Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Minä olen ostanut viimeisimmän hankinnan vauvalle jo loppuvuodesta 2019 pari bodya, tossut ja 2 tuttia.. Nämä siis laitoin lahja kassiin positiivisen testin kanssa ja annoin tulevalle isälle.. Sen jälkeen ei olla hankittu mitään eikä varmaan uskalleta hankkia vielä vähään aikaan..
 
Mä löysin eilen itseni netistä katselemasta vauvan bodyja :happy: mutta jätin vielä tilaamatta. Pinnasänky löytyy omasta takaa. Varmaan isoin ostos on uudet vaunut mutta muuten kyllä on kaikkea uutta tulokasta varten.
 
Mä oon miettiny jos ostais torista kestovaippoja kun nyt on niin hyvään hintaan niitä tuolla. XD
 
Mä tein listan mitä tarvitaan ja alan niitä haalimaan sitten kun eka kunnallinen ultra on käytynä :happy:
Voi olla että saadaan taas lainaan hyvin sukulaisilta sitteriä sun muuta jos eivät itse tarvitse samaan aikaan. Isoin ostos on turvakaukalo, siihen käytän sen äitiysavustuksen kun en ota pakkausta nyt toista kertaa:happy:
 
Mä oon miettiny jos ostais torista kestovaippoja kun nyt on niin hyvään hintaan niitä tuolla. XD
Tää muuten, tällä kertaa vois oikeesti panostaa kestoiluun ihan pienestä pitäen.

19 lokakuisen kanssa ei voida nyt kestoilla, kun en raaski ostaa uutena kestoja hänelle enää. Ja kun ei mahdu jalkaan ne mitä kaapissa olisi. :sad001
 
Tällä kertaa ei tarvitse kauheasti mitään vauva juttuja hankkia. Melkein kaikkea löytyy jo kaksosten jäljiltä tuplana. Mietinnässä jonkin sortin rintareppu. Mahdollisesti kolmosten rattaat. Jossain kohtaa myös kerrossänky.
 
Mää en taija ostella mitään. Viimeks saatiin paljon tavaraa sukulaisilta niin niillä mennään. Turvaistuin, rattaat ja pinnis löytyy jo. No,kantoliinaa oon miettinyt uutena tuttavuutena kun ei selän takia viittis kaukaloa eikä kantoreppua käyttää.
 
Mää en taija ostella mitään. Viimeks saatiin paljon tavaraa sukulaisilta niin niillä mennään. Turvaistuin, rattaat ja pinnis löytyy jo. No,kantoliinaa oon miettinyt uutena tuttavuutena kun ei selän takia viittis kaukaloa eikä kantoreppua käyttää.

Kantoliinalle peukku täältä. Toki vaatii kärsivällisyyttä opetella sidonnat mutta se perus on aika iisipiisi. Ja mun mielestä kannattaa heti satsaa kudottuun, trikoinen niin lyhytikäinen.

Laitanpas tällekkin puolelle mitä hankittiin eilen :love7
 

Liitteet

  • 57C84CD5-F03A-4A56-A00C-4BF3CE460D31.jpeg
    57C84CD5-F03A-4A56-A00C-4BF3CE460D31.jpeg
    29.4 KB · Katsottu: 11
Kantoliinalle peukku täältä. Toki vaatii kärsivällisyyttä opetella sidonnat mutta se perus on aika iisipiisi. Ja mun mielestä kannattaa heti satsaa kudottuun, trikoinen niin lyhytikäinen.

Laitanpas tällekkin puolelle mitä hankittiin eilen :love7
Ostitteko käytettynä vai uutena?
 
Kantoreppua tai liinaa kovasti haaveilen kans, esikoista en kantanut mutta veikkaan että nyt vois olla kätevä. Reppu helppouden puolesta houkuttelis, koska tunnen itseni ja kärsivällisyyteni... :facepalm::grin katotaan raaskisiko hankkia.
 
Eka vaatehankinta vauvalle oli tilaamani nallemainen haalaripuku, jossa on hupussa korvat. Oli vain pakko saada sellainen tulevalle esikoiselle. :D
 
en uskalla hankkia vielä mitään, ennen kuin tiedän jotain varmemmaksi :anyone

Mulla on itselläni jotenki hirvittävän taikauskoinen olo, että jos hankin tarvikkeita liian aikaisin, jotain pahaa tapahtuu. :wtf

Esikoisessa uskalsin ostaa vaunut rv 20+ , mikä tuntui aivan hirveältä. Kaikki muut kamppeet tuli hankittua melko viime tinkaan. Ehkä tämän kanssa aloitan hankinnat vähän aiemmin, mutta tuskin ennen rv 20 kuitenkaan. :rolleyes:
 
Mulla on itselläni jotenki hirvittävän taikauskoinen olo, että jos hankin tarvikkeita liian aikaisin, jotain pahaa tapahtuu. :wtf

Esikoisessa uskalsin ostaa vaunut rv 20+ , mikä tuntui aivan hirveältä. Kaikki muut kamppeet tuli hankittua melko viime tinkaan. Ehkä tämän kanssa aloitan hankinnat vähän aiemmin, mutta tuskin ennen rv 20 kuitenkaan. :rolleyes:

Ah, tunnistan niin tämän! En haluaisi ostaa mitään uutta ennenkuin olisi joten kuten varmemmilla viikoilla, vaikka mieli tekisi. Onneksi ei isoja hankintoja tarvikaan että ehtii kyllä.
 
Mä löysin alesta kivan syyshaalarin jonka nappasin mukaan. Yritän pysyä positiivisena ja ajattelin että se on hyvä sitten sairaalasta kotimatkalle.
Toria selailen kyllä vähän liian usein
 
Tuli ostettua vauvalle jo joskus viime kesänä body, vaikken tiennyt koska sitä raskautuu, mutta vankka päätös oli, että sitten joskus kun raskautuu, niin ojennan sen piskuiden bodyn positiivisen raskaustestin kanssa miehelle, ettei jää epäselväksi, mitä tikku meinaa. Bodyssa tietty luki "I:HeartredDAD".

Toki koska raskautumisessa kesti ja kesti, niin lopulta isäntä istu sovannurkalla jännittämässä yhtäaikaa sitä testitulosta ja annoin bodyn sitten vasta vähän myöhemmin.
 
Eilen kirjakaupassa piipahtaessani mukaan tarttui vauvakirja. Sellanen mihin kerätään kaikki muistot. Sekä Kirja jossa on neuleohjeita vauvalle. Omat käsityöt on toistaseks keskittyny villasukkiin, mutta tuolla kirjassa on aivan ihana ohje neulottuun kastemekkoon ja oon päättäny, et tän tulevan 9kk:n aikana saan sen kastemekon valmiiks. Toki alotin nyt kuitenki lapasista, että opin lukemaan noita kirjan ohjeita ennen, ku siirryn mihinkään haastavampaan...
 
Meillä aikalailla kaikki esikoisen jäljiltä tallessa. Varmaan jotain söpistys vaatteita täytyy saada tälle tulokkaalle sit kun selviää kumpaa sukupuolta hän edustaa. Kantoliina olis myös meillä ostoslistalla. Tässä parin vuoden aikana oon onnistunut myymään kaikki pienelle vauvalle sopivat liinat ja kaapista löytyy vaan noita taaperon kantoon soveltuvia. Tänään menasin meidän vanhan liinan ostaa takasin mutta maltoin viel mieleni.
 
Takaisin
Top