Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :dummy:

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Tälle vauvalle ostin jo syksyllä minikokoiset puuvillaneulehousut kun tuli alessa vastaan. En malttanut antaa niitä lahjaksi vaan jemmasin itellä.. "jos joskus vaikka tarvisi" :)
 
Tänään kaupassa oikein kunnolla hypistelin ja ihailin niitä pienen pieniä vaatteita :Heartred
Voi olla että menee hetki ennenkuin itse ”uskaltaa” ostaa :rolleyes:
 
Mä tänään pohdin et hommaisko nykyisiin rattaisiin kantokopan vai möiskö nuo ja hankkis oikeen yhistelmät



edit. Muokkailin vähän mun ajatuskatkoksia :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Mie haluaisin jo ostaa kaikkea kivaa, mutta ehkä vasta kesä-heinäkuussa. Pelottaa, että jos innostuu aikasemmin niin käy huonosti... Mutta tiedän jo millaset vaunut haluun, voi olla että kun menee kokeilee niitä nii ne ei olekaan enää niin hyvät XD
 
Mie haluaisin jo ostaa kaikkea kivaa, mutta ehkä vasta kesä-heinäkuussa. Pelottaa, että jos innostuu aikasemmin niin käy huonosti... Mutta tiedän jo millaset vaunut haluun, voi olla että kun menee kokeilee niitä nii ne ei olekaan enää niin hyvät XD
Sama täällä!
 
Lasketaanko turvaistuin jonka hommasin kuopukselle. Sekin siirtyy tulevalle vauvalle tulevaisuudessa jos pysyy hyvänä eikä kolaroida :hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Odottelen nt-ultran ja nipt testin tulokset ensin. Sen jälkeen uskaltaa lähteä hommaamaan pikkuhiljaa jotain pienelle. Tuossa nipt testistä saadaan tietoon myös sukupuoli niin helpompi tehdä sitten hankintoja jo valmiiksi :cool:
Miksi teille tehdään nipt-testi?
 
Olikos se nipt se verikoe+ultra? Ite menin siihen kun halusin tietää etukäteen jos pitää varautua mahdollisiin erikoisjärjestelyihin tulevaisuudessa niin ei tule niin shokkina synnärillä esim se downin syndrooma mitä siinä seulotaan. Meille abortti ei ollu vaihtoehto, vauva pysyy elossa jos on elinkuntoinen, kaksi ekaa ei ollut vaan ne meni kesken. Varmaan sama nytkin, vaikkei olla puhuttu miehen kanssa.
 
Odottelen nt-ultran ja nipt testin tulokset ensin. Sen jälkeen uskaltaa lähteä hommaamaan pikkuhiljaa jotain pienelle. Tuossa nipt testistä saadaan tietoon myös sukupuoli niin helpompi tehdä sitten hankintoja jo valmiiksi :cool:
Saako siitä sukupuolta aina selville? Ainakin joissain tapauksissa vauva on ollut aika jalat ristissä säilyttäen salaisuuden itsellään :D ja vissiin tytöt on vähän epävarmoja tulkittavia. Sen tutkimuksen tarkoituksena ei ole katsoa sukupuolta vaan terveyttä, meilläkään ei olis kertonut sukupuolta mutta mies otti ja kysyi varovasti ja silloin ultraaja katsoi mua että haluaako molemmat tietää. Meidän tapauksessa sukupuoli oli hyvin selvä :). Ja oli se kiva tietää etukäteen.
 
Muokattu viimeksi:
Haluan niptin ihan oman mielenrauhan takia ja sen että olen jo yli 40v. Nipt on verikoe jossa selvitetään muutamien yleisimpien kromosomi poikkeavuuksien mahdollisuus. Antaa siis tarkemman tuloksen kuin perus nt ultra+verikoe. Niptissä saa halutessaan myös selvitettyy sukupuolen.
 
Mä en taida ainakaan ennen varhaisultraa uskaltaa hankkia mitään, mutta ehkä sitten jotain pientä sen jälkeen :angelic: Isompia hankintoja ei tohdi edes ajatella vielä :grin
 
Ostaa täräytin kuulkaa tänään Tokmannilta 2 kietaisubodya, koossa 56 ja 74 (tai ehkä 68, en muista). Oli niin edullisia, alennuksesta vielä -50% :). Niitä ei ole koskaan liikaa. Ennemmin tai myöhemmin, itelle tai tutulle tulee kuitenkin käyttöön.
 
Mulla on esikoiselta jäänyt jemmaan jotain pienen pieniä vaatteita mitä kävin jo yks päivä hypistelemässä. Tulevalle tulokkaalle en vielä ole uskaltanut ostaa mitään, ehkä ensimmäisen ultran jälkeen saattaa kauppareissuilla jotain tarttua mukaan :love017 Itsellä nyt ensisijainen hankinta uudet liivit mitkä ei purista ja löysemmät housut :laughing002
 
Meillä on esikoisen jäljiltä ihan kaikki vielä säästössä, joten vaatteita ainakin riittää. :grin
 
Meillä on myyty kaikki vauvatavarat enkä osta mitään ennen seuraavaa ultraa.
 
Meillä on esikoisen jäljiltä ihan kaikki vielä säästössä, joten vaatteita ainakin riittää. :grin
Sama täällä. Ehkä hankintana tulee sitten seisomalauta kärryihin esikoiselle :grin Mitään en kyllä varmasti hommaa ennen rakenneultraa kuitenkaan.
 
Takaisin
Top