Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Pakkaus tuli viime viikolla :Heartpink sitä tullut ihasteltua + pestyä kaikki sisävaatteet. Olen saanut ison kasan ystävältä vaatteita, sekä kirpputorilta olen ostanut. Mutta viimeisin hankinta uutena, on ollut harsoja, Bibs Supreme ja normaali Bibs tutit.
 
Mullekkin tuli pakkaus ja sitä ollaan ihasteltu:Heartbigred. Meinasin pyykätä ja laittaa kaappiin valmiiksi, kun nämä minun poikaset alottaa koulun. Sit on aikaa:).
 
Mä odottelen päätöstä omasta pakkauksestani... siellä on ilmeisesti kesälomaruuhkaa tms. kun näin pitkään kestää. Päätös tulee ehkä ensi viikolla ja siitä viikko siihen, että pakkaus tulee. Näin arvelisin.
 
Merinovillahaalari koossa 62-68 ja merinotumput
 
Äitiyspakkauspäätös tuli ja nyt odottelen vaan että se saapuisi :) Meillä hankittuna vasta vaunut ja turvakaukalo. Uusia juttuja, jotka oon todennut että ehdottomasti hankintaan on lämpöpussi kaukaloon ja kylpytuki!! Tällaisia ei ole ollut kun olen kavereiden ja siskojen nyt täysi- tai teini-ikäisiä hoitanut. Mut mietin, että ison osan voi ostaa sitten tarpeen mukaan, ettei käy niin että ostelen turhakkeita, joita ei sitten käytetäkään. Ja vaatteita tiedän sukulaisten kantavan innoissaan :happy:

Onko suosituksia millainen pinnasänky kannattaa hommata? Ainakin korkeussäätö olisi hyvä varmaan olla? Ja kovaa patjaa suositeltiin kätkytkuolema artikkelissa.
 
Äitiyspakkauspäätös tuli ja nyt odottelen vaan että se saapuisi :) Meillä hankittuna vasta vaunut ja turvakaukalo. Uusia juttuja, jotka oon todennut että ehdottomasti hankintaan on lämpöpussi kaukaloon ja kylpytuki!! Tällaisia ei ole ollut kun olen kavereiden ja siskojen nyt täysi- tai teini-ikäisiä hoitanut. Mut mietin, että ison osan voi ostaa sitten tarpeen mukaan, ettei käy niin että ostelen turhakkeita, joita ei sitten käytetäkään. Ja vaatteita tiedän sukulaisten kantavan innoissaan :happy:

Onko suosituksia millainen pinnasänky kannattaa hommata? Ainakin korkeussäätö olisi hyvä varmaan olla? Ja kovaa patjaa suositeltiin kätkytkuolema artikkelissa.
Meillä on alkuun ensisänky, jonka saa säädettyä meidän sängynkorkeudelle sivuvaunuksi, pinnasänky, jossa säädettävä pohja ja sellainen joustinpatjatyylinen patja siinä :happy:
 
Minä löysin edulliset käytetyt emmaljungan yhdistelmävaunut. Nyt vaan odotellaan, että pääsee käyttöön:love017. Jonkin sortin lipasto vielä pitäisi löytää, mihin saisin vauvan vaatteet. Muuten alkaakin kaikki olemaan valmista:Heartblue.
 
Meillä on vaaville nyt kaikki valmista:gen014. Viimeisin hankinta oli lämpöpussi kaukaloon. Pinnasänky on valmiina, ja vaatteet pesty viikattu lipastoon. Myös vaippoja olen ostanut valmiiksi. Muuta esim. tutteja tai pulloja ostetaan sitten jos on tarvetta. Nyt voinkin loppuajan vaan nautiskella ja valmistautua tulevaan.
 
Takaisin
Top