Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Kävin hakeen kaverilta dopplerin lainaa! Onko muilla tätä kapistusta?


Edellisessä raskaudessa oli kovassa käytössä, ihan päivittäin joka ilta ennen nukkumaanmenoa. Saatiinkohan kuulumaan ekan kerran joskus rv 12.
Hankintalistalla tällekkin matkalle :)
 
Me ollaan kauppoja ja kirppiksiä kierrelty sekä netistä tilailtu vaatteita ja tutteja.
Tuttinauha, viltti, pussilakanasetti, pikkupyyhkeet ja kaukalon lämpöpussikin löytyy ♡
Mieskin super innoissaan hankinnoissa mukana.
Neutraaleissa sävyissä ollaan pysytty ostosten suhteen ja tarpeen tullen vaatehuoneesta löytyy iso kassillinen newbien herkkuja tyttöväreissä mitkä olen siskoltani joskus saanut säilöön sillä olettamuksella, että joskus tytön saan :D
 
20210831_102207.jpgTälläsen moitteettoman pienen neulehaalarin ostin kirppikseltä vain vitosella ♡ pyydän anoppia tekemään tähän pukuun vielä korvat ja tietenki sukat sekä lapaset :)
Pitkät luppakorvat vai nallen korvat?
Oon ehkä pitkien korvien kannalla.
 
Muokattu viimeksi:
Unikavereita (mun poikien vanhoja + kirppikseltä)20210831_104551.jpg ja sitte ikeasta ostettu ihanan pehmeä ja joustava kuu kuvioinen pussilakanasetti ♡
(LENAST 12.99€)
 

Liitteet

  • 20210831_104551.jpg
    20210831_104551.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 0
Housuja, pikkupyyhkeitä, bodeja, kypärämyssy, tutit+ketju ja alla harmaa valkoinen ikeasta ostettu 20210831_111946.jpg viltti.
 
Wau beebis, siellä ei oo paljon enää hankittavaa :grin

Meillä ei oo mitään, paitsi isompien lasten vauvanvaatteita mitä oon säästänyt muistoksi. Nyt kun mietin niin niiden äitiyspakkausmakuupussit on pakko olla exän talossa vielä :wacky: en viitti niitä vielä kysellä, sillä herää epäilykset varmaan kun just kesällä (ennen raskautta tosin) kyselin noiden vauvanvaatteiden perään kun halusin käydä ne läpi.

Aiemmissa raskauksissa oon tainnut ostaa ekat vaatteet rakenneultran jälkeen vasta, ehkä kuopukselle ostin jotain vaatteita rv 15 paikkeilla kirpparilta.
 
Wau beebis, siellä ei oo paljon enää hankittavaa :grin

Meillä ei oo mitään, paitsi isompien lasten vauvanvaatteita mitä oon säästänyt muistoksi. Nyt kun mietin niin niiden äitiyspakkausmakuupussit on pakko olla exän talossa vielä :wacky: en viitti niitä vielä kysellä, sillä herää epäilykset varmaan kun just kesällä (ennen raskautta tosin) kyselin noiden vauvanvaatteiden perään kun halusin käydä ne läpi.

Aiemmissa raskauksissa oon tainnut ostaa ekat vaatteet rakenneultran jälkeen vasta, ehkä kuopukselle ostin jotain vaatteita rv 15 paikkeilla kirpparilta.

Saattaa alkaa joo ihmettelee jos alat kyselee vauvakamoje perään. Mun mielestä tän vuoden äitiyspakkauksessa on ihana se makuupussi.
Mä oon paljon ostanu kirppiksiltä ja en oo voinu jättää ostamatta liia hyviä löyöjä, kaduttais ehkä myöhemmin.Toivon et kaikki menee loppuun asti hyvin ja tulee käyttöön nämä kaikki jossai kohti sit kuitenkin :)
Nyt voi iha hyvi neutraalia ostaa ♡ eipähä oo sit kaikki kerralla ostettavana ja saahan nää kaikki sit myöskin myytyä eteenpäin.
 
Mä en oo vielä kehdannut ostaa mitään, mutta en malta odottaa että pääsen hypistelemään kaikkia juttuja kauppaan :hilarious: Osa ostetaan varmasti käytettynä. Meillä ensimmäinen lapsi ja tulee vaikka mitä ostettavaa..
 
Muokattu viimeksi:
Oi, miten ihania! Minäkään en varmaan vielä kuukausiin ala ostelemaan juuri mitään. Ehkä sitten rakenneultran jälkeen tosiaan. Kun nyt pääsisi siihen ekaan ultraan ensin...
 
Mä en osta mitään ainakaan nyt muutamaan kuukauteen. Toka raskaus niin ei ole kiire ja muutenkin elämänmuutos jossa pitää päästä ennemmin eroon nyt kaikesta kuin hamstrata:cat:
 
Ilmaiseksi hain makuupussin vaunuihin ja kestovaippoja. Meillä oli makuupussi ja kestoiltiin, mutta eihän niitä enää ollut kun lapset niin isoja. Ostan varmaan sit rakenneultran jälkeen mitä tarvii. Vaippoja pitää ainakin hommailla lisää.
 
Oon pari kertaa jo käynyt kaupoissa hypistelemässä ihania pikkusia vaatteita, mutten ole vielä uskaltautunut ostamaan mitään. :nailbiting:
 
Takaisin
Top