Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Kaapissa odottaa edellistä varten saatu tutti, kahdet ostetut tumput ja miehelle isänpäivälahjaksi ostettu body. Saas nähdä, miten malttaa mielensä nyt...
 
Mun oli pakko ostaa me and i - kutsuilta jo vuosi sitte body ja potkuhousut kun oli alekorissa ja olin niin ihastunu siihe kuosii. Sillo ei ees lasta suunniteltu vielä muita hankintoja ei vielä. Isosiskolta saan pinnasängyn ja vaunut, säästöä siis, ja vaatteita niiden tytöiltä kans tallessa vahva tunne et tää lyyli on tyttö mutta saapa nähä.
 
Ostin aikaa sitten kirpputorilta kauniit käsintehdyt vaaleanpunaiset tossut, jossa pieniä kukkasia päällä. Olivat niin suloiset :Heartpink

Tuossa ne kirjahyllyllä odottaneet käyttäjää, jospa nyt ehkä saisimme :oops::dummy1:

Ja tosiaan en ole muuta ostanut enkä uskalla ostaa ennekuin on "varmoilla viikoilla" eli odotan siihen nt-ultraa asti luultavasti. Kauhea pettymys muuten, jos kesken menee :sad001
 
En oo uskaltanut ostaa mitään vielä, edellisiltä kerroilta jotain on vielä säästössä. Katsotaan sitten jos selvitään sinne nt-ultraan saakka :Heartred
 
En vielä mitään.. Pitää varuiks jemmata pojalta pieneksi jääneitä vaatteita.
Tyttöä varten sitten ei yhtään mitään valmiina olekaan.. Mutta odotellaan että päästään(kö) paremmille viikoille.
 
Kirpparilta ennen plussaa jo tarttui mukaan neutraaleja vauvan vaatteita. Mutta aivan lemppari oli Reiman fleecehaalari 2e :Heartred ja myös Nallehaalari :Heartred
 
Vaunukopan ostin jo :joyful: ihastuin väriin ja kun vanhan mallin vaunurunko niin ei uutena saa nii piti tarttua hyvää tarjoukseen:hilarious: ja ostin fb kirpparilta setin unisex vaatteita. Hups :grin onneks ei enää kauaa nii nt-ultra ja sittehä pian onki jo rakenneultraki, pitäs mun laskujen mukaa enne juhannusta olla mulla nii pääsee sitte kunnolla ostelee:hilarious:
 
Olen yrittänyt ajatella, etten rupea ostelemaan mitään ennen rakenneultraa sallien itselleni kuitenkin jonkun pienen ostoksen nt-ultran jälkeen. Tänään sitten sorruin :oops: Nt-ultraan vielä lähes kolme viikkoa ja niin sitä vain lähti Metsolan verkkokaupan "lapsimessuilta" yksi suloinen pieni body tilaukseen :angelic:
 
Just ostin tänää kaverilta toppapuvut ensimmäiselle talvelle pienelle ❤️ samalla itelle sain mammavaatteita ja ekat farkut aikoihin jalassa nyt :grin
 
Mitään en ole vielä ostanut. Meillä on jotain pieniä vaatteita varastossa, ja vaunut/rattaat samat mitkä olleet keskimmäisellä. (Hassua sanoa noin nykyisestä kuopuksesta :D )
Myös ensisänky ja pinnasänky löytyvät.

Ehkä sitten rakenneultran jälkeen alan ostamaan vaatteita ja innostun oikein kunnolla :)
 
Ostin prismasta 50 cm bodyn ja yökkärin, oli sitä yhtä suomalaista kalliimpaa merkkiä, Hilla tms. alennusrekissä ja ne oli vaan niin ihanat, että pakko oli ostaa. Vaikka meillä on ihan varmasti riittävästi sisarusten jäljiltä vaatteita... ekalle tosin jouduin syntymän jälkeen ostamaan pienempiä vaatteita, kun oli niin pieni raskausmyrkytyksen vuoksi. Mutta jotenkin tuntui, että pitäähän tälle uusimmallekin jotain uutta ostaa, ihan omaa.
 
Mä oon ny jotain pientä hommannu, ja alkanu selailee myynti-ilmoituksia sillä silmällä, jossain kohti ajattelin laittaa myynti-ilmoituksen vielä puuttuvista :happy:
 
Mulla alkaa olee 50/56 senttisiä bodeja jo melkee kymmenen kumpaaki eikä ees äippäpakkaus oo tullu :hilarious: niitä siis ei sais enää ostaa ku jää nii nopeesti pieneksi. Onneksi 62-68 saa ostaa vielä :hilarious: netti kirppareilta siis oon vähä innostunu ostaa :shy: on mulla pieniä pöksyjäki jo tarpeeksi nii saa tosiaa tuoho seuraavaan kokoon keskittyä sitte :angelic:
 
Aiotteko muuten ottaa äitiyspakkauksen? Mä otin aikoinaan esikoiselle ja käytettiin ihan vain muutamia vaatteita siitä. Lorukirja oli kovassa käytössä ja kynsisakset edelleen käytössä :) Olihan se Pakkaus kuin aarrearkku nuorelle äidille avata.

Kakkoselle otettiin rahana ja ostinkin vaatteita vauvalle sillä koko rahalla. Nyt ajateltiin taas ottaa rahana.
Arvostan toki ihan valtavasti äitiyspakkausta. Eihän sillä rahalla saa läheskään noin kattavaa pakettia vauvalle.
Kokemukseni mukaan ne vaatteet on vaan aina väärän kokoisia tai kuosiltaan sellaisia että olisin kaivannut neutraalimpia. Siksi ei lähdetä siihen.
 
Minä olen ajatellut etten äitiyspakkausta halua, kun siellä on värimaailma levotonta mistä en pidä :grin katsotaan mitä mies on mieltä kun ehditään puhumaan siitä
 
Takaisin
Top