niin tiesi mitä oli ostamassa ☺ sitte tein lisäksi joitain yksittäisiä hankintoja mitä puuttui. Uudet vaatteet oli sitten sukulaisten ja kavereiden ostamia, ja niitäkin oli ihan kivasti.
Nyt oon hankkinut tulevalle vauvalle yhden neutraalin yöpuvun kirpparilta, uutta tuskin tulen taaskaan itse ostamaan kun pieniä kokoja saa todella hyvä kuntoisina kirpparilta.
 
Takaisin
Top