Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Äsken kävin ostamassa ensimmäisen bodyn ja pehmolelun vauvalle! :love7 Yllättävän vaikea ostaa vaatteita jotka olisivat selkeästi sukupuolineutraaleja, monesti pitää valita sydän- tai autokuvioista ja värit juurikin sinistä ja pinkkiä.
 
Mä kävin tänään ostamassa vauvalle ekan kerran vaatteita ja tein heti paljo hyviä löytöjä, mikä parasta käytettynä :happy: sukupuolesta ei vielä tietoa, mutta löytyi tosi kivasti unisex-vaatteita. Ihanaa päästä nyt hypistelemään ja järjestelemään noita söpöjä minivaatteita kaappeihin :hilarious:
 
Täällä on edelleen ostettuna vain ainoastaan yhdet housut. Ja nekin kauan ennen omia vauva suunnitelmia. :grin No katselin kyllä torista ja face kirpuilta erilaisia yhdistelmävaunuja. Tulin päätelmään että ne ostan käytettyinä, kaukalo autoon täytyy kuitenkin ostaa uutena. Britaxin vaunuja olen ennen lykkinyt, ja niitä olenkin lähinnä katsellut. Mietittiin kyllä miehen kanssa että käydään jossain liikkeessä "potkimassa renkaita" ennen päätöstä.

Ensimmäiset vaatteet ajattelin käydä ostamassa kunhan rakenneultrasta kotiudutaan. Olen myös ajatellut että kunhan saan äitiyspakkauksen käsiini pystyn enemmän hahmottamaan mitä tarvitaan. Kuitenkaan en kauheasti haluaisi turhaa tavaraa hankkia.
 
Takaisin
Top