Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Mä oon tässä kesän aikana ostanut muutaman vauvanvaatteen. Ajatuksena, että annan lahjaksi vauvaa odottavalle ystävälle jos ei itsellä tärppää :)
 
Nyt sitten sorruin, kun ystävällä oli hyväkuntoisia vauvanvaatteita myynnissä. :facepalm:
 
Täällä ei ole vielä hankintoja tehty. Jotenkin niin epäileväinen edelleen... ja kaikki pitää hankkia,kun isommat jo teinejä. Auto ehkä pitäisi vaihtaa, sitä nyt muutenkin kyllä puhuttu.

Muuten en ole edes ajatellut. Meillä keittiöremontti meneillään ja en halua yhtään lisää tavaraa just nyt nurkkiin.
 
Itse en esikoisen kohdalla uskaltanut ostaa mitään ennen nt-ultraa. Nyt olen ostanut muutamia bodyja ja suloisia haalareita kirppikseltä.
 
Mä en ole vielä uskaltanut ostaa mitään, mutta katsellut toki olen kaikkia ihania pikkusia vaatteita ym :happy:
 
Mä hain vkloppuna sitterin kun oli hyvä tarjous :happy:
 
Mä ostin fb-kirrpikseltä vitosella Brion vaunukopan. Meillä ei oo hissiä, niin pääsen siihen partsille nukkumaan sit, eikä tarvii raahata varsinaista koppaa neljänteen kerrokseen. :happy:
 
Vauvalle en ole hankkinut vielä mitään. Auto on, talo on, kaikki muu puuttuu. :) Itselle hankin jo pehmeät imetysliivit pääasiassa öisin käytettäväksi, kun rinnat on niin kipeät. Toivotaan että mahtuvat vielä synnytyksen jälkeenkin.
 
Sain lahjaksi meksikolaisen bola-korun. Siis kivasti helisevä, nätti pallero, joka pidetään vatsan korkeudella, jotta vauva kuulee sen äänen. Itse en olisi ostanut, mutta on oikein soma. :)
 
Sain lahjaksi meksikolaisen bola-korun. Siis kivasti helisevä, nätti pallero, joka pidetään vatsan korkeudella, jotta vauva kuulee sen äänen. Itse en olisi ostanut, mutta on oikein soma. :)

Bolan minäkin haluaisin tällä kertaa!
 
Mä ostin taas tänään muutamat potkarit ja peiton vauvalle.

Seuraavaksi tarvitsisi panostaa vielä omiin äitiysvaatteisiin..
 
Jokohan mä tänne jotain kirjoitin...? Vielä en ole hankintoja alkanut tekemään mutta täytyy ottaa seurantaan muutamia lastentarvikesivustoja. Kaukalot täytyy hankkia telakoiden sekä varmaan kaksosvaunut.. kotina kai pärjäisi erillisilläkin mutta kylillävarmaan helpompaa jos voivat olla samassa kyydissä.
 
Ei olla muuten hankittu vauvalle vielä mitään keskenmenon pelon vuoksi, mutta yhden pienen söpön uniharson tilasin. Nyt kudon vauvalle ohuita villasukkia :) Itselle pitäisi alkaa katsomaan uusia housuja sattuneesta syystä :grin
 
Turvakaukalo autoon kirppikseltä :) Nyt kaikki isoimmat hankinnat tehty ja saatu lahjaksi. Sopivasti, kun ei enää yövuoroja tältä väsymykseltä jaksa tehdä (viime vknloppuna oli viimeisin ja ilmoitin että nyt en enää jaksa) , niin eipä tuu turhan paljon taskurahaakaan mistään :hilarious:
 
Itse jotenkin ajattelin että alkaisi tekemään hankinta nt-ultran jälkeen, mutta vielä ei ole mitään hankittu, ultra oli pari viikkoa sitten. Lahjaksi ehdittiin saada tosin yksi vaatekerta jo :)
 
Vieläkö jollain on hankinnat kesken?
Meiltä puuttuu vielä kantoreppu tms, mutta en osaa päättää millaisen haluan. :confused:
Muuten alkaa olla kaikki suunnilleen kasassa.:happy:
 
Vieläkö jollain on hankinnat kesken?
Meiltä puuttuu vielä kantoreppu tms, mutta en osaa päättää millaisen haluan. :confused:
Muuten alkaa olla kaikki suunnilleen kasassa.:happy:

Meillä alkaa kaikki tärkein oikeestaan jo olemaan. Kantoreppu pitäisi vain miehen siskon luota jaksaa hakea tässä joku päivä, mut saavat sit viimeistään tuoda sen sairaalan parkkikselle kun ollaan kotiin lähdössä :D Muutama pikku juttu pitäis vielä ostaa, esim. vauvapeili autoon ja vaipparoskis kylppäriin. Niin ja vaippoja sun muita vauvajuttuja on tulossa huomisen Prisman verkkokauppatilauksen mukana :D Niin ja joku hoitolaukku pitäis jaksaa käydä metsästämässä jostain!
 
Koon 44 vaatteita oon koittanut hommata vaihtelevalla menestyksellä. Poika on niin pieni, kun piti häätää ennen aikojaan..
 
Koon 44 vaatteita oon koittanut hommata vaihtelevalla menestyksellä. Poika on niin pieni, kun piti häätää ennen aikojaan..

Niin pieniä on tosi vaikea löytää! Ehkä paras mahdollisuus on lindex. Meillä kaveri oli tosi pieni ja solakka myös vaikka syntyi 38+4. Onneksi läheisellä oli pikkuisia vaatteita keskosen vuoksi. Ei tarvinnut lähteä metsästämään kotiutumisen jälkeen :grin
 
Koon 44 vaatteita oon koittanut hommata vaihtelevalla menestyksellä. Poika on niin pieni, kun piti häätää ennen aikojaan..
KappAlhissa on myös jonkun verran koon 44 vaatteita ja sitten osan ostin myös käytettynä mm. Torista ja FB:sta :happy:
 
Takaisin
Top