Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Ja hei ainiin!

Hankin viime raskaudessa Lidlin pitkän tyynyn öitä helpottamaan! Aika nopeasti ainakin mä koin tarvitsevani haaroväliin jonkun tyynyn ja toi pitkä tyyny oli aika unelma. Ei ollut edes kallis, ehken jotain kympin pintaa?!

Mutta siis vahva suositus, käyttöön tulee! Sitähän voi käyttää vaikka imetystyynynä, pinnasängyn pienentäjänä tms. vauvan synnyttyä. :thumleft

Se on kyllä taivaallinen!
 
Ja hei ainiin!

Hankin viime raskaudessa Lidlin pitkän tyynyn öitä helpottamaan! Aika nopeasti ainakin mä koin tarvitsevani haaroväliin jonkun tyynyn ja toi pitkä tyyny oli aika unelma. Ei ollut edes kallis, ehken jotain kympin pintaa?!

Mutta siis vahva suositus, käyttöön tulee! Sitähän voi käyttää vaikka imetystyynynä, pinnasängyn pienentäjänä tms. vauvan synnyttyä. :thumleft

Mä oonkin just odotellut, että niitä tulis taas myyntiin. Aiemmissa raskauksissa vuorannut itteni tyynyillä, niin josko toi olis vähän helpompi ratkasu :biggrin
 
Meillä menee kaikki uusiksi, kun tuppaa vähän tuota ikäeroa meidän lapsukaisille tulemaan. :smiley-ashamed008

Edellisen keskeytyneen raskauteni aikana kerkesin jo vähän jotain hankkimaan, ja niin aion tehdä tälläkin kertaa heti alusta lähtien. En siis mitään isoa ja kallista, vain ja ainoastaan pientä ja neutraalia kunnes ultrassa on käyty. Mutta kyllä ostohanat aukeaa heti kun vaan irti pääsen. :woot:


Suunnitelma:
- Emmaljungat ostan kotikäyttöön käytettynä; jotkut siistit, ehkä yhdellä lapsella olleet. Näillä näkymin rinnalle tulee Bugaboo Bee5 -vankkurit uutena, jotka kulkee puolestaan aina autossa mukana.
- Turvakaukalo (+adapterit vankkureihin) tulee Maxi Cosilta ja uutena.
- Vaatteiden saralla suosin laatua ja esim. luomupuuvillaa. Kirppareita rakastan, joten sieltä varmaan myös paljon tulee käyttövaatetta hankittua.

Niin paljon kuin käytettynä vaan löydän, niin ostan. Hankinnoissa panostan marraskuun Black Fridayhin ja tammikuun alennusmyynteihin. Tietty! :thumleft

Hei olipa muuten hyvä vinkki tuo Black Friday! Itse on tullut aiemmin silloin lähinnä halpoja lentoja selattua, heh... No se ei nyt ole monestakaan syystä ajankohtaista - mutta sehän sattuisi aivan loistavaan saumaan raskauden kannalta!
 
Jep. Täytyy varmaan ottaa lomaa se viikko, että ennättää kaikki tarjoukset kytätä ja sit perjantaina netin kautta tilata. :laughing001

Ainakin viime vuonna oli tosi hyviä tarjouksia mm. vaunuista, turvakaukaloista, tissipumpuista yms. :think005
 
Meillä ei ole säilössä kahdelta edelliseltä juuri mitään, eli kaikki pitää hommata. En tosin ajatellut ostella kovin paljoa ja suosia tällä kertaa vauvan vaatteiden hommaamisessa kirppiksiä. Nyt ehkä jotenkin ajattelee, että mitä vähemmän hommaa, sen parempi. :grin
 
Mulla on kahdelta edelliseltä jonkin verran vaatetta säilössä, mutta pienet koot on melkein lähteneet jo kiertoon. Eli pian pääsee hypistelemään minejä vaatteita. :)Rattaat on jo, mutta niihin pitäisi etsiä jostain tupla-adapteri ja vaunukoppa. Suosin myös kirppareita. Turvakaukalo täytyy hankkia, mutta se hommataan uutena.
 
Ja hei ainiin!

Hankin viime raskaudessa Lidlin pitkän tyynyn öitä helpottamaan! Aika nopeasti ainakin mä koin tarvitsevani haaroväliin jonkun tyynyn ja toi pitkä tyyny oli aika unelma. Ei ollut edes kallis, ehken jotain kympin pintaa?!

Mutta siis vahva suositus, käyttöön tulee! Sitähän voi käyttää vaikka imetystyynynä, pinnasängyn pienentäjänä tms. vauvan synnyttyä. :thumleft

Täältä kanssa ääni Lidlin tyynylle, ihan paras! Muistaakseni piti heti aamulla mennä oven taakse, että omansa sai.
 
Tein pienen investoinnin itselleni:

Tilasin Noshilta muutaman "anteeksiantavan" mekon, jotka peittää turvotusta ja masua sisäänsä. Mulla on aina pullahtanut maha aika nopsaan (kiitos toki turvotuksen), joten sen peittely mahtanee olla jo muutamien viikkojen päästä ajankohtaista. Ollessani sairaalassa duunissa, maha oli helppo kätkeä työvaatteiden alle piiloon. Toisin on nyt, kun pitäisi olla siistit omat vaatteet. Onneksi aina voi syyttää Koronakiloja. :whacky011
 
Tein pienen investoinnin itselleni:

Tilasin Noshilta muutaman "anteeksiantavan" mekon, jotka peittää turvotusta ja masua sisäänsä. Mulla on aina pullahtanut maha aika nopsaan (kiitos toki turvotuksen), joten sen peittely mahtanee olla jo muutamien viikkojen päästä ajankohtaista. Ollessani sairaalassa duunissa, maha oli helppo kätkeä työvaatteiden alle piiloon. Toisin on nyt, kun pitäisi olla siistit omat vaatteet. Onneksi aina voi syyttää Koronakiloja. :whacky011

Täytyykin taas tsekata Noshin valikoima. Just mietin, että millä kaavulla peittelisin vatsaa. :grin
 
Tajuttiin juuri, että se isoin hankinta (ei ehkä vauvalle, mutta vauvasta johtuva) on uusi auto! :grin Ei mahdu nimittäin millään kolmea turvaistuinta/kaukaloa/turvavyöistuinta takapenkille. Eikä mahdu keskipaikalle aikuista, vaikka yksi lapsista olisi edessä. Oishan se kiva, että yhteen autoon mahtuis sitten edes koko perhe. :laughing021
 
Meidän täytyy ostaa rattaat (cybex priam) ja niihin seisomalauta, turvakaukalo ja telakka on myös ostoslistalla ja matkarattaat täytyy laittaa vaihtoon semmosiin, johon saadaan haluamamme britaxin kaukalo eli varmaan bj city tour luxit ostetaan. Pinnasänky ja esikoiselle oma sänky täytyy kans ostaa, joten rahaa tulee palamaan :rolleyes: Tietää mihin veronpalautukset menee :hilarious:
 
Mä ostin ensimmäisen vaatteen eilen! Ihanan muumiyökkärin :Heartred Nauroin kaverille, et ens maanantaina saadaan olla ostamassa toista :laughing002
 
Niin joo! Enpä tainnutkaan tällä puolella mainita, että raskausonteloita mitä lie olikin kaksi yhden sijasta :smiley-ashamed005 toisess näkyi sata varma syke ja toinen oli epäselvä. Aika varmaa kuitenkin, että verenvuoto johtui siitä, että toisen alkion kehitys lakkasi. Ensi maanantaina katsotaan uusiksi vielä.

Tää tuli nyt vähän väärään paikkaan, mut ajattelin et pitää hiukan selittää tota aiempaa viestiä:laughing021
 
Ostin ihanat yhdistelmävaunut käytettynä :grin oli niin nätit ja hyvä diili et oli pakko jo ostaa. Nyt kun vielä sais kissat pidettyä pois kopasta, toinen selkeesti luuli että ollaan hänelle ostettu uusi pesä :cat:
 
Tajuttiin juuri, että se isoin hankinta (ei ehkä vauvalle, mutta vauvasta johtuva) on uusi auto! :grin Ei mahdu nimittäin millään kolmea turvaistuinta/kaukaloa/turvavyöistuinta takapenkille. Eikä mahdu keskipaikalle aikuista, vaikka yksi lapsista olisi edessä. Oishan se kiva, että yhteen autoon mahtuis sitten edes koko perhe. :laughing021

Olis joo varmaan ihan kiva ettei aina reissuun lähtiessä tarvii vetää pitkää tikkua siitä kuka jää kotiin :D Meillä myös mies halus ostaa heti isomman auton kun alettiin odottamaan esikoista, ja nyt samana iltana kun tästä potentiaalisesta huhtikuisesta kuuli, tuli esittelemään mulle puhelimestaan uusia asuntoja :wideyed: :hilarious: Tähän asti mies on ollut ihan kerrostaloasuja, mut nyt oli tullut siihen tulokseen, että haluaisi että lapsilla on oma piha missä leikkiä, ja että olis enemmän luontoa ympärillä.

Meillä on esikoisen jäljiltä oikeestaan kaikki tarvittava olemassa, kaikki vaatteet ei välttämättä ainakaan ensimmäisenä vuonna koon puolesta mee ihan yks yhteen kun syntymäajat eri puolilla vuotta, mut en jotenkin uskalla hankkia mitään ennen kun ollaan viimeisellä kolmanneksella, vaikka ei mitään syytä huoleen välttämättä oliskaan. :)
 
Kyllähän nyt @Lemonia miehenkin pitää saada raskautta hössöttää. Siinä missä toiset ostaa nuttuja, toiset hankkii autoja ja taloja. :laughing001

Tuli tosta @Susimutsi n kommentista yksi hankinta mieleen: Vaunujen päälle sellainen kissoja (ja muita elukoita) varten ritilä esim. ulkona nukuttamista varten. Meillä on kissa ja mä en oikein tuu sen kanssa juttuun; se saa välillä ihmeellisiä kohtauksia ja älynväläyksiä, jonka vuoksi en siihen luota pätkääkään. Lapsille kissa on kuitenkin kovin rakas, joten mun ei auta kuin kärsiä ja keksiä keinoja pelata vauvan kanssa varman päälle.

Näistä lemmikkieläimistä voisi melkein oman aihealueen aloittaa...:think005
 
Ei ole tullu hankittua mitään. Välillä käy mielessä ja sitten kuitenki heti perään, että nooo joskus myöhemmin. Hintoja on kyllä tullu katteltua. Josko parin kuukauen päästä vois ostaa jo jotain :grin
Täältä bongailen hyviä ideoita.
 
Lemppari vaatteet säilössä vielä molemmilta lapsilta.. Mutta niitä on vain yksittäisiä koossaan, niin kyllä sitä joutuu ostoksille, mutta varmaan suosin kirppareita.. :woot: Mutta jätän vielä ostelut tuonnemaksi. Oli niin inhottavaa, kun silloin syksyllä kerkesin rattaat ja kaukalonkin höyryspäissäni hankkia ja sitten tulikin keskenmeno. Juuri oltiin myyntiin laittamassa nyt niitä, kun tämä raskaus ilmoittikin tulostaan. Onneksi ei myyty, olisi nyt harmittanut kyllä.. :) Vielä vaan toivotaan, että päästään niitä oikeasti käyttämään..
 
Takaisin
Top