Viimeisin hankintasi vauvallesi?

tarkotatko siis just käännettäviä hihoja? eli hihoja jotka voi kääntää tumpuiksi, useita nimityksiä (esim kääntöhihat) , mutta Tutta-merkillä on ainakin niitä ja tulee jokunen tai ainakin joskus tuli äippäpakkauksen mukanakin. Mä tykkään, käytin kummankin lapsen kanssa. Helppo kääntää hihat tumpuiksi niin on pikkukädet suojassa yleisesti mutta myös naamakin raapimiselta :happy:

Mä yritän edelleen metsästää kietaisubodeja, en voi liikaa kehua niiden helppoutta. Niissä kun on nuo tumppuhihat niin täydellinen kombo :grin samaan hengenvetoon fanitan puolipotkareita, koska sukat ei pysy.. :hilarious:

tänään tosin ostin kahet housut.. pakko kai laittaa kuva, on niin ihanat :Heartred oli alessa - 40% ja - 50%, saa nähä kuka nää joutuu sitte pukemaan :hilarious:

kiitos,juurikin sellaisia, Yritån löytää unisex kuoseja ☺️ potkuhousut on kyllä niiin kätevät ja pikkuisille neppari- tai kietaisubodyt
ihania ostoksia sinulla tahtoisin kanssa jo kovasti ostaa (alet) mutten jotenkin vaan osaa ostaa unisex vaatteita
 
kiitos,juurikin sellaisia, Yritån löytää unisex kuoseja ☺️ potkuhousut on kyllä niiin kätevät ja pikkuisille neppari- tai kietaisubodyt
ihania ostoksia sinulla tahtoisin kanssa jo kovasti ostaa (alet) mutten jotenkin vaan osaa ostaa unisex vaatteita

mä kun facebook-kirppareilta tein unisex-ostoksia, niin pyrin välttämään yksivärisiä perinteisiä sinisiä tai vaaleanpunaisia ja tiettyjä kuvia kuten autoja tai prinsessoja :grin aika paljon on maanläheisiä värejä sekä keltaisen sävyjä ja myös tosi värikkäitä, on siellä joukossa kuvana kissaa leijonaa ym jopa kukkia :angelic: perinteisiä stereotypiavaatteita vältän oikeastaan vain siksi, että jos ostan autopaidan niin se on sitte kuitenkin poika tyttöolosta huolimatta, tämmöstä pöllöä taikauskoa. Muutama "tyttövaate" on taas sen takia että se vahvistais tätä oloa :hilarious: loppupeleissä mulle on samantekevää onko mun lapsella pinkki vai sininen asu, oon aina tykänny siitä että lapsella on värejä. Vauvanvaatteita on myös helppo laittaa eteenpäin ja hutiostoja on itelläkin tullu aina, joten ei kannata stressata jos ostaa jotain "väärää" :grin

Tytöille tuntuu olevan paljon enemmän söpöä kuin pojille, juurikin stereotypiaan takia. Pojille on aina aupoissa ne autot ja dinot. Mä haluaisin pinkkejä dinovaatteita, miksei niitä oo :joyful: käytettynä sama homma, tyttövaatetta löytyy tosi paljon, pojille saa metsästää enemmän.
 
Me aloitettiin nyt isommat hankinnat kun on puoliväli reilusti ohi. Nyt on sitten kantoreppu ja vaunut hankittu. Just tuttu sai lapsen 2kk etuajassa, joten meinasin jo ahdistua että tuleeko tässä kiire.
 
Takaisin
Top