Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidän esikoinen on alle vuoden ja silti kaipaan potkareita! Sukat kun ei vaan pysy meillä jalassa. Mun mummi taisi jostain löytää yhdet, sit äp:ssä oli potkari ja puolipotkarit, yhet mun kaveri sit teki.Minä olen katsellut netistä vaatteita, millaisia ne nykyään on kuoseiltaan ym. Yllätyin, kun kukaan ei enää käytä potkuhousuja!? Kaikki on niitä terättömiä leggareita tms. Tunsin itseni niiiin vanhaksi. Mistäpä voisin tietää, kun nykyinen nuorimmaiseni on syntynyt 2010.
Tämä tuntuu vielä niin epätodelliselta, en usko, että uskallan aikoihin ostaa mitään. Esikoiselle ostin jo jonkun bodyn näillä viikoilla. Silloin parikymppisenä ei osannut pelätä mitään. Tosin en notkunut netissäkään, kuten nykyään, joten en edes tiennyt kaikista mahdollisista kamaluuksista
Meidän esikoinen on alle vuoden ja silti kaipaan potkareita! Sukat kun ei vaan pysy meillä jalassa. Mun mummi taisi jostain löytää yhdet, sit äp:ssä oli potkari ja puolipotkarit, yhet mun kaveri sit teki.
Mutta hirveästi ei varmaan ostella mitään, rakenneultran jälkeen varmaan ostan jonkun vaatteen, jos sukupuoli selviää. Näin oli esikoisenkin kohdalla.
2019 pakkauksessa oli yhdet puoli potkarit ja yhdet potkuhaalarit. Ei oikeen juhlittu niillä.Potkuhousuja tulee äitiyspakkauksen mukana (ainaki vielä 5vuotta sitten...) Hui! Aika Menee nopeasti! Kuin musta tuntuu että itse olen ajan hermolla äitiyspakkauksenkin suhteen, mutta 5vuottahan on pitkä aika
Tänään keksin, että jos saamme tämän lapsen, meillä on kaikki tarvittavat valmiina niin tytölle kuin pojalle. En ota äitiyspakkausta (vaikka joku ystäväni sitä ihailluin facessa -itse en ole nähnyt), otan sen rahan, mikä on150e ja käytän sen johonkin ihanaan mitä en muuten raskisi ostaa. 150e on pieni summa kun miettii äitiyspakkausta tai ylipäätänsä vauvan tarpeita. Mutta se on iso raha yksittäiseen ostokseen. Ja en taida valitettavasti ostaa tälle mitään sen kummempaa. 5.lapsi kun on, niin rahaa menee joka tapauksessa ja kaikki kun on valmiina, niin...
Virkkaus- ja neulontatarvikkeita peittoa ja sukkia ja lapasia varten.