Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Meillä vaunuja ja turvakaukaloa lukuunottamatta kaikki ostamatta :angelic: aloitettiin remontoimaan just lastenhuonetta, joten pian pääsee ostelemaan ja sisustamaan toivon mukaan :Heartpink
 
Meillä vaunuja ja turvakaukaloa lukuunottamatta kaikki ostamatta :angelic: aloitettiin remontoimaan just lastenhuonetta, joten pian pääsee ostelemaan ja sisustamaan toivon mukaan :Heartpink

Mullakin suunnitelmissa alkaa laittaa 'pienten' huonetta. Isoilla/miehen lapsilla (8 ja 11v) on huoneet yläkerrassa ja pieni/mun esikoinen 2v on ollut alakerrassa niin että hänelle on ollut oma soppi työhuoneessa. Ollut suunnitelmissa siirtää työhuone yläkertaan ja laittaa alakerran iso huone tytölle ja myöhemmin myös tulokkaalle yhteiseksi huoneeksi. Pää pursuaa jo ideoita sen laittamisesta. Josko kesälomalla pääsisi toimiin.

Oli yhtenä päivänä töissä luppoaikaa niin selailin nettiä ja tulin tilanneeksi vauvalle unipesän :) sattumoisin törmäsin hobby hallissa kivaan pionikuosiin niin olihan se ostettava. Pesässähän on omat riskinsä ja varmaan koulukunnat puolesta ja vastaan. Itse koin kivemmaksi esikoisenkin kanssa laittaa tuohon pesään kuin fyllätä tyynyillä jos vaikka vauva otti unet sohvalla ja itse luin vieressä kirjaa.
 
Meillä oli esikoisen kanssa unipesä käytössä ja oli ihan ehdoton, otetaan käyttöön nytkin :)
 
Äitiyspakkaus tuli tänään:angelic: muuta ei olla hankittu, esikoisen jäljiltä on vielä jotakin ja kun tarkoituksena olisi muuttaa isompaan ennen la niin ei viitsisi nykyistä asuntoo alkaa tuppaa täyteen vauva tavaraa :rolleyes:
 
Mä olen nyt ostellut vähän vaatteita.. laughing7 Löysin kivan nettikirppiksen (www.pienelle.fi) ja sieltä löytyi hyväkuntoisia käytettyjä vaatteita. Sitten tilasin Popin alesta pari juttua sekä Metsolalta Pupu Tupuna-bodyn ja housut. En normisti ole oikein mikään lastenmerkkivaateshoppailija, mutta käytettynä ja hyvällä alella voin ostaa, jos on kivan näköisiä. Nuo Pupu Tupunat oli jotenkin niin nostalgisia ja -70%, joten hinta ei ollut paha.

Äitiyspakkaus on nyt tilattu, joten sitä odotellaan innolla :Heartpink
 
Hei syyskuiset! Tuolta marraskuisten puolelta tulin kysymään joko te olette äitiyspakkauksia saaneet?
Olen lähettämässä itse kootun äp:n veljeni vauvalle Yhdysvaltoihin ja ihmettelen mistä saisin sopivan lähetyslaatikon johon tuo äp laatikko sopii (varsinainen äp laatikko siis minulla on)
Nyt siis se ruskea lähetyslaatikko etsinnässä täältä. Olisiko joku Uudellamaalla, joka saanut paketin juuri, eikä vielä kierrättänyt päällimmäistä laatikkoa pahvinkeräykseen?
Olisin iki-iloinen jos voisin lunastaa tuollaisen laatikon lähiseudulta! Olisiko kellään?
 
Meillä vaunuja ja turvakaukaloa lukuunottamatta kaikki ostamatta :angelic: aloitettiin remontoimaan just lastenhuonetta, joten pian pääsee ostelemaan ja sisustamaan toivon mukaan :Heartpink

Toissa viikonloppuna ostettiin matkarattaat (käytettynä). Yhdistelmävaunut saan sisarukseltani käytettynä lainaan. Pitäisi ehtiä täyttämään Kelan hakemus ja hommaamaan turvakaukalo. Jospa nyt viikonloppuna :smiley-ashamed004 Meillä on myös järjestelemistä ja vauvan huone projektina. Vielä tosin ihan vaiheessa, kun ollaan vielä muuton jälkeisiä muita projekteja koetettu saada ennen vauvan tuloa tehtyä. Loppuraskaudesta ei varmaan kovin raskaita juttuja enää jaksa tehdä,
joten sinne yritän varata kaikki kevyemmät projektit, esim. sukkien kutominen vauvalle :)
 
Toissa viikonloppuna ostettiin matkarattaat (käytettynä). Yhdistelmävaunut saan sisarukseltani käytettynä lainaan. Pitäisi ehtiä täyttämään Kelan hakemus ja hommaamaan turvakaukalo. Jospa nyt viikonloppuna :smiley-ashamed004 Meillä on myös järjestelemistä ja vauvan huone projektina. Vielä tosin ihan vaiheessa, kun ollaan vielä muuton jälkeisiä muita projekteja koetettu saada ennen vauvan tuloa tehtyä. Loppuraskaudesta ei varmaan kovin raskaita juttuja enää jaksa tehdä,
joten sinne yritän varata kaikki kevyemmät projektit, esim. sukkien kutominen vauvalle :)
Päivitystä aiempaan eli turvakaukalo jalustoineen on hankittuna. Jännää on ollut huomata kuinka itselleni on tullut "pesiminen"/hankintatarvetuntemus jaksottaisesti eli välillä ollut täysin pois mielestä ja sitten yhtäkkiä mielessä ei olekaan mitään muuta kuin, että "tässähän puuttuu vielä vaikka ja mitä". On pitänyt yrittää rauhoitella itseään, että ei esimerkiksi sortuisi ostamaan mitään, mikä ei olisi oikeasti tarpeellista. Onko kukaan muu huomannut itsestään samaa?
 
Takaisin
Top