Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Pakko oli ostaa Polarn o pyretin uudenveroinen windfleece kirpparilta kun maksoi vain 12€. Ajattelin että saa myytyä jos ei tulekkaan itsellä tarvetta.
 
Ostin käytettynä Bokaboo Cameleon-vaunut
ja sitä ennen Chocochilin Lapsiperheen vegaaikeittokirjan ja niiden jälkeen mekon joka sopii hyvin imetykseen, vaikkei varsinainen imetysmekko olekaan.
 
Joulun alesta oli "pakko" ostaa muutamat Newbien vaatteet alesta. Muita vaatteita ei tarvitsekaan hankkia, koska äitiyspakkauksessa oli niin paljon ja jotain on säästössä isoilta sisaruksilta. Paljon on tullut hommattua Tori.fi:n kautta, viimeiseksi parit kestovaipat ja itkuhälytin. Seuraavaksi ostolistalla on rintapumppu, kaikki muu alkaa olla suurin piirtein koossa.
 
Löysin Torista Nalle Puh-aiheiset kylpyammeen ja kylpytuen, jotka kävin eilen hakemassa. :Slightly Smiling Face:
 
Minä ostin vauvalle kylpypatjan! Enpä edes tiennyt, että sellaisia on, ennen kuin kaupassa näin :tears:
 
Paras juttu tällä hetkellä nastat kenkiin.
Ei ollenkaan tarvitse olla varuillaan liukastelun suhteen. Vauvan parasta tietysti ajatellen, omaakaan mukavuutta unohtamatta. :smiling-eyes:
 
Muokattu viimeksi:
Paras juttu tällä hetkellä nastat kenkiin.
Ei ollenkaan tarvitse olla varuillaan liukastelun suhteen. Vauvan parasta tietysti ajatellen, omaakaan mukavuutta unohtamatta. :smiling-eyes:
Mulla kanssa nastat, enkä lähde ilman niitä kotoa minnekään. Ostin sellaiset muoviset, jotka saa vaikka taskuun.
Mä olen vähän huono ostamaan käytettyä. En jaksa kytätä tarjouksia. Ostin kuitenkin kantoliinan 5€ Torista, kun sattui osumaan silmään. Sillä on hyvä kokeilla TrippTrapp saadaan toivottavasti myös kaverilta ja sitteriä oon Torista myös katsellut
 
Takaisin
Top