Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :dummy:

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Hih, mitään en ole hankkinut vielä, mutta tuli mieleen että voiko ajatella hankintana vauvalle kun miettii tulevan isosiskon vaatehankintoja suht neutraalin näköisinä että sopii aikanaan mahdollisesti tulevalle pikkuveljellekin laughing7
 
Mitään en ole vielä hommannut. Ehkä sitten varhaisultran jälkeen voisi hieman jotain vauvan vaatteita käydä hypistelemässä :love7
 
Ite oon jo ennen raskautta kirpparilta ostanu jotain pientä (vaatteita). Sitterit ja syöttötuolit löytyy valmiina. Hankintalistalla ainakin tuplarattaat seisomalaudalla kun kolme suht pientä lasta :grin
 
En oo hankkinut mitään :grin perinteisesti rakenneultra on ollut semmonen merkkipaalu, jonka jälkeen oon uskaltautunut ostaan ekoja vaatteita jne :rolleyes:
 
Kävin hakeen kaverilta dopplerin lainaa! Onko muilla tätä kapistusta?
 
Kävin hakeen kaverilta dopplerin lainaa! Onko muilla tätä kapistusta?
Mulla on kymmenen vuoden takainen, en tiedä jos toimii :grin en muista milloin sain äänet kuuluviin esikoisesta, ehkä joskus rv 11+. Nuoremmasta sitten jo 9+ ja se oli kyllä helpotus, kun pystyi välillä kuunnella sykkeen kotona :happy:
 
Mulla on kymmenen vuoden takainen, en tiedä jos toimii :grin en muista milloin sain äänet kuuluviin esikoisesta, ehkä joskus rv 11+. Nuoremmasta sitten jo 9+ ja se oli kyllä helpotus, kun pystyi välillä kuunnella sykkeen kotona :happy:
Ite sain 8+1 molemmista lapsista. Aikaisemmin en tosin hoksannut ees kokeilla. On kyllä hyvä keksintö
 
Esikoisen odotusaikana mun mies osti mulle dopplerin. :)

Ei sitä hirmu montaa kertaa tullut käytettyä, kun liikkeet alkoivat tuntua niin aikaisin, mutta ne kerrat kun sitä tuli käytettyä niin oli kyllä kaiken sen arvoista.. :)

Itse olen saanut sillä todella hyvin äänet kuuluviin niin ei ole aiheittanut turhaa huolta. Pelkästään helpotusta, kun on saanut kuulla sydän äänet jos on vähänkin herännyt huoli.

Voin siis omasta kokemuksestani vain suositella doppleria jos joku sellaista harkitsee. :)
 
Kävin hakeen kaverilta dopplerin lainaa! Onko muilla tätä kapistusta?

Mulla pitäiskin olla edellisien odotusten jäljiltä sellainen jossakin, pitäiskin etsiä! Vaikka ei pariin kolmeen viikkoon kyllä itse kannata vielä kokeillakaan kun niin varhaiset viikot vielä.
 
Hankintoja en kyllä varmaan tee ennen kuin keväällä jos jotakin tarttee, ennemminkin sellainen olo et tarviinkos edes mitään kun eikö mulla oo jo edellisten jäljeltä kaikkea :hilarious: Mut joo, turvakaukalo ja vaunut on kyllä laitettu jo eteen päin et ehkä sitä jotain joutuis hankkimaan :hilarious:
 
Perhana, kun just on tullut hävitettyä melkein kaikki vauvasälät. Just kesällä myin tuplavaunut (ja pikkurattaat) pois. :facepalm: ainoastaan joyain yksittäisiä tavaroita lojuu enää nurkissa (tyyliin vaipparoskis) ja yks 3v:lle pieneks jäänyt turvaistuin eli kaikki pitäis sit taas ostaa uudestaan. :laughing5
 
Saakeli, kun sen dopplerinkin myin pois, sille olis jokusen viikon päästä käyttöä. Oon tykännyt ääniä kuunnella mielenrauhan takia. :angelic: Mikähän olis hyvä doppler? Vai onko niissä mitään varsinaista eroa... Sen edellisen sain kaverilta, en muista merkkiä.
 
Mun mielestä ne halvatki on ajanu asiansa ihan hyvin eli en lähtis ehkä investoimaa mitään mahdottoman kallista.
 
Me odotellaan ensimmäistä lasta, niin ei ole entuudestaan mitään vauvatavaraa. Saa nähdä missä vaiheessa sitä uskaltautuu ostamaan jotakin :happy8 doppleria oon kanssa silmäillyt parista paikasta, vois olla hyvä hankinta tämmöiselle hermoheikolle kun minä :bookworm:
 
Mä löysin dopplerin tänään kirppikseltä. Saas nähä toimiiko, on Angel soundsin sellainen puhelimeen kytkettävä versio. Maksoi vaan vitosen, joten vaikkei toimiskaan, niin suurta tappiota ei tule. :joyful:

Oli pakko samalla ostaa parit äitiyshousut, kun vatsaa turvottaa niin julmetusti, etten tätä menoa kauaa tuu sopiin omiin housuihini. :confused:

Kun halvalla sain, niin mukaan tarttui myös jokunen imetystoppi ja -rintsikat ja muutamat pikkuruiset unisex bodyt. :rolleyes:
 
Tuosta dopplerista tuli mieleen, että luin mun kuopuksen raskauden aikaisista muistiinpanoista, että olis saanu sykkeet kuuluviin jo rv 10+1 (ekasta vasta 12+), koskahan sitä uskaltais ekan kerran kokeilla, ettei tuu hermoromahdusta. Varmaan parin viikon päästä, kun on rv. 9+. :rolleyes:
 
Tilasin kuopukselle vaatetta ja pitihän sitä kurkata mitä oli vauvanvaatepuolella tarjolla :angelic: Ihanan pienen nauhallisen myssyn otin tarjouksesta. Tuntuu että tarviin jotain konkreettista hypisteltävää. Niin uskomattomalta tuntuu vieläkin ajatus vauvasta :Heartred
 
Minäkään en taida uskaltaa ostaa mitään ennen ekaa ultraa (sitten joskus rv 12 tienoilla). Jos saan ultraäänikuvan käteen, haluaisin ostaa jotkut pienet tossut tai sukat :happy6 :HeartbigredMitään ei ole ennestään (niin tai no jotain leluja ja yksi pieni paita, jonka ostin vuosia sitten).
 
En uskalla vielä. Ehkä sit ensimmäisen ultran jälkeen. :)

Aikalailla oon jo laittanut eteenpäin lasten vaatteet ja tarvikkeet. Jotain muutamia tärkeitä juttuja jäänyt muistoksi, mutta kyllä sitä aikalailla kaiken saa hankkia uusiks. :grin
 
Takaisin
Top