Ninnannunna313
Silmät suurina ihmettelijä
Minä odotan innolla sitä hetkeä, kun pääsen ostamaan ensimmäisen jutun tulevalle vauvalle. Meillä pitkä lapsettomuus on aiheuttanut sen, että ei ole tullut hankittua mitään etukäteen, kun läsnä on kokoajan ollut pelko siitä, tuleeko meistä vanhempia koskaan. Vielä en ole vauvaosastolle uskaltautunut kaupassa mennä, vasta vilkuillut varovasti sinne suuntaan. Tähän asiaan liittyy itsellä uskomattoman paljon kipeitä tunteita.
Kun olin plussannut ja kaikenmoisia ajatuksia vilisi päässä, yksi minut itkemään saanut mielikuva oli juuri siitä hetkestä, kun haen postista äitiyspakkauksen ja kiikutan sen kotiin. Jotenkin siihen hetkeen kiteytyy itselläni tämän unelman todeksi muuttuminen. Joten todellakin ainakin täällä aiotaan äitiyspakkaus ottaa
Kun olin plussannut ja kaikenmoisia ajatuksia vilisi päässä, yksi minut itkemään saanut mielikuva oli juuri siitä hetkestä, kun haen postista äitiyspakkauksen ja kiikutan sen kotiin. Jotenkin siihen hetkeen kiteytyy itselläni tämän unelman todeksi muuttuminen. Joten todellakin ainakin täällä aiotaan äitiyspakkaus ottaa