Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Tätä selatessa tajusin et amme puuttuu!
Pintsi on tulossa mut kehto on jo eli ei edes tarvita pinnasänkyä heti, sitteri tulossa myös. Kaikki muut on paitsi amme ja imetystyyny.
Äitiyspakkaus tuli eilen :)
 
Vielä ei ole hankittu tälle vauvalle mitään, jos lainaksi satuja tavaroita ei lasketa.

Vähän olen miettinyt kantoreppua, mutta en oikein tiedä minkälainen olisi hyvä pitkäjalkaiselle mutta lyhytselkäiselle.

Isosiskokin jo etsii vanhoja vauvalelujaan, joita voi tulevalle pikkusiskolle antaa.
 
Pinnasänky paikoillaan viimein ja eilen myös kaivoin vauvanvaatteita.. Tajusinki ettei niitä kauheasti ollutkaan. Hyvä syy ostella parit uudet :) Muistin että niitä olisi enemmän mutta näköjään muutossa oon hävittänyt rankalla kädellä.
 
Meillä on pehmeä. Tulee kuitenkin kovalle alustalle, niin toimi hyvin jo esikoisella. Makuasioita siis :)
 
Mä en edes tiennyt että niiden pohjissa on eroa.. Mutta meilläkin taitaa olla pehmeä ja toimii hyvin koska on kovalla alustalla (ei olisi haittaa vaikka olisi vielä pehmeämpi).
 
Mistähän saisi kätevästi vauvan ensisettejä?
(Ei ruskovillaa)

Tajusin juuri hukanneeni kaikki vauvanvaatteet kokoa 50-70cm. Kaikkein pienimmät 50-senttiset tiedän palauttaneeni, koska olivat poikaserkuilta lainassa.

Mutta olen raivannut koko asunnon, enkä löydä millään.
Poikaserkulle kun tuskin olen vaaleanpunaisia antanut. :D
 
Mistähän saisi kätevästi vauvan ensisettejä?
(Ei ruskovillaa)

Tajusin juuri hukanneeni kaikki vauvanvaatteet kokoa 50-70cm. Kaikkein pienimmät 50-senttiset tiedän palauttaneeni, koska olivat poikaserkuilta lainassa.

Mutta olen raivannut koko asunnon, enkä löydä millään.
Poikaserkulle kun tuskin olen vaaleanpunaisia antanut. :D

Nettikirppareilla ja sivuilla näkee monesti hyvänkuntoisia vauvan vaatteita myynnissä.
 
Takaisin
Top