Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Skip Hopiakin on tullut katseltua.. löysin kirpparilta sellaisen vedettävän pehmopupulelun, ennenkuin tiedettiin edes kumpi on tulossa, sävy sattui olemaan sinertävä :Heartblue Jostain kun löytäisi vaikka sen lelukaaren käytettynä :happy:
 
Ja tervetuloa Monette mukaan kanssa! Nyt vaan kirjoittelemaan, niin pääset aktiivisemmalle puolelle. Sinulla taitaa olla vähän vanhempi nimimerkkikin, niin ei sen takiakaan tarvitse odotella. :)

Muistakaa muuten molemmat laittaa nimenne tuohon odottavien listaan!
Kiitos Raparpaari :happy:

Kävin jo listautumassakin ja huhuilemassa siihenkin ketjuun :woot:
 
Nyt on tilattu pinkorblue-verkkokaupasta hoitoalusta, imetystyyny ja pinnasängyn reunapehmusteet :happy:
 
Uusin oli mooseskori jalkoineen. Kaksikerroksinen talo ja päivällä olisi tarkoitus nukkua korissa alakerrassa, niin kauan kuin mahtuu. Ylhäällä sitten yöt omassa huoneessaan sivuvaunupinnasänky minun sängyssäni kiinni.

Vielä puuttuu yläkerran hoitopöytä, muuten on kaikki aikalailla hankittu, mitä näin ensikertalaisena tulee mieleen ja kaverit on neuvoneet.
 
Haa, täällä on uusia! Tervetuloa ja toivottavasti pian pääsette salaiselle puolelle! :) En ole muistanut tällä puolen käydä katselemassa hetkeen.

Itse olen tilannut ihan mistä sattuu vauvalle tarvikkeita, ihan pienistä kotimaisista nettikaupoista esim. tekstiilejä (Haiku Kidsistä sitteriin päällisen), Ozbabysta vaatteita jne. Olen kuitenkin yllättänyt itseni ostamalla paikallisista liikkeistä paljon tarvikkeita (Wauva ja Lastentarvike). Tuntuu vaan kivalta hypistellä joitain asioita. Pitäis vielä hankkia sivuvaunu ja imetystyyny, haluan myös kätkyt/itkuhälyttimen.
 
Takaisin
Top